6.03.2022

RAPORT CZYTELNICZY 2/2022

Sunflowers - stitchingcards.com
Raport czytelniczy inspirowany Wyzwaniem Czytelniczym 3650 stron Ani z Kreatywnej Jacewiczówki. Recenzowanie przeczytanych książek nie należy do moich ulubionych zajęć, więc tylko je wymienię. 

Lista przeczytanych przeze mnie książek otwiera się po kliknięciu w baner wyzwania czytelniczego na pasku po lewej stronie bloga, znajdziecie ją też na pasku pod nagłówkiem bloga.

Powrót do Whistle Stop - Fannie Flagg (282 s. ebook) (1420/3650)

Zakochane Trójmiasto : antologia - praca zbiorowa (394 s.) (1814/3650)

Przepiórki w płatkach róży - Laura Esquivel (192 s.) (2006/3650)

Niegrzeczna miłość - praca zbiorowa (336 s. ebook) (2342/3650)

Dorosłe dzieci alkoholików - Janet G. Woititz (128 s. ebook) (2470/3650)

Podsumowując, od początku roku przeczytałam osiem książek na łączną liczbę 2470 stron, co daje średnio 41 stron dziennie. 

Dobrego, a przede wszystkim spokojnego i pełnego wiary w lepsze jutro miesiąca Wam życzę :-)

11 komentarzy:

  1. Piękne słoneczniki <3
    Książek, które przeczytałaś nie znam.... jak na razie :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę spokoju <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku i swoją drogą chętnie bym przeczytała "Dorosłe dzieci alkoholików".

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam słoneczniki :) Zaczytanego marca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny haft cały z koralików - niesamowity efekt. I super wynik czytelniczy.
    Posyłam uściski, Anetko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetko nie czytałam żadnej z Twoich książek, Omijam prace zbiorowa szerokim łukiem. Nie lubię krótkich opowiadań, to jak by czytać gazetę . Ebooka tez mam ale preferuję go na wyjazdy , w domu czytam książki papierowe!!
    Dziękuję za kolejne podsumowanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie dla mnie nowe,może skorzystam z podpowiedzi i się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo przeczytałaś. Kusi mnie ta powieść Fannie Flagg...

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten haft. Czytelnictwo do pozazdroszczenia. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super haft, fajne lektury ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie kojarzę żadnej z tych książek, ale kurczę osiem pozycji od początku roku i to 41 stron dziennie. Jestem pod wrażeniem, u mnie ostatnio trochę kiepsko z książkami, bo czytam dużo mang, ale trzeba się w końcu za jakąś zabrać!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jakie te słoneczniki zachwycające! Ale książek nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)