1.05.2022

RAPORT CZYTELNICZY 4/2022

Flower Sprig - stitchingcards.com

Raport czytelniczy inspirowany Wyzwaniem Czytelniczym 3650 stron Ani z Kreatywnej Jacewiczówki. Recenzowanie przeczytanych książek nie należy do moich ulubionych zajęć, więc tylko je wymienię.  

Lista przeczytanych przeze mnie książek otwiera się po kliknięciu w baner wyzwania czytelniczego na pasku po lewej stronie bloga, znajdziecie ją też na pasku pod nagłówkiem bloga. 

Po prostu bądź - Magdalena Witkiewicz (344 s.) (4018/3650) 

Porwanie Jane E. - Jasper FForde (368 s.) (4386/3650)

Skok w dobrą książkę - Jasper FForde (416 s.) (4802/3650)
Podsumowując, od początku roku
przeczytałam piętnaście książek na łączną liczbę 4802 stron, co daje średnio 40 stron dziennie.
 

Dobrego miesiąca Wam życzę :-)

10 komentarzy:

  1. Karteczka jak zawsze urocza. Świetny jest ten haft matematyczny. Co do książek to akurat M. Witkiewicz bardzo lubię ale akurat tej książki nie czytałam. A te dwie następne to po raz pierwszy widzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się tytuł trzeciej pozycji i lubię tak sobie wskoczyć w dobra lekturę, która po tym skoku wciąga i nie puszcza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dwie z trzech przeczytałam w całości, a przy pierwszej pozycji poległam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko, te wiosenne kwiatuszki mnie zauroczyły.
    Posyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam twój zapał do czytania. Ja ostatnio czytam tylko literaturę zawodową, całe szczęście, że długie wakacje przede mną. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witkiewicz książki kojarzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy kiedyś wrócę do czytania? Przydałoby się, bo jeszcze w domowej biblioteczce leżą książki nie ruszone.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trwa sezon na niezapominajki i widzę że u Ciebie też ich nie brakuje 😊 piękny haft.Nigdy nie sądziłam,że ta technika daje tyle możliwości 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka jest niesamowita, przecudnie wykonana!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)