08.10.2017

70 I HASIOK

PinBroidery Numbers Set (Style B)

Ta skromna siedemdziesiątka poleciała do Szacownego Jubilata, który właśnie dziś w gronie najbliższych Mu osób, świętuje swoje urodziny.

Pierwszy tydzień pracy na nowym stanowisku za mną. Na razie luz-blues i wdrażanie się w nowe obowiązki, gorąco zrobi się w grudniu i styczniu, przy zamykaniu roku rozliczeniowego i pisaniu statystyk dla GUS. 

Za nami siódmy dzień miesiąca, pora więc najwyższa, żeby zaprezentować urobek w Robótkowym Hasioku 2017 - zabawie zorganizowanej przez Renię prowadzącą blog Kartki u Renii.

Robótkowy Hasiok 2017
Tym razem w słoiku widać ruch - wpadły do niego ramki od samoprzylepnych świątecznych napisów i trochę zielonej nitki.


Dobrego tygodnia :-)

38 komentarzy:

  1. Piekna karteczka, Pozdrawiam serdecznie i w imieniu Manuela dziekujemy za cudna karteczke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Ewo, niech Manuel szybko zdrowieje 😃

      Usuń
  2. Anetko, przepiękna kartka i chyba wiem kogo uszczęśliwiła:)
    Buziaczki i samych miłych chwil w nowej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka urodzinowa. A słoik chyba do końca roku wystarczy i nie braknie miejsca, dobry pomysł z tym rozmiarem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu 😃

      Po trzech ubiegłorocznych słoikowych przeprowadzkach w tym roku od razu zdecydowałam się na ten największy.

      Usuń
  4. Skromna ale elegancka karteczka.
    Ja również ostatnio korzystałam z tych wzorków.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka. Jubilat na pewno zadowolony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Milko 😃

      Taką mam właśnie nadzieję, że Jubilat był zadowolony.

      Usuń
  6. Piękna "70", też haftowałam wiosną te same cyfry. Dziś powinnam "50" wyhaftować, ale nie zdążyłabym, muszę inną wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą śliczną kartką przypomniałaś mi, że za kilka miesięcy to ja też będę miała co świętować z moim tatusiem. Pora pomyśleć o prezentach dla niego.
    Statystyka rzecz przydatna, choć nie był to mój ulubiony przedmiot :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato 😃

      O statystyce nie mam zielonego pojęcia.

      Usuń
  8. Podobają mi się i lubię je robić.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka śliczna, Jubilat będzie zachwycony!
    W hasioku, jak widać, przybywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka na piękna rocznicę.
    Powodzenia w nowej pracy !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę działasz....działasz;)super karteczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze haft dopracowany więc i kartka piękna... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest urocza,ja też życzę sto lat

    OdpowiedzUsuń
  14. Anetko! Karteczka przeurocza - Bardzo się podoba - Pozdrawiam Cię Serdecznie i życzę Ci wszystkiego dobrego w nowej pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu 😃 Cieszę się, że kartka się spodobała 😃

      Usuń
  15. Anetko świetna kartka, haft jest piekny. Bardzo, ale to bardzo Ci za tą kartkę dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko i cieszę się, że mogłam sprawić radość Twojemu Tacie 😃

      Usuń
  16. Dostojna kartka dla dostojnego jubilata!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)