16.07.2017

JESZCZE...

Bookmark WM Memberland - stitchingcards.com
Jeszcze dwa obrazki i... będę musiała zamknąć blog, bo nie mam nic więcej do pokazania. Przez to zamieszanie z meblami i związany z nim bałagan, którego porządkowanie idzie mi bardzo powoli (ach ta gromadzona latami "makulatura"), w ogóle nie mam weny do haftowania, bo w bałaganie nie umiem funkcjonować - dwa, trzy dni, OK, dam radę, a tu już trzeci tydzień leci. Jutro zaczynam urlop, więc coś się w tej kwestii kwestii ruszy, ale za tydzień, bo od wczoraj wypoczywam na wsi.

Moje Drogie!

Na ten pomysł wpadłam już rok temu, jednak uznałam, że takie akcje są zarezerwowane tyko dla chorych dzieci i odpuściłam, a zaraz potem z podobną prośbą zwróciła się do nas Daria Etoile, a całkiem niedawno również Kinga, więc i ja zebrałam się na odwagę i z taką pewną nieśmiałością proszę Was o kartki dla mojej Małej Siostrzenicy, która w przyszłą niedzielę, czyli 23.07, kończy 9 lat. Wiem, że późno o tym piszę (przez zawirowania rodzinno-meblowe wyleciało mi to z głowy), ale może się uda, a jeśli nie, to trudno. Gdybyście się zdecydowały, to na prawym pasku jest formularz kontaktowy - skorzystajcie z niego, to podam adres do wysyłki. Tym, że kartki mogą nie dojść na czas wcale się nie przejmujcie, bo Julka tuż przed urodzinami wyjeżdża na dłużej i może jej nie być nawet do końca wakacji, więc i tak nie odbierze ich w terminie. I mała prośba - nie wysyłajcie kartek listem poleconym ani priorytetowym, tylko zwykłym. I niech to będą tylko i wyłącznie kartki. Z góry serdecznie Wam dziękuję :-)

Dobrego tygodnia :-)

24 komentarze:

  1. Ja tak miałam w czerwcu, że nie miałam co pokazać. Najwyżej ciut dłużej poczekamy na Twój kolejny post :)
    Co do kartki dla siostrzenicy, to nie obiecuję, bo nie wiem czy się wyrobię, w tym miesiącu mam tyle rzeczy do zrobienia (same imprezy w rodzinie i nie tylko). Szkoda że wcześniej nie wiedziałam... Jak uda mi się jeszcze wygospodarować trochę czasu to wtedy się odezwę po adres :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka! Ślicznie prezentuje się na niej taki delikatny motyw.
    Nawet nie myśl o zamykaniu bloga, zawsze możesz pokazać co innego. Co do przeprowadzki i gromadzenia różnego śmiecia,to co roku wyzywam na siebie:( Pani dyrektor wymyśliła taką "wspaniałą" metodę, że każdy co roku przeprowadza się do innej sali:( To najbardziej poroniony pomysł, bo mało że ciągle musimy się przenosić (ja teraz z parteru na piętro), to jeszcze nikt nie robi nic dla klasy, bo po co jak jesteśmy tylko rok:(
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu 😃

      A może mimo corocznych zmian sal warto coś zrobić dla klasy? Może wtedy pani dyrektor nie kazałaby się co roku przeprowadzać? W ramach pocieszenia - wygląda na to, że i mnie czeka w pracy przeprowadzka, albo i dwie. Pozdrawiam 😃

      Usuń
  3. Piękny motyw roślinny na tej kartce.
    Postaram się zrobić karteczkę dla Julki.
    Wspaniałego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko! Bardzo ładna jest ta karteczka , Nie martw się że nie masz co pokazać , przecież oprócz kartek wystarczy że zrobisz kilka zdjęć i już masz co pokazać.
    Karteczkę może mi się uda zrobić - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetko, nawet proszę nie żartuj, że zamykasz bloga, co to to nie uporaj się z bałaganem i twórz kochana!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam właśnie plan Magdo - uporać się z bałaganem i tworzyć. Tylko muszę troszkę odpocząć. Pozdrawiam 😃

      Usuń
  6. Jako nałogowa czytelniczka zakładką jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak to jest z remontami , ciągną się w nieskończoność. Ale jak już skończysz to będzie bardzo miło popatrzeć na nowe mebelki. Trzymam kciuki. A ta karteczka dzisiejsza jest świetna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to nie remont, a tylko zamiana pokoi połączona z wymianą mebli w jednym z nich (niestety z dużych na małe), ale przez gromadzone przez lata różnego rodzaju szpargały, sprzątania jest jak przy remoncie, a ile zaginionych rzeczy przy okazji się znajduje 😃

      Usuń
  8. Hafcik wygląda cudnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazek piękny:) nie zamykaj, poczekamy cierpliwie na kolejne prace:) pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo 😃

      Bloga raczej nie zamknę, bo co bym zrobiła bez mojego blogowego kółka wzajemnej adoracji?

      Usuń
  10. Miłego urlopowania :)
    Śliczna karteczka, mam słabość do takich roślinnych motywów. Mam nadzieję, że ten przestój jest tylko chwilowy i po udanym wypoczynku powstaną nowe hafty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu 😃

      Haftować zachciało mi się już na drugi dzień po przyjeździe, tyle że "sprzętu" ze sobą nie wzięłam.

      Usuń
  11. W takim razie mój blog powinien być już dawno zamknięty :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny haft, a na rogach wzór z takiego samego dziurkacza, jak w mojej ostatniej kartce.
    Podczas urlopu na pewno powstaną kolejne fajne kartki. Ja zawsze z robótkami wyjeżdżam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu 😃

      Zwykle biorę robótki na wieś, ale tym razem mi się nie chciało, czego pożałowałam już w drugim dniu pobytu, bo wena wróciła. Pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń

Dziękuję :-)