10.09.2017

HASIOK WRZEŚNIOWY

Hedgehogs - stitchingcards.com

Mamy wrzesień, wkrótce zacznie się jesień, a jak jesień, to i jeżyki. Tym razem zakochane jeżyki z zestawu Animal lovers w wersji bożonarodzeniowej pod gałązkami jemioły i ostrokrzewu - jest to moja własna wersja tej kartki ze Stitching Cards. Haftowanie kartek na Boże Narodzenie w środku lata, wiosny czy jesieni to dla mnie nie problem, choć przyznaję, że za pierwszym razem czułam się nieco dziwnie, ale przecież projektanci mody swoje sezonowe kolekcje też projektują i pokazują z wyprzedzeniem, a tę kartkę zrobiłam już w styczniu.

Za nami siódmy dzień miesiąca, pora więc najwyższa, żeby zaprezentować urobek w Robótkowym Hasioku 2017 - zabawie zorganizowanej przez Renię prowadzącą blog Kartki u Renii.

Robótkowy Hasiok 2017
I tym razem ruch w słoiku niewielki, wpadło do niego zaledwie kilka skrawków nitek.



Dobrego tygodnia :-)

32 komentarze:

  1. Anetko! Karteczka Śliczna ,A te jeżyki jakie są słodkie. A w słoiku zawsze coś przybywa - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :-)

      Tak, do słoika zawsze coś wpadnie, tylko nie zawsze to widać.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Urocze te jeżyki;) Bardzo fajnie wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka :) Oj, ja też robię kartki latem , a w tego lata to i Aniołki robiłam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Aniołki pamiętam, piękne były.

      Usuń
  4. Przeurocze są te jeżyki ♥ I świetny pomysł na taką nieco inną kartkę bożonarodzeniową (ten napis:)), jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Na napis (w oryginale było samo "hedgehugs")trafiłam podczas jakichś wędrówek przez Google, a że jeżyki miałam już wcześniej wyhaftowane, to musiałam, no po prostu musiałam go wykorzystać.

      Usuń
  5. Słuszna uwaga o projektantach :-). Ja jak nie zacznę myśleć zaraz o świętach to jeszcze je przegapię w tym roku :-)
    Jeżyki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna kartka! Wciąż podziwiam Twoje niesamowite hafty! Masz chyba wzory na każdą okazję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      To prawda, wzorów jest sporo i na różne okazje - od kołyski aż po grób.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Przeurocze po prostu są te jeżyki... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżyki są słodkie! pozdrawiam ciepło Anetko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Przepiękna kartka!
    Te jeżyki są takie słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze jeżyki! :) Gratuluje kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżyki są naprawdę cudowne!
    A hasiok - fajna sprawa :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta karteczka z jeżykami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te jeże - piękna ta Twoja karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)