28.05.2017

KWIATKI NA DZIEŃ MATKI 2017

Floral Basket - pricknstitch.com

Kwiatki na Dzień Matki AD 2017 miały być cekinowe (Lidko, miałaś rację - były w szufladzie), ale skoro po zrobieniu kartki na majowy etap Kwiatowej Wymianki Kartkowej w Misiowym Zakątku zostało mi trochę drobnych fioletowych kwiatków, to właśnie nimi postanowiłam wypełnić koszyk, zwłaszcza że moja Mama bardzo lubi ten kolor i nawet udało mi się uchwycić go na zdjęciu. Napis podpatrzyłam u danfi we wpisie Dla Mamy, ale nieco go zmieniłam - wydaje mi się, że  słowo "stworzył" brzmi lepiej niż "wynalazł". 

Dobrego tygodnia :-) 

44 komentarze:

  1. Anetko! Przeuroczy koszyczek z kwiatkami, masz rację stworzył o wiele lepiej pasuje - Pozdrawiam Cię Cieplutko i również miłego tygodnia Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie mówiłam Anetko że schowały Ci się w szufladzie :)
    Śliczna karteczka dla mamy, super wygląda ten koszyczek z kwiatkami i super napis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      No mówiłaś, mówiłaś :-)

      Usuń
  3. Przepiękny kosz z kwiatami i jaka piękna, mądra sentencja... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzysz wspaniałe kartki, ale ta jest po prostu fantastyczna! Widać, że robiona z sercem. Sentencja idealna.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka. Myślę, Anetko, że faktycznie słowo "stworzył " pasuje tu lepiej.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna kartka i piękny cytat :)Do tego prawdziwy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna karteczka a zamiana słowa wyszła tu na dobre :-)
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoją Mamę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna karteczka - ja dla mojej Mamy też robiłam kartkę, ale nie zrobiłam zdjęć przed wysłaniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mirko :-)

      Prawdę mówiąc niewiele brakowało, żebym jej nie sfotografowała.

      Usuń
  9. Piękna kartka, bardzo lubię kosze z kwiatami <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten koszyczek wypełniony drobnymi kwiatuszkami i zdecydowanie stworzył brzmi lepiej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny koszyk kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna kartka. Wygląda przepięknie, bardzo mi się podoba kolor i kwiatków i tła. I masz rację - zmiana w napisie zdecydowanie na plus.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna kartka. Z tymi kwiatkami wygląda ekstra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękna ta karteczka jeszcze ten cytat <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna karteczka i bardzo mi sie podoba cytat na niej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna karteczka ze świetną sentencją. Gratuluje pomysłu!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne połączenie haftu matematycznego ze scrapbookinkiem - brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super karteczka, dokładnie takie same hasło wykorzystałam na prezent dla mojej babci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)