23.06.2024

PODOBNO SNY...

Podobno niektóre sny spełniają się odwrotnie.

Dawno temu przyśnił mi się około dwunastoletni wtedy Siostrzeniec. Płacząc krzyczał "Ja nie chcę, żeby babci nie było!", bo jego Babcia, a moja Mama zmarła.

Tymczasem całkiem niedawno w naszym prawdziwym życiu stało się tak, że to Babcia płacząc i szepcząc "Proszę cię, obudź się, wstań, nie chcę, żeby cię nie było..." stała nad ciałem swojego dwudziestodwuletniego już Wnuka, a mojego Siostrzeńca, którego pokonała choroba.

Podobno niektóre sny spełniają się odwrotnie. Podobno?

4 komentarze:

  1. Interesuje sie odczytywaniem snow od prawie 30 lat.Kazdy sen ma jakies symbomiczne znaczenie a czesc z nich ma ogromna moc przepowiadania przyszlosci. Sny nie snia sie na odwrot ale potrafia nas ostrzegac a my posiadajac ta wiedze mozemy ostrzegac naszych bliskich. I jeszcze jedno, gdy snimy o czyms drastycznym lub czegos nie znamy- przed pelnia ksiezyca- to oznacza wydarzenia, ktore nastapily w poprzednim zyciu. Takie sny pojawiaja sie jednak bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo to smutne i ciężko o tym mówić czy pisać, bo serce się kraje. Przytulam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. “Daj nam wiarę, że to ma sens,

    Że nie trzeba żałować przyjaciół,

    Że gdziekolwiek są– dobrze im jest,

    Bo są z nami choć w innej postaci.

    I przekonaj, że tak ma być,
    Że po głosach tych wciąż drży powietrze,

    Że odeszli po to, by żyć,

    I tym razem będą żyć wiecznie „

    Przesyłam najgłębsze kondolencje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi bardzo w tak młodym wieku nie można odchodzić za tamą granicę, całe życie było jeszcze przed nim, choć z tymi snami to różnie bywa. Był taki czas że ciągle mi się śniła moja zmarła mama.
    Pozdrawiam i głowa do góry, życie niestety toczy się dalej

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)