7.08.2022

RAPORT CZYTELNICZY 7/2022

W dalszym ciągu nie po drodze mi z obrazkami. Haftowanie ich przestało sprawiać mi przyjemność.

Czekolada - Joanne Harris (ebook 350 s.) (8061/3650)

Jak zamknąłem Masę - Jarosław Maringe "Chińczyk" (207 s.) (8268/3650)

Teraz cię rozumiem, mamo! - praca zbiorowa (278 s. ebook) (8546/3650)

Zabić ból : imperium oszustwa i kulisy epidemii opiatowej w USA - Barry Meier (304 s.) (8850/3650)

Raport czytelniczy inspirowany Wyzwaniem Czytelniczym 3650 stron Ani z Kreatywnej Jacewiczówki. Recenzowanie przeczytanych książek nie należy do moich ulubionych zajęć, więc tylko je wymienię. 

Lista przeczytanych przeze mnie książek otwiera się po kliknięciu w baner wyzwania czytelniczego na pasku po lewej stronie bloga, znajdziecie ją też na pasku pod nagłówkiem bloga. 

Podsumowując, od początku roku przeczytałam dwadzieścia dziewięć książek na łączną liczbę 8850 stron, co daje średnio 41 stron dziennie. 

Dobrego miesiąca Wam życzę, udanych urlopów i wakacji,
a pracującym spokoju w pracy :-)

9 komentarzy:

  1. Lubię książki Joanne Harris, moim zdaniem najlepsza to "Dżentelmeni i gracze".
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe i różnorodne. Zaczytanego sierpnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe tytuły, rzeczywiście bardzo różnorodne jeżeli chodzi o tematykę :) Przyjemności życzę i samych ciekawych lektur na końcówkę wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic na siłę - może jeszcze Ci wróci chęć i wena do wyszywania.
    Książki ciekawe, ale Czekoladę wolę film :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzecia pozycja to chyba coś dla mnie. Pewnie że tęsknisz za igłą i nićmi 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz dobry wynik czytelniczy- tych pozycji jeszcze nie czytałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabić ból może być fajna dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie hafty też leżą odłogiem. Podziwiając prace dziewczyn myślami wracam do nich, ale jakoś papierki zawładnęły całym moim wolnym czasem.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe ksiązki.
    Haftować nie umiem ale rękodzieło i czytanie to mocno czasochłonne hobby i ciężko nieraz na oba znaleźć czas

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)