25.06.2017

PADAM... PADAM... PADAM...

Bookmark WM Evenlode - stitchingcards.com
Padam... Padam... Padam... Padam ze zmęczenia. 

Przez trzy kolejne wieczory od środy począwszy i przez całą sobotę, pakowałam i przenosiłam rzeczy z małego pokoju do pokoju dużego i odwrotnie. Zmieniłam też układ mebli w małym pokoju, bo inaczej nie zmieściłby się tam duży telewizor. W dużym pokoju pobojowisko - przeniesione rzeczy leżą  wszędzie, gdzie popadanie (w małym zresztą też) i czekają na nowe meble, które spadły mi jak gwiazdka z nieba, więc nie ma sensu pakować tego wszystkiego do starych. Zastanawiam się, czy te nowe wszystko pomieszczą, bo marzył mi się może staroświecki, ale za to pakowny segment, a dostanę nowoczesną meblościankę RTV, dwie komody, sypialniane łóżko, narożne biurko i rozkładany fotel jednoosobowy, ale że darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby, to i z tych bardzo się cieszę, zwłaszcza że są praktycznie nowe, bo kupowane były na przełomie lutego i marca tego roku. Pojawił się też pomysł szybkiego odmalowania dużego pokoju, ale odmówiłam, bo na chwilę obecną przeprowadzka połączona z remontem (nie ukrywam, jest konieczny) nie jest na moje nadwątlone problemami zdrowotnymi siły fizyczne (albo jedno, albo drugie), dlatego też nie pokażę Wam mojego nowego lokum. W związku z powyższym coniedzielnego haftowania dziś raczej nie będzie, gdyż jeszcze sporo pracy przede mną, chociaż - kto wie? Może jednak zdecyduję się na chwilę odpoczynku z igłą i nitką w ręku?

Dobrego tygodnia :-)

31 komentarzy:

  1. Teraz może padasz i zmęczenie jest, ale jak potem będzie fajnie jak już wszystko będzie tak jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie fajnie, będzie :-) Już się nie mogę doczekać tych mebli,

      Usuń
  2. Śliczny hafcik, super ci sie trafiło z tymi meblami 😊 leniwej niedzieli życzę 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Niedziela była jednak pracowita.

      Usuń
  3. Kartka delikatna w swej prostocie :)
    Padam na pysk ze zmęczenia - tak można opisać mnie po remontach ! Powodzenia i sił życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Po moich przejściach zdrowotnych padam na pysk nawet przy zwykłych codziennych pracach.

      Usuń
  4. A to Ci się trafiła gratka :-) Czeka Cię trochę pracy, ale za to jaki będzie efekt!
    Trzymam kciuki za szybkie uporządkowanie mieszkania:-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :-)

      Już się nie mogę doczekać tego efektu.

      Usuń
  5. Anetko, trzymam kciuki, żeby przeprowadzkowo - meblowe zamieszanie szybko się skończyło. A za to jak przyjemnie będzie się potem tworzyć wśród nowych mebelków.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Nie wiem tylko, czy rzeczywiście będę tworzyć, czy tylko zachwycać się nowymi meblami. Albo kląć, że szafek jednak za mało.

      Usuń
  6. Piękny wzór kwiatowy... Mi się marzy pokój bliblioteka, pokój pracownia... marzyć mi na razie nikt nie broni więc sobie nadal marzę:)... udanego przemeblowania... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, a kto by wszystkie te pokoje sprzątał? ;-)

      Dziękuję :-)

      Usuń
  7. Remonty są meczące ale ja lubię jak juz potem jest fajnie inaczej lepiej

    OdpowiedzUsuń
  8. Anetko! Współczuje Ci z powodu przeprowadzki, Ale za to zmęczenie będziesz miała nagrodę w postaci Nowych mebelków,Czy wszystko pomieścisz to nie wiem bo te nowe meble są o wiele mniejsze od starych,Życzę Ci szybkiego ogarnięcia tego nie ładu - Pozdrawiam Cię Serdecznie i trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie w tym cały problem Krysiu, że te nowoczesne meble są mało pojemne i raczej przeznaczone są do większych mieszkań z osobnym pomieszczeniem do przechowywania, a nie do takiej dwupokojowej nieustawnej klitki jak moja.

      Usuń
  9. Piękny hafcik!
    Też nie cierpię remontów i przeprowadzek.
    Za to efekt końcowy bardzo cieszy.

    Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :-)

      Chciałabym aby ten efekt końcowy pojawił się jak najszybciej.

      Usuń
  10. Udanego przemeblowania (mnie nawiasem mówiąc marzy się pokój z książkami i pracownią w jednym, ale nie mam dużego manewru więc wszędzie coś jest :) A karteczka piękna z super wzorkiem:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      I ja nie mam zbytniego pola do popisu w kwestii urządzania mieszkania, więc jest jak jest

      Usuń
  11. rewolucje w wystroju spore, ale mam nadzieję, że będą się opłacać Twoje wysiłki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam taką nadzieję :-)

      Miło mi gościć Cię u siebie Agnieszko, zapraszam częściej :-)

      Usuń
  12. Anetko, doskonale rozumiem Twoje padam ;-). Od roku siedzę w nieuporządkowanym mieszkaniu, bo remont, bo meble, bo coś tam, a końca nie widać.... a jak wiesz, sił też nie miałam.
    Życzę Ci udanej metamorfozy pomieszczeń. Na haft zawsze będzie czas :-)
    Karteczka jak zwykle śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Beatko, wiem... Toteż nie narzekam, tylko z niecierpliwością czekam na meble - jak dobrze pójdzie przyjadą jutro.

      Dziękuję :-)

      Usuń
  13. Mam nadzieję, że najgorsze już za Tobą i cieszysz się nowym wystrojem :) Kiedyś nie rozumiałam sąsiadki, która mówiła, że na remont to się nie zdecyduje, bo to tyle roboty... teraz rozumiem. I jak pomyślę, że muszę w tym roku kuchnię pomalować, to mi się zimno robi. Trzymam więc kciuki, żeby to całe zamieszanie nie zmęczyło Ciebie jeszcze bardziej. I dobrego wypoczynku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Meble już są ustawione, teraz kombinuję, jak zawartość tradycyjnego regału zmieścić w mebelkach dla krasnoludków i powiem Ci, że łatwiej było cały ten bałagan zrobić, niż go sprzątnąć - padam jeszcze bardziej.

      Usuń
  14. Życzę wytrwałości i sił :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia,będzie pięknie

    OdpowiedzUsuń
  16. Remont potrafi zmęczyć, oj potrafi, życzę dużo sił i wytrwałości, co nas nie zabije to nas wzmocni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Remont odpuściłam, ale i sama wymiana mebli nieźle daje mi w kość.

      Usuń

Dziękuję :-)