6.02.2022

RAPORT CZYTELNICZY 1/2022

Heart Clock - stitchingcards.com

Raport czytelniczy inspirowany Wyzwaniem Czytelniczym 3650 stron Ani z Kreatywnej Jacewiczówki. Recenzowanie przeczytanych książek nie należy do moich ulubionych zajęć, więc tylko je wymienię. Lista przeczytanych przeze mnie książek otwiera się po kliknięciu w baner wyzwania czytelniczego na pasku po lewej stronie bloga, znajdziecie ją też na pasku pod nagłówkiem bloga.

Opowieści o nadziei : znajdowanie inspiracji w codziennym życiu - Heather Morris (304 s.) (304/3650)
Trzy siostry - Heather Morris (424 s.) (728/3650)
Smażone zielone pomidory - Fannie Flagg (410 s. ebook) (1138/3650)

Podsumowując, w styczniu przeczytałam trzy książki na łączną liczbę 1138 stron, co daje średnio 36 stron dziennie.

Dobrego miesiąca :-)

12 komentarzy:

  1. Brawo za czytelnictwo!
    Zainteresowały mnie "Trzy siostry", ale widzę że jest to trzecia część serii... czy są one ze sobą związane? trzeba je rzeczywiście czytać kolejno?
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka walentynkowa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegar dla zakochanych:)
    Ostatnio tez czytałam Heather Morris.
    Pozdrawiam ciepło, Anetko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam książek H. Morris.
    Bardzo fajna kartka, nie zauważyłam tego wzoru. Tylko, że ja nie szperam w internecie w poszukiwaniu wzorów. Pora jednak zrobić jakieś przerywniki w xxxxxx.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kartka 😀
    Czytać czytam bardzo dużo ,ale tych pozycji nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo Ty:) u mnie w styczniu 8 książek na koncie:)no i kartka super oczywiście jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych pozycji nie znam już je sobie zapisuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko trzecia pozycja w moim guście. Gratulacje. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny wynik. Czy w lutym będzie lepszy? Zobaczymy przy kolejnym podsumowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak się składa że ani jednej z tych książek nie czytałam. Wobec tego ze Lidzia nie prowadzi już zabawy czytelniczej a u Ani nie mam szans postanowiłam w tym roku post z książkami publikować tylko raz w kwartale.
    Ograniczyłam też zakup książek do minimum i postawiłam na ebooki.
    Ale zaciekawiły mnie Twoje przeczytane książki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam za zapał. U mnie więcej literatury zawodowej niż rozrywkowej, ale powoli codziennie przed snem czytam to co lubię a nie muszę. Karta jak zwykle cudowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)