2.04.2023

RAPORT CZYTELNICZY 3/2023

Raport czytelniczy inspirowany Wyzwaniem Czytelniczym 3650 stron Ani z Kreatywnej Jacewiczówki. Recenzowanie przeczytanych książek nie należy do moich ulubionych zajęć, więc tylko je wymienię. 

Moraliści : jak Szwedzi uczą się na błędach i inne historie -
Katarzyna Tubylewicz (284 s. ebook) (2289/3650)

Jedna kropla deszczu -
Joanna Szarańska (473 s. ebook) (2762/3650)

Miłość w czasach zarazy -
Gabriel Garcia Marquez (453 s. ebook) (3215/3650)

Lista przeczytanych przeze mnie książek otwiera się po kliknięciu w baner wyzwania czytelniczego na pasku po lewej stronie bloga, znajdziecie ją też na pasku pod nagłówkiem bloga.

Podsumowując,  od początku roku przeczytałam 10 książek na łączną liczbę 3215stron, co daje średnio 35 stron dziennie.

Dobrego zaczytanego miesiąca Wam życzę
no i oczywiście
Wesołego Alleluja :-)




14 komentarzy:

  1. Brawo za kontynuowanie czytelnictwa, ale z drugiej strony, kto lubi tego nie trzeba zachęcać;) Lubię Szarańską, ale tej pozycji nie czytałam. Życzę Ci miłej Palmowej Niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Milosc w czasach zarazy" czytałam już bardzo dawno temu , ale pamietam, ze mnie urzekła :) Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ktoś czyta to i bez zachęcania będzie czytał, co prawda nie czytałam żadnej z Twoich książek ale tak jak pisze Ania Szarańską też lubię !! W sumie jesteś lepsza ode mnie w tym pierwszym kwartale ale nie ma się co porównywać, grunt że czytanie sprawia nam przyjemność.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre lektury. Podziwiam, że potrafisz czytać na czytniku. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych Świąt i mokrego Dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek. MOże czas coś przeczytać co proponujesz w postach . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie czytałam żadnej z tych książek, bardzo chętnie poznałabym je bliżej gdyby nadarzyła się taka okazja ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłość w czasach zarazy mi się całkiem podobała, chociaż nie jest to moja ulubiona książka autora :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W najbliższym czasie planuję sięgnąć po Moralistów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam jeszcze tych książek 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pozycje książkowe przedstawilas, może pewnego dnia uda mi się któraś przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam żadnej z tych książek 😊

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)