4.12.2022

RAPORT CZYTELNICZY 11/2022

Ramka Narrow Boat Flowers Rose Castle - form-a-lines.net
Tekst True Type Font 320 - stitchingcards.com

Raport czytelniczy inspirowany Wyzwaniem Czytelniczym 3650 stron Ani z Kreatywnej Jacewiczówki. Recenzowanie przeczytanych książek nie należy do moich ulubionych zajęć, więc tylko je wymienię.

Szachownica flamandzka
- Arturo Perez-Reverte (400 s.) (14229/3650)

Śniadanie mistrzów, czyli Żegnaj czarny poniedziałku!
- Kurt Vonnegut Jr. (333 s.) (14562/3650)

Odwróceni - Artur Kowalewski, Piotr Pytlakowski (448 s.) (15010/3650)

Dotyk - Alexi Zentner (208 s.) (15218/3650)

Lista przeczytanych przeze mnie książek otwiera się po kliknięciu w baner wyzwania czytelniczego na pasku po lewej stronie bloga, znajdziecie ją też na pasku pod nagłówkiem bloga.

Podsumowując, od początku roku przeczytałam pięćdziesiąt książek na łączną liczbę 15218 stron, co daje średnio 45 stron dziennie.

Dobrego zaczytanego miesiąca Wam życzę, a także pięknych Świąt, pełnego nadziei spojrzenia w przyszłość oraz szczęśliwego roku 2023 :-)

13 komentarzy:

  1. Pięknie zaczytany listopad :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko, bardzo ładna kartka, podoba mi się ten haft.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam wszystkie przeczytane przez Ciebie książki. Fajnie że czytasz !! Literatura co prawda nieco inna niż moja i zdecydowanie czytasz więcej niż ja !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej, ale ciekawi mnie "Dotyk"

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo czytasz ,a myślałam że ja czytam dużo ....
    Cudna kartka🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały wynik czytelniczy! Podziwiam szczerze!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo! Arturo Pérez Reverte to jeden z moich ulubionych autorów. Czytałam większość jego książek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No no, nie zwalniasz tempa czytania i nawet przed świętami nie wybierasz łatwych lektur.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynik :) Jesteś niesamowita! Zdrowych, spokojnych świąt i wszelkiej pomyślności na nadchodzący Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Wspaniały wynik czytelniczy, moje gratulacje :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego, dużo zdrowia w 2023 roku :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)