3.04.2022

RAPORT CZYTELNICZY 3/2022

Waterlilies - pricknstitch.com

Raport czytelniczy inspirowany Wyzwaniem Czytelniczym 3650 stron Ani z Kreatywnej Jacewiczówki. Recenzowanie przeczytanych książek nie należy do moich ulubionych zajęć, więc tylko je wymienię. 

Lista przeczytanych przeze mnie książek otwiera się po kliknięciu w baner wyzwania czytelniczego na pasku po lewej stronie bloga, znajdziecie ją też na pasku pod nagłówkiem bloga.

Rozmowy z seryjnymi mordercami : mrożące krew w żyłach studium zwyrodnialców - Christopher Berry-Dee (349 s.) (2819/3650)

Alpaka czułości - Joanna Szarańska (384 s.) (3203/3650)

Słowikowa i Masa : Monika Banasiak, Jarosław Sokołowski : twarzą w twarz - Artur Górski (231 s.) (3434/3650)

Czekając na barbarzyńców - John Maxwell Coetzee (240 s.) (3674/3650)

Podsumowując, od początku roku przeczytałam dwanaście książek na łączną liczbę 3674 stron, co daje średnio 40 stron dziennie. 
 
Dobrego miesiąca Wam życzę :-)

10 komentarzy:

  1. Brawo, dobra jesteś !! Żadnych z prezentowanych tu książek nie czytałam ale zaciekawiła mnie pierwsza pozycja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś Coetzee oczarował mnie kiszka " Wiek żelaza " i chyba mi przypomniałaś , ze warto sięgnąć po inne pozycje tego autora . Piękne lilie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lilie wodne "niedługo" zakwitną, choć na razie zima.
    Nie znam pokazanych książek :)
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka zwróciła moją uwagę - ach, te nenufary (ostatnio odświeżałam sobie "Noce i dnie":)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety od czasu wybuchu pandemii obok ksiazek przechodzę szerokim łukiem....

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem nic z lektur nie wpadło mi w oko. Za to karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Rozmowy z seryjnymi mordercami" to moje klimaty❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka urocza, właśnie się zastanawiam nad tymi rozmowami ale nie wiem czy nie za ciężka dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. "Rozmowy z seryjnymi mordercami" to jedyna książka, którą kojarzę, ale jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać. Brzmi trochę jak serial Mindhuner, jak Ci się spodobała ta książka, to ten serial jest z pewnością dla Ciebie!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na najnowszy post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te lilie są niesamowite! Potrafisz wyczarować tą techniką każdy obrazek..
    Lubie czytać ale ostatnio mam niewiele okazji, zainteresowała mnie szczególnie ta książka o seryjnych mordercach :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)