5.03.2023

RAPORT CZYTELNICZY 2/2023

Raport czytelniczy inspirowany Wyzwaniem Czytelniczym 3650 stron Ani z Kreatywnej Jacewiczówki. Recenzowanie przeczytanych książek nie należy do moich ulubionych zajęć, więc tylko je wymienię.

Madame - Antoni Libera (528 s. ebook) (1520/3650)
A gdyby tak ze świata zniknęły koty -
Genki Kawamura (160 s.) 
(1680/3650)
Nigdy dość : mózg a uzależnienia -
Judith Grisel (325 s. ebook) (2005/3650)
Lista przeczytanych przeze mnie książek otwiera się po kliknięciu w baner wyzwania czytelniczego na pasku po lewej stronie bloga, znajdziecie ją też na pasku pod nagłówkiem bloga.

Podsumowując,  od początku roku przeczytałam 7 książek na łączną liczbę 2005 stron, co daje średnio 34 strony dziennie.

Dobrego zaczytanego miesiąca Wam życzę :-)



9 komentarzy:

  1. Tak jak kiedyś pisałam książka książce nie równa, zresztą tak samo jak ilość przeczytanych stron . Jedni czytają książki co maja po niecałe 200 stron, inni książki co mają ponad 500 stron. W jednych druk jest drobny w innych druk jest wielki więc dla mnie porównywanie jest bez sensu. Ważne że w ogóle czytamy , więc kto czyta cokolwiek już jest dla mnie wygrany. Wiadomo od dawna ze gusta mamy różne , tak więc żadnych z Twoich książek nie czytałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zawsze rozwija i pobudza wyobraźnię :) Zaczytanego marca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam serdecznie, Anetko. A karteczek już nie będzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ostatnia najbardziej w moim klimacie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki mi nie znane- żadnej nie czytałam!
    A ważne jest że nadal czytamy książki w papierowej formie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. O Madame - kiedyś byłam nią zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy tytuł interesujący. Może nie jestem wielką kociarą, ale smutno byłoby jakby zniknęły koteczki z tego świata. Pająki mogłyby zniknąć, ale nie koteczki - czy tak samo i pieski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze , że książek jest tyle iż każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)