2.01.2022

RAPORT CZYTELNICZY 12/2021

 

Girl in a Cake - stitchingcards.com

Raport czytelniczy inspirowany Wyzwaniem Czytelniczym 3650 stron Ani z Kreatywnej Jacewiczówki. Recenzowanie przeczytanych książek nie należy do moich ulubionych zajęć, więc tylko je wymienię. Lista przeczytanych przeze mnie książek otwiera się po kliknięciu w baner wyzwania czytelniczego na pasku po lewej stronie bloga, znajdziecie ją też na pasku pod nagłówkiem bloga.

Kraina spełnionych życzeń - Joanna Szarańska (ebook 466 s.) (15961/3650)

Kawiarnia pełna marzeń - Agnieszka Lis (ebook 263 s.) (16224/3650)

Zima w Pensjonacie pod Bukami - praca zbiorowa (ebook 297 s.) (16521/3650)

Nieboszczyk sam w domu - Alek Rogoziński (319 s.) (16740/3650)

Boże Narodzenie w Lost River - Fannie Flagg (186 s. ebook) (16926/3650)

Na Jowisza 2! : nadal uzupełniam Jeżycjadę - Małgorzata Musierowicz ; Emilia Kiereś (280 s.) (17206/3650)

Podsumowując, od początku roku przeczytałam 63 książki na łączną liczbę 17206 stron, co daje średnio 47 stron dziennie. 

Dobrego tygodnia :-)

14 komentarzy:

  1. Fajną jak zawsze zmajstrowałaś kartkę. Poniekąd trochę Ci zazdroszczę, że jesteś wierna jednej technice. Ja nadal poszukuję swojego miejsca.
    Co do książek, dwie pierwsze też są na mojej liście... czekają. Ja niestety w grudniu tak dobrego wyniku nie miałam ,ale w sumie to chyba nie o to chodzi.
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ja przeczytałam mniej książek, ale za to o większej objętości. Oby kolejny rok był równie czytelniczo wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolekcja świątecznych czytadeł :) Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko, fajny wynik czytelniczy i jak zawsze piękna kartka.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nieboszczyk sam w domu" mnie kusi ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia, szczęścia, mnóstwo czasu na przyjemności i na realizację wszystkich w Nowym 2022 Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze wspaniały licznik.
    Wszystkiego dobrego w 2022 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super podsumowanie. Naprawdę fajne tytuły masz za sobą.
    Szczęśliwego NOWEGO ROKU.

    OdpowiedzUsuń
  9. Karta jest rewelacyjna. Gratuluję czytelniczego zapału i trzymam mocno kciuki za kolejny udany rok.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zabawny haft :) Na wieczór kawalerski by się idealnie nadawał :)
    Super książki przeczytałaś, przede mną Na Jowisza 2 i Rogoziński.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka sprawiła mi wiele radości, jesteś bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kartka 😊
    Część z pokazanych książek już poznałam korzystając z audiobooka, podczas haftowania. Wolę jednak czytać tradycyjne książki.
    Pozdrawiam ciepło 💗

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)