1.10.2023

RAPORT CZYTELNICZY 9/2023

Raport czytelniczy inspirowany Wyzwaniem Czytelniczym 3650 stron Ani z Kreatywnej Jacewiczówki. Recenzowanie przeczytanych książek nie należy do moich ulubionych zajęć, więc tylko je wymienię.

Moje dni w antykwariacie Morisaki -
Satoshi Yagisawa (197 s. ebook) (8677/3650)

Upojne lato : antologia wakacyjnych opowieści -
praca zbiorowa (384 s. ebook) (9061/3650)

Testament - Agnieszka Lis (282 s. ebook) (9343/3650) 

Lista przeczytanych przeze mnie książek otwiera się po kliknięciu w baner wyzwania czytelniczego na pasku po lewej stronie bloga, znajdziecie ją też na pasku pod nagłówkiem bloga.

Podsumowując, od początku roku przeczytałam 31 książek na łączną liczbę 9667 stron, co daje średnio 35 stron dziennie.

Dobrego zaczytanego miesiąca Wam życzę :-)




















































13 komentarzy:

  1. Z Twoich przeczytanych pozycji zainteresowała mnie A. Lis " Testament" Reszta całkiem nie w moim guście, ale gratuluję liczby przeczytanych pozycji !! Ja nie dojdę do Ciebie ani do końca roku !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz pierwszej zapisałam pozostałe książki. Lis lubię, a i od czasu do czasu fajnie jest poczytać takie krótkie opowiadanka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne było "poczytane" i życzę równie zaczytanego października :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych książek (a pewnie to błąd:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z czytaniem ostatnio kiepsko, we wrześniu zaczęłam cykl "Siedem sióstr". Proponowanych przez Ciebie książek nie znam.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza i ostatnia mnie kusi :) Ale teraz mam taki wysyp książek, że pewnie niezbyt prędko sięgnę po inne niż z półki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnych z Twoich książek, ale A. Lis lubię. A ostatnio jakoś weny brak na czytanie. Gratuluję Tobie przeczytanych książek, tak trzymaj !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam tych książek, Testament wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczytana jestem i ja, ale nie biorę udziału w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Morgana
    https://spacerem-przez-zycie.blogspot.com
    Spotykamy się chyba na Lubimy czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszą książkę z ciekawością bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Kemping..." mam na czytniku, ale jeszcze nie zabrałam sie za tę ksiażkę

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)