04.06.2017

MAJOWE BZY


W majowym etapie Kwiatowej Wymianki Kartkowej organizowanej przez Lidkę/Czarną Damę z Misiowego Zakątka królowały bzy, czyli znów mój ulubiony fiolet.

https://misiowyzakatek.blogspot.com/2017/05/kwiatowa-wymianka-kartkowa-bzy.html

Piękną kartkę pełną bzów przygotowała dla mnie Bogusia Matusiak z Kącika nie tylko szydełkowego

Serdecznie dziękuję Bogusiu :-)

Kartka wykonana przeze mnie powędrowała do Ewy Gawlik z Biblioteki haftu.


Kartkę tę mogłam zrobić dzięki uprzejmości Marty z Inspiracji Marty, która pod koniec kwietnia w odpowiedzi na mój komentarz do wpisu Bzy niespodziewanie obdarowała mnie takim bukiecikiem:

Marto - dziękuję raz jeszcze - za scrapki, za wszystkie instrukcje i  próby motywacji
Choć bzy  robiło się szybko, łatwo i przyjemnie (i wystarczyły do tego najzwyklejsze biedronkowe flamastry), a Marta swoimi mailami bardzo motywowała mnie do spróbowania innej niż haft matematyczny techniki robienia kartek, to jednak nie jest to moja bajka - zdecydowanie lepiej czuję się z igłą i nitką w ręku, a komponowanie kartek najnormalniej w świecie mnie przerasta. Przyznam się Wam, że tak mi się te bzy spodobały, że trudno mi było rozstać się z nimi i żałowałam, że zamiast jednej dużej kartki, nie zrobiłam trzech małych z pojedynczymi gałązkami bzu przewiązanymi czerwoną wstążeczką. No cóż - mądra Polka po fakcie, ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, tylko trzeba się brać za kolejne hafty, bo niedługo nie będzie co pokazywać na blogu.

Dobrego tygodnia :-)

38 komentarzy:

  1. Cieszę się że się podobało ...nie ma sprawy doślę my na pojedyńcze;) ha ha ...;) jeszcze Cię przekonam ;)ja tak łatwo się niepoddaje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Martuś... Nie trzeba. To była chwilowa fascynacja, ale i tak dzięki wielkie za chęci :-)

      Usuń
  2. Anetko, Twoja bzowa kartka wyszła super, czasem fajnie spróbować innej techniki, prawda?
    Ciekawa kompozycja na kartce od Bogusi.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Tak, fajnie czasem spróbować czegoś innego choćby po to, żeby mieć jeszcze większą przyjemność z tego co znane i najbardziej lubiane.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Może i nie Twoja bajka, ale ja zawsze uważam, że w życiu nalezy wszystkiego spróbować :) przynajmniej wiesz, jak to się robiło, a karteczka wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      No i właśnie od czasu do czasu próbuję - już był decoupage, filcowanie, haft pętelkowy, maskotki, a dawno temu tkanie i jeszcze czegoś spróbowałam, co wkrótce pokażę na blogu, ale i tak nic nie przebije haftu matematycznego.

      Usuń
  4. No nie powiem, trochę się zdziwiłam, że nie ma matematycznej kartki :) Pięknie Ci wyszły te bzy, niemal jak prawdziwe, a poza tym fajnie jest zdobywać nowe doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Próbowanie czegoś nowego traktuję jako odskocznię od tego co znane, ale to wcale nie znaczy, że to nowe stanie się moją pasją.

      Usuń
  5. Uwielbiam bzy a na Twojej karteczce wyglądają naprawdę pięknie! Fakt, mamy swoje ulubione techniki i choć próbujemy czegoś nowego, w tym co znamy czujemy się najlepiej :-)
    Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczną karteczkę zrobiłaś z tych maleńkich kwiatuszków!
    Podziwiam cierpliwość i przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia na cały tydzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko, znam dobrze Martę pod tym względem - nie dość,że potrafi wszystko wytłumaczyć, to jej pomoc jest bezcenna :-)
    Bardzo się cieszę, że dałaś się namówić, bo Twoja interpretacja bzowa jest śliczna! Ja też lubię Twoje hafty, bo w tym jesteś genialna, ale chętnie będę oglądać również inne prace :-). Jeśli czegoś potrzebujesz, to także służę pomocą.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Skoro bzy właściwie same do mnie przyszły, a matematycznych nie znalazłam, to nie miałam innego wyjścia i musiałam je zrobić.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Świetny pomysł na bzy! Piękne karteczki - i wysłana i otrzymana.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko! Bardzo ładnie Ci Wyszła ta karteczka, Może jeszcze kiedyś zrobisz jakąś, Karteczki są obie bardzo ładne, A na pamiątkę zostało Ci zdjęcie :-) Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :-)

      Może rzeczywiście jeszcze kiedyś zrobię jakąś taką kartkę (ta jest trzecia papierowa w moim dorobku), ale biorąc pod uwagę, że trochę zdobycznych skrapków u mnie leży i nie robię z nimi nic, bo nie mam na nie pomysłu, nie liczyłabym na zbyt wiele.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Anetko fajnie C wyszła ta karteczka z bzami , aż sama się zdziwiłam że nie jest haftem matematycznym . Ale, zgadzam się z Marta , trzeba próbować czegoś innego Wiem że łatwo nie jest ale jak satysfakcja jak się człowiek już nauczy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      No to też od czasu do czasu próbuję czegoś innego, a potem wracam do mojej ulubionej matematyki.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Piekne karteczki super wyglądają twoje bzy

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopóki się nie spróbuje, to się nie wie, czy się lubi czy nie (szkoda, że tej zasady nie rozumieją dzieci, odmawiając spróbowania nowego jedzenia ;) ).
    kartka wyszła fajnie, pomysł z podzieleniem na trzy pojedyncze - świetny. Ale rozumiem miłość do haftu matematycznego - w nim jesteś genialna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Prawdę mówiąc, pomysł zrobienia trzech pojedynczych kartek był pierwszy, ale takie rozwiązanie wydawało mi się zbyt proste i skromne, przykleiłam więc trzy gałązki na jedną kartkę, dzięki czemu wiem, że pomysł z trzema kartkami był lepszy.

      Co do dzieci, to nie tylko one są na nie bez spróbowania czegoś - znam kilku takich dorosłych i nie dotyczy to tylko jedzenia.

      Pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  13. Bardzo fajne kartki. Czasami dobrze coś innego zrobić.
    Ja w ogóle za dużo technik usiłuję pogodzić, tylko czas nie chce współpracować :)
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :-)

      Należę do tych osób, które nie łapią kilku srok za ogon i wolą skupić się na jednej rzeczy, co nie znaczy, że nie lubią próbować czegoś innego.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  14. Pięknie i pachnąco Ci wyszło, gratuluję! Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alino, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  15. I bardzo dobrze, że Marta Cię tak pięknie motywuje :) Bardzo udana kartka! Powodzenia z kolejnymi haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka wyszła Ci rewelacyjnie! a tworzyć trzeba tą techniką, którą człowiek czuje się najlepiej:) pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę Anettko, że próbujesz swoich sił w scrapbookingu i są to próby udane :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękności, Anetko próbuj, próbuj nowości, a jak coś to moja propozycja jest nadal aktualna ;) :** pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, pamiętam o niej 😃

      Usuń
  19. Bzy są po prostu fantastyczne... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)