12.11.2017

BOMBECZKA

Podziwiałam ją już u kilku osób, ale że nie każdy podaje źródło wzoru, to tylko tęsknie do niej wzdychałam, a tymczasem wzór od kilku lat czekał sobie spokojnie w folderze "Stitching" na dysku D mojego laptopa i oto jest. Wzór jest tak piękny, że nawet same dziurki zachwycają i zaczęłam wyobrażać ją sobie w wersji pergaminowej, ale że to nie moja bajka, to jest w wersji takiej, do jakiej została zaprojektowana. Zdecydowałam się na multikolorową mulinę DMC Jewel Effects E130, ale jak na mój gust dwie nitki muliny to do tego wzoru trochę za dużo i bombka choć piękna, to wydaje mi się zbyt grubymi nićmi szyta. Następną wyhaftuję jedną nitką i nie co piątą, a co drugą dziurkę - ciekawe, jak wyjdzie.

Dobrego tygodnia :-)

PS. W Pepco widziałam różne świąteczne taśmy samoprzylepne.

33 komentarze:

  1. Anetko! Przeuroczy Hafcik , I piękna karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  2. Bombeczka rewelacja ...zachwyca jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny wzór ! Bombka zachwyca swą urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta bombka, rzeczywiście piękny wzór :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam ją kilka razy metaliczną nicią według opisu 1-5 :)
    Zawsze wychodzi cudownie.
    Ja osobiście nie cierpię muliny metalicznej, bo choć piękna, to strasznie się rozdwaja i trzeba używać króciutkich kawałków... Ale znalazłam godne zastępstwo - cieniutkie metaliczne nici, które dają taki sam efekt jak pojedyncza nitka muliny a są dużo trwalsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie nici metalizowane są wkur...zające, metalizowana mulina też, ale przy odrobinie cierpliwości da się nimi haftować. Możesz zdradzić, jakich nici metalizowanych używasz? Moje ulubione to Metalux.

      Usuń
  6. Piękna bombka, wzór jest niezwykle misterny.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, pozdrawiam gorąco :-)

      Usuń
  7. Super karteczka. No i musze zajrzeć do naszego pepco czy też będę te taśmy świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Metaluxa nie cierpię jeszcze bardziej niż muliny :P
    Za gruby jest jak dla mnie i nie zadowala mnie efekt...
    Swoje kupiłam kilka lat temu za grosze na EBayu (25 kolorów po prawie 400m każdy kosztowały mnie z przesyłką około 50zł, tyle że miałam możliwość zamówić je na angielski adres) i są cudowne jak dla mnie... Jeśli chcesz, to podaj mi swój adres na priv, to wyślę ci próbkę kilku kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie kuś, bo skorzystam z propozycji, a potem będzie mi żal, że takich fajnych nici nie mam. Już zaczęłam przeglądać Ebay :-)

      Usuń
    2. Niech ci nie będzie żal :)
      Mówię całkiem serio! Ja ich używam już ponad 3 lata (i to dość intensywnie) i zużyłam zaledwie drobny ułamek tego co mam, więc chętnie się z Tobą podzielę :)

      Usuń
    3. Dzięki, będę pamiętać o Twojej propozycji i może kiedyś skorzystam :-)

      Usuń
    4. Zapraszam :)
      Z chęcią zabawię się w Świętego Mikołaja lub Wielkanocnego Zajączka :D
      No i urodziny chyba masz niedługo (chętnie wysłałabym Ci chociaż kartkę z życzeniami)...

      Usuń
  9. Ja tam nie widzę żeby grubymi nićmi była szyta :D, ale co ja sie tam znam ;) Śliczna jest to na pewno Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna bombeczka! wzór jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko kolejny cudny wzorek, muszę się za nim rozejrzeć , bo faktycznie bardzo fajnie wygląda ta bombka. Przyznaję że nie zdarzyło mi sie haftować dwoma nitkami.
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Zazwyczaj haftuję jedną nitką, dwie to wyjątek dla niektórych nici/mulin metalizowanych.

      Usuń
  12. tyle pracy,tyle dziurek do zapełnienia-śliczna

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu fantastyczna jest ta bombeczka... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta bombka ma coś w sobie, lubię ją wyszywać, a co do nici to generalnie metalizowanych nie lubię.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)