03.09.2017

CZERWONE MAKI


W sierpniowym etapie Kwiatowej Wymianki Kartkowej organizowanej przez Lidkę/Czarną Damę z Misiowego Zakątka królowały maki. Wszystkie kartki z makami można zobaczyć tutaj.


Piękną makową kartkę przysłała do mnie Małgosia X z Papierowego Jarmarku.

Małgosiu - serdecznie Ci dziękuję
Adresatką kartki wykonanej przez mnie była Małgosia/Małgoś 13 z Pasji nitką pisanych.

Country Flower: Poppy & Corn - form-a-lines.net
Wszystkim rozpoczynającym rok szkolny życzę, by był on pomyślny i przyniósł same pozytywne zmiany.

Dobrego tygodnia :-)

30 komentarzy:

  1. Anetko! Karteczki obie są Cudowne, Widzę że Gosie Cię Lubią Dostałaś od Gosi i wysyłałaś też do Gosi :-)- Pozdrowienia nocne Ci Przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :-) To Ci jeszcze w sekrecie powiem, że na drugie mam... Gosia :-)

      Usuń
  2. Kocham Maki a wasze karteczki są śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :-)

      Haftując tę kartkę cały czas miałam na myśli nazwę Twojego bloga i programu komputerowego (MAK), na którym pracowałam przez kilkanaście lat.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Anetko piekne kartki obie
    pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki i takie letnie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki :) Nie widziałam tego wzoru jaki Ty wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Wzorów haftu matematycznego jest tak wiele, że nie sposób znać wszystkie.

      Usuń
  6. Śliczne makowe kartki :) W ogóle maki to, obok chabrów i niezapominajek, moje ulubione kwiaty.
    Miłej niedzieli i nadchodzącego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko, piękne maczki wyhaftowałaś.
    Dziękuję za życzenia:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie karteczki cudowne! Właśnie ogladałam je u Lidzi.
    Dziękuję kochana:) Nie wiem czy przyniesie pozytywne zmiany, na razie przynosi wielki chaos.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Na początku zawsze jest chaos, a potem okazuje się, że nie taki diabeł straszny, jak go malują.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Jesień coraz bliżej a tu tak latem zapachniało... piękna kartka... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki! pozdrawiam najcieplej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Śliczne karteczki, ja nie umiem papierków łączyć i się wcale za nie nie zabieram.Za to podziwiam i chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      I ja nie potrafię łączyć papierków, dlatego moje kartki są haftowane.

      Usuń
  12. Piękne karteczki! :) Ja nigdy nie lubiłam haftować bardzo mnie to dekoncentrowało i drażniło dlatego podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Emilio :-) Ze mną jest dokładnie odwrotnie - mnie haftowanie uspokaja i pozwala oderwać się od codzienności. Pozdrawiam :-)

      Usuń

Dziękuję :-)