4.09.2022

RAPORT CZYTELNICZY 8/2022

Raport czytelniczy inspirowany Wyzwaniem Czytelniczym 3650 stron Ani z Kreatywnej Jacewiczówki. Recenzowanie przeczytanych książek nie należy do moich ulubionych zajęć, więc tylko je wymienię.

Mercedes-Benz : z listów do Hrabala - Paweł Huelle (140 s.) (8990/3650)
 
Weiser Dawidek - Paweł Huelle (272 s.) (9262/3650)

Historia pewnego związku - Danka Braun (424 s. ebook) (9686/3650)

Historia pewnej niewierności - Danka Braun (430 s. ebook) (10116/3650)

Historia pewnego narzeczeństwa - Danka Braun (381 s. ebook) (10497/3650)

Historia pewnej rozwiązłości - Danka Brown (385 s. ebook) (10882/3650)

Historia pewnej zazdrości - Danka Braun (422 s. ebook) (11304/3650)

Lista przeczytanych przeze mnie książek otwiera się po kliknięciu w baner wyzwania czytelniczego na pasku po lewej stronie bloga, znajdziecie ją też na pasku pod nagłówkiem bloga.

Podsumowując, od początku roku przeczytałam trzydzieści sześć książek na łączną liczbę 11304 stron, co daje średnio 46 stron dziennie. 

Dobrego zaczytanego miesiąca Wam życzę, a uczącym
 i nauczanym bezbolesnego powrotu do szkół wszelakich :-)

9 komentarzy:

  1. Brawo Kochana! Pierwszych pozycji nie znam, ale Dankę Braun czytałam, całą serię i bardzo mi się podobała. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra jesteś w tym czytelnictwie, niestety książki jakie czytasz kompletnie nie moim guście , jak dla mnie literatura bardzo ambitna !! Powodzenia!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To był zaczytany sierpień :) P. Huelle podczytuje od czasu do czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam jedną książkę Danki Braun i była całkiem fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Poza Huelle nic nie czytałam. Dobrego czytelniczego września.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę tu dużo ciekawych tytułów. I rozumie, że nie każdy odnajduje się w recenzowaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Huelle książkę też już mam na półce :D Dobrego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny bilans! Ja zaległości książkowe zamierzam nadrobić właśnie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)