3.07.2022

RAPORT CZYTELNICZY 6/2022

Obrazek? Jakoś tym razem nie po drodze nam było. Najwyraźniej wyobrazkowałam się.

Raport czytelniczy inspirowany Wyzwaniem Czytelniczym 3650 stron Ani z Kreatywnej Jacewiczówki. Recenzowanie przeczytanych książek nie należy do moich ulubionych zajęć, więc tylko je wymienię.  

Niemoralna. Kalina - Ula Ryciak (407 s. ebook) (6800/3650)

Kalina : jestem, jaka jestem - Piotr Gacek (173 s.) (6973/3650)

Niebezpieczny umysł - Chuck Barris (256 s.) (7229/3650)

Obscenariusz - Wojciech Kuczok (ebook 215 s.) (7444/3650)

Droga artysty : jak wyzwolić w sobie twórcę - Julia Cameron (267 s.) (7711/3650)

Lista przeczytanych przeze mnie książek otwiera się po kliknięciu w baner wyzwania czytelniczego na pasku po lewej stronie bloga, znajdziecie ją też na pasku pod nagłówkiem bloga. 

Podsumowując, od początku roku przeczytałam dwadzieścia pięć książek na łączną liczbę 7711 stron, co daje średnio 42 strony dziennie. 

Dobrego miesiąca Wam życzę, udanych urlopów i wakacji :-)

11 komentarzy:

  1. O Kalinie chętnie bym przeczytała. Muszę rozejrzeć się w bibliotece. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezły wynik czytelniczy, gratuluję !! Jesteś dużo lepsza ode mnie!!! Niestety gustujemy w całkiem innych książkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wynik :) oby tak dalej do końca roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuczoka dawno nie czytałam i chyba będę musiała sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie audiobooki ostatnio "rządzą", ale jednak wolę tradycyjne książki. Robótkowo bieda aż piszczy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka o Kalinie mnie zaciekawiła, chętnie bym przeczytała.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ciekawe lektury. Porozglądam się po Internecie, szczególnie za Kaliną.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta ostatnia to cos dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wynik całkiem dobry, 42 strony dziennie to sporo. Uwielbiam czytać, ale na tyle nie zawsze wystarcza czasu. czasem dwie, trzy, czasem więcej, ale w sumie nigdy nie liczę. Może kiedyś to zrobię, ze zwykłej ciekawości.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry bilans :) Tą książkę o Kalinie muszę sprawić mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)