14.05.2017

SZAFRAN



W kwietniowym etapie Kartkowej Wymianki Kwiatowej organizowanej przez Lidkę/Czarną Damę z Misiowego Zakątka, królował szafran, czyli krokus.


Z jednej strony bardzo mnie to ucieszyło, bo kocham fiolet (jeden z kolorów, w jakim występują krokusy), a jednocześnie też zmartwiło, bo ani jeden z moich ulubionych dostawców wzorów nie ma krokusów w ofercie i byłam zmuszona wzór znaleźć tam, gdzie szukać nie lubię, czyli na Pintereście. Z Pinterestu nie lubię korzystać choćby dlatego, że to straszny pożeracz czasu, nie mówiąc już o pozostawiającej wiele do życzenia jakości wydrukowanych wzorów, że o prawach autorskich nie wspomnę, ale do rzeczy.

Kartka otwierająca ten post powędrowała do Małgosi X z Papierowego Jarmarku, a dla mnie prześliczną kartkę z szafranami przygotowała Ewa Kwiatkowska z Evebellart.

Ewo - bardzo Ci za nią dziękuję :-)

Dobrego tygodnia pełnego ciepłej wiosennej pogody :-)

46 komentarzy:

  1. Piękne krokusy! Małgosia na pewno zadowolona z takiej cudnej karteczki.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, obie :)
    A Pinterest to taka kopalnia, że można wsiąknąć na długie godziny, co nie raz mi się zdarzało :)
    Udanego tygodnia życzę (pogoda już jest i mam nadzieję, że tak zostanie) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Też mam nadzieję, że taka pogoda zostanie, najlepiej na zawsze - w końcu ocieplenie klimatu mamy, prawda?

      Usuń
  3. Piękne krokusy wyhaftowałaś i fajnie wyglądają te koraliki :-)
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja sobie podziwiam tą piękną kartkę na żywo.
    Uściski, Anetko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Małgosiu, że Ci się podoba :-)

      Usuń
  5. Świetne te krokusiki, ja wiele razy posiłkowałam się pinterestem , tam prawie jak u wujka google, jest wszystko :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      To właśnie wujek znalazł mi te krokusy na Pintereście.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Może się przyłączysz?

      Usuń
    2. Coś ty. Kartek jeszcze się nie nauczyłam robić.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Zawsze możesz spróbować :-)

      Usuń
    4. Oczywiście, że zawsze można :)

      Usuń
  7. Przepiękna praca :) Super wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki wymiankowe przygotowałyście! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alino, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Śliczne te karteczki a co do Pinteresta...zgadzam się, nie można się oderwać i ciągle się ma nadzieję, że za moment znajdzie się coś jeszcze ciekawszego!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie karteczki piękne! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie karteczki swietne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wiosenne pozdrowienia zadziałały!
    Mamy wiosnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Krokusy wyszły Ci prześliczne - delikatne, zwiewne. I piekną kartkę otrzymałaś. A co Pintresta - całkowicie się zgadzam. pożeracz czasu...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. uroczy ten szafran :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft matematyczny jest jednym z delikatniejszych. W tym konkretnym wzorze wyjątkowo to się sprawdza - karteczka uroczo się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne są te krokusy... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne krokusy :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)