13.08.2017

KARTKA DLA MANUELA, LILIE I HASIOK

Weronika ze Świata nicią malowanego poprosiła mnie o umieszczenie informacji o akcji Kartka dla Manuela, którą współorganizuje wraz z Gosią - autorką bloga To co lubię.

Manuel jest trzyletnim synkiem naszej blogowej znajomej Ewy, prowadzącej blog Villa Ewa i niedawno okazało się, że jest poważnie chory. Weronika i Gosia postanowiły umilić mu pobyt w szpitalu kartkami i żeby radość chłopca była jak największa, proszą nas o włączenie się do tej akcji. Do końca sierpnia robimy kartki i wysyłamy je na adres Weroniki (kontakt z Weroniką amaranth1986@gmail.com), a ona wszystkie prześle do Manuela.




Piękną kartkę pełną lilii z uroczym maleństwem pośród nich, które od razu skojarzyło mi się z Calineczką, przygotowała dla mnie Krysia  tworząca w swoim kąciku przecudne kartki.

Krysiu - serdecznie Ci dziękuję :-)


Skromniutką kartkę z lilią wysłałam do Marzeny - Mici ze Świata Cieni

Lily - stitchingcards.com

 *
Gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą, a gdzie kartki się haftuje, tam skrawki nitek i papieru do słoika wpadają, a że za nami siódmy dzień miesiąca, to pora najwyższa, żeby zaprezentować urobek w Robótkowym Hasioku 2017 - zabawie zorganizowanej przez Renię prowadzącą blog Kartki u Renii.

Robótkowy Hasiok 2017
I tym razem ruch w słoiku niewielki, bo zamiast haftować kartki albo drę "makulaturę", albo jestem w urlopowych rozjazdach, ale dziś po obiedzie wsiadam do busa i wracam do Polski cieszyć się w domu ostatnimi dniami urlopu - trzymajcie proszę kciuki za dobrą podróż (będzie długa) i sprzyjającą jej pogodę bez tych strasznych nawałnic.

Jak mi się podoba ta pikselowo-minecraftowa poducha w tle :-) 

Dobrego tygodnia :-)

28 komentarzy:

  1. Twoja liliowa kartka urocza :)
    Dobrej podróży !

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki śliczne, ale nie mogło być inaczej, w końcu lilie to takie piękne kwiaty.
    Trzymam kciuki za udany powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki! Szczęśliwej podróży, mam nadzieję że dziś juz drogi przejezdne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Na szczęście weekendowe wichury z Polski nie przesunęły się na zachód i do domu dotarłam bezpiecznie.

      Usuń
  4. Kwiat lilii piękny i pięknie wykonany... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne te liliowe karteczki.
    Uściski, Anetko.
    Ps. wysłałam kartkę dla Manuela na adres Gosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, również za włączenie się do akcji :-)

      Usuń
  6. Anetko! Karteczkę śliczną zrobiłaś,do słoika zawsze trochę wpadnie,Spróbuję Też karteczkę zrobić dla Manuela - Pozdrawiam Cię Serdecznie i Szczęśliwej podróży Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatkowe hafciki zawsze podobały mi się najbardziej - ten też mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, cieszę się, że kartka Ci się podoba :-)

      Usuń
  8. Super hafty! Miłego końca urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są Wasze liliowe karteczki.
    Do końca sierpnia czas, to może i ja jeszcze zdążę zrobić kartkę dla Manuela...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Mam nadzieję, że i mnie się uda coś dla Manuela przygotować.

      Usuń
  10. Liliowe kartki świetne.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie karteczki piękne! szczęśliwej podróży:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, podróż była udana :-)

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że podróż się udała. Piekne kartki - lilie to takie wdzięczne kwiaty, choć ich zapach jest aż za mocny. A na waszych kartkach wyglądają wyjątkowo pięknie.
    Minecraftowa poduszka :) Entuzjazm w domu dla gry mniejszy, ale ciągle trwa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Podróż się udała, tyle że była męcząca. Mój piętnastoletni Siostrzeniec też już mniej grą zainteresowany, ale jego dziewięcioletnia Siostra gra nadal.

      Usuń
  13. Lilie to przepiekne kwiaty, więc i karteczki śliczne!
    Bardzo się ciesze, że i Ty Anetko dołączyłaś do karteczkowej akcji:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :-)

      Kartka dla Manuela właśnie się robi.

      Usuń
  14. Kocham lilie :) Jak i pozostałe nasze pachnące kwiaty.
    Ładne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)