30.07.2017

OSTATNIA

Bookmark WM Snakeshead - stitchingcards.com
Powyżej ostatnia z niepokazywanych jeszcze kartek - zapas się skończył, nie ma co pokazywać, zwłaszcza że z coniedzielnym haftowaniem ostatnio różnie bywa i wygląda na to, że trzeba będzie zamknąć blog ;-)

Beata-Becia prowadząca blog My kobiety przysłała mi piękną kartkę pełną dobrych imieninowych życzeń, będącą dziełem zręcznych dłoni Małgosi X z Papierowego Jarmarku.

Beatko - serdecznie dziękuję :-)
Bałagan już w zasadzie opanowany, mebelki dla krasnoludków i pełnowymiarowa szafa wypełnione są tym, co w nich być powinno. To co się nie zmieściło, to makulatura, której nie można ot tak sobie wyrzucić, gdyż są to różne nasze przeterminowane już dokumenty przechowywane na wszelki wypadek, więc od poniedziałku bawię się w niszczarkę, bo ta biedronkowa jest jakaś felerna i częściej się zacina (nawet co drugą kartkę) niż tnie, a że ciągłe przpeychanie jej zajmuje sporo czasu, to drę papiery sama i tak mnie to darcie wciągnęło, że najchętniej nie robiłabym nic innego, tylko darła, darła i darła. Z tego też powodu za wyszywanie najpilniejszych kartek zamiast od razu w poniedziałek, wzięłam się dopiero w czwartkowe popołudnie, a i to przyszło mi z wielkim trudem. Kartki wysłałam w piątek i mam nadzieję, że po niedzieli dotrą do adresatów.

Dobrego tygodnia :-)

34 komentarze:

  1. W sumie to Cię podziwiam za to poukładane życie . Nie przyszło Ci do głowy żeby spróbować swoich sił w innej technice niż haft matematyczny ??? Już tak długo wyszywasz , osiągnęłaś poziom mistrzowski. Może więc warto spróbować czegoś innego?
    Jaka by decyzja nie była, trzymam kciuki za powodzenie. Bloga bym nie zamykała, dobry kawałek Twojego życia tu jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wbrew pozorom moje życie wcale nie jest takie poukładane i dużo rzeczy zmienia się w nim jak w kalejdoskopie. Pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  2. Kolejna super karteczka :)
    A na kolejne spokojnie poczekamy, Ty tym czasem niszcz co tam musisz a potem znów znajdziesz czas na haftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim przyjmij spóźnione życzenia... przede wszystkim zdrowia, nieustającej weny twórczej i wszystkiego o czym marzysz:)
    Kartka śliczna! Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna karteczka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft, a z tym zamykaniem bloga to mam nadzieję taki żart :)
    Zaraz doczytałam, że powstały nowe kartki, więc chyba na razie sytuacja opanowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu 😃

      Tak, sytuacja opanowana - na dwa wpisy 😁

      Usuń
  6. Cieszę się ,że sprawiłam Ci niespodziankę kartką :)
    To się wciągnęłaś w to darcie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jaką niespodziankę 😃

      Darcie odstresowuje, polecam.

      Usuń
  7. Anetko, piękna jest Twoja kartka z intrygującym motywem roślinnym. O zamykaniu bloga nie myśl nawet!
    Wszystkiego najlepszego z okazji Imienin, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie myśl o zamknięciu bloga, tylko odpocznij :-)
    Chęć do robótek pojawi się szybciej niż myślisz... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej niż chęci brakuje mi czasu, pozdrawiam 😃

      Usuń
  9. Anetko! Nie wiedziałam że teraz miałaś Imieniny, Spóźnione ale Serdeczne Życzenia ,zdrowia i wszelkiej pomyślności, Karteczka Prześliczna. Dobrze że porządki dobiegają już końca,będziesz miała więcej czasu dla siebie - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, serdecznie dziękuję za życzenia, pozdrawiam 😃

      Usuń
  10. Piękny hafcik:) również super karteczkę dostałaś do Beatki:) pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego z okazji imienin;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  11. Z wrzosami mi się skojarzyło... piękna... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ą to nie wrzosy, tylko szachownica kostkowata. Dziękuję 😃

      Usuń
  12. Milego niszczenia - tak sobie mysle, ze porzadkowanie sprawia frajde, zwlaszcza, gdy sié potem oglada efekty :). A kartka jak zwykle sliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo 😃 Samo porządkowanie wcale takie fajne nie jest, ale jego efekty tak. Pozdrawiam 😃

      Usuń
  13. Krótko mówiąc bardziej spodobało Ci się darcie papieru. W sumie jak dobrze pokombinować to w scrapbookingu jak znalazł ;-)
    Też próbuję porządkować to i owo z różnym skutkiem. Blog trochę cierpi, ale lepiej on niż ja ;-)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anetko oczywiście kartka dotarła i mam teraz od Ciebie prześliczną wyszywaną lilię.
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kartka doszła i że Ci się podoba 😃

      Usuń

Dziękuję :-)