07.05.2017

HASIOK MAJOWY



Bookmark WM Columbine - stitchingcards.com

Dziś siódmy dzień miesiąca, pora więc zaprezentować urobek w Robótkowym Hasioku 2017 - zabawie zorganizowanej przez Renię prowadzącą blog Kartki u Renii.

Robótkowy Hasiok 2017

W kwietniu, podobnie jak w marcu, słoik zapełniał się przede wszystkim skrawkami nitek, jednak giną one pomiędzy ścinkami papieru. Może w maju coś konkretniejszego do niego wpadnie, bo mam zamówienie na kolejne trzy Pegazy, Siostrzeniec chce zakładkę, zbliża się Dzień Matki (czy ktoś może widział moje cekinowe kwiatuszki? gdzieś mi się schowały) i jeszcze kartka z bzami (oj, będzie z nimi zabawa) na wymiankę u Lidki stoi w kolejce do zrobienia.

Dobrego tygodnia :-)

41 komentarzy:

  1. Napracujesz się za wszystkie leniwe dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, aż mi w maju niedziel zabraknie, bo tylko w niedziele haftuję.

      Usuń
  2. Sliczna karteczka a sloiczek powolutku sie zapelnia, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ręce pełne pracy... ale jakie za to efekty?! ...co widać na tej ukwieconej kartce ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką Twoich matematycznych hafcików. Są cudowne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt dały metalizowane nici i błyszcząca wstążeczka.
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwono :-)

      Na zdjęciu nie bardzo to widać, ale kwiaty są wyhaftowane na kartonie z brokatem. Od nici metalizowanych jestem uzależniona, za to tę wstążkę nieco mniej lubię, bo trudno ją przykleić.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Robótkowy hasiok to świetna zabawa :)))
    Karteczka z bzami... bardzo jestem jej ciekawa :-)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko! Śliczna karteczka, A słoiczek pomału się zapełnia - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Kolejną sliczną karteczkę nam tu pokazujesz. Nie martw się ja wiem że ta z bzami też Ci wyjdzie ekstra. A cekinki schowały Ci się w szufladzie hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      No właśnie w tym problem, że w szufladzie cekinów nie ma (w szafce też nie) - niedawno robiłam w niej porządki, ale dla pewności sprawdzę jeszcze raz.

      Usuń
  9. świetna ta kartka. Na weekendzie nie byłam , pogoda mi nie odpowiadała :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka :)
    Widzę, że zapowiada się teraz bardzo robótkowy czas, więc miłego tworzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Oj tak, trochę się tego zebrało, a do tego jeszcze zachciało mi się nowości próbować, więc jest... wesoło :-)

      Usuń
  11. Anetko, śliczna roślinka na tej kartce.
    Mam nadzieję, że znalazłaś cekinki:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      No niestety, jeszcze nie znalazłam. Najwyżej zamiast cekinowego będzie bukiet koralikowy.

      Usuń
  12. Nazbierało Ci się pracy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka piękna! życzę spełnienia planów, ja jak najszybciej staram się teraz uwinąć bo odliczam tylko dni do urlopu pod koniec maja:) pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo i życzę udanego urlopu, pozdrawiam :-)

      Usuń
  14. Śliczna karteczkę :-) Udanej pracy w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle ślicznie :) Miłej pracy i chwal sie efektami :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzeno :-)

      Chwalić się będę już w najbliższą niedzielę, zapraszam :-)

      Usuń
  16. piękne:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. hmmm...cekinowe kwiatuszki...gdzieś widziałam!
    ... tylko gdzie??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny hafcik w ciekawej oprawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że pełne ręce roboty miałaś przez te kilka ostatnich miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jakoś się złożyło, na szczęście taka praca to sama przyjemność :-)

      Usuń

Dziękuję :-)