09.04.2017

WIELKANOCNA FAUNA I FLORA + ROBÓTKOWY HASIOK

Sheep - stitchingcards.com
To już u mnie tradycja, że świąteczne kartki wysyłam na ostatnią chwilę, mimo że zrobione były wcześniej. Co prawda w połowie marca pomyślałam, że można już zacząć wypisywać życzenia w nich, ale szybko uznałam, że to stanowczo za wcześnie i wyszło, jak wyszło.

Wzór według dziecięcej kolorowanki  z serwisu www.przedszkola.edu.pl
Mam nadzieję, że wysłane jutro, a najpóźniej we wtorek, dotrą do adresatów przed Wielkanocą. 

Daffodils - pricknstitch.com
Co ciekawe okazało się, że mimo ubiegłorocznego całorocznego kartkowania z Anią (kartki, które tu oglądacie, były robione właśnie w ramach tej zabawy) nie mam ich tylu, ilu potrzebuję, choć wcześniej wydawało mi się, że jest ich w sam raz.

Hares - stitchingcards.com
Ot, takie małe niedopatrzenie, które być może uda się naprawić, o ile jutro w pracy okaże się, że podobnie jak na Boże Narodzenie, wychowankowie szkoły specjalnej wystawili się u nas ze swoją wielkanocną produkcją, a jak nie, to trudno, najwyżej dokupię na poczcie, chociaż odkąd robię je sama, zupełnie nie mam na to ochoty.

Bookmark Rabbit - stitchingcards.com
Za nami siódmy dzień miesiąca, pora więc zaprezentować urobek w Robótkowym Hasioku 2017 - zabawie zorganizowanej przez Renię prowadzącą blog Kartki u Renii.

Robótkowy Hasiok 2017
W marcu słoik zapełniał się przede wszystkim skrawkami nitek, jednak giną one pomiędzy ścinkami papieru, stąd pozorny zastój w słoiku, choć wprawne oko zauważy w nim granatowy pasek nieudanego tła do Pegaza.



Dobrego Wielkiego Tygodnia :-)

54 komentarze:

  1. Świetne kartki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są Twoje karteczki!
    Owieczka skradła moje serducho :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko! Piękne karteczki, A ja myślałam że to ja najpóźniej wysłałam :-) Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :-)

      Kartki już wysłane, mam nadzieję, że do piątku trafią do adresatek.

      Usuń
  4. Super kartki , jak dla mnie numer jeden to ten pierwszy baranek jest uroczy !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      I mnie się ten baranek bardzo podoba, aż szkoda było mi rozstawać się z nim. Nawiasem mówiąc, baranek był robiony według Twoich wytycznych.

      Usuń
  5. Jakie śliczne karteczki, wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne... i zające, i żonkile... no ale baran wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki Anetko! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Rewelacja :) Super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, zarówno z florą, jak i z fauną:)
    Ja tez pomimo zabaw musiałam sporo karteczek dorobić.
    Uściski serdeczne, Anetko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Niestety nie zdążyłam już dorobić kartek i musiałam zadowolić się tym, co poczta oferuje.

      Usuń
  10. Cudne karteczki ale owieczka z pierwszej jest najlepsza. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie nie wiem która piękniejsza,mam problem z wyborem .Myślałam ,że baranek ale jak zobaczyłam zające to się w nich zakochałam,są boskie.
    Pozdrawiam Anetko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Zające są z zestawu "Zakochane zwierzaki", więc nic dziwnego, że i Ty się w nich zakochałaś.

      Usuń
  12. Tak to jest, że się nam wydaje że mamy na wszystko jeszcze dużo czasu a to zleci ani się obejrzymy, ja też musiałam jeszcze dorabiać karteczki :) Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Tak, tak to właśnie jest, dlatego musiałam zadowolić się kartkami z poczty.

      Usuń
  13. ale urocze te kartki :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej! Piękne te Twoje karteczki. Nie umiem się zdecydowąc ktora bardziej mi się podoba. Zając, baranek i żonkile to moje faworytki

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaa kartek też jeszcze nie wysłałam. W tym roku nawet jeszcze nic nie zrobiłam, dobrze że mam zapas ubiegłoroczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się wysłać przedwczoraj, a kartkowe zapasy miałam przed zabawą u Ani.

      Usuń
  16. Sliczne karteczki ale baranek slodziak, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki - owca chyba najbardziej sympatyczna, choć innym elegancji nie można odmówić.
    Właśnie idę wysłać - jak zwykle, na ostatnią chwilę... Niepoprawna jestem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      No to jesteśmy już trzy niepoprawne, bo jeszcze Krysia się przyznała, że późno wysyła, a taka jedna Ania jeszcze nie wysłała.

      Usuń
  18. Pięknie wyszyte karteczki. Mają swój niepowtarzalny urok! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł z hasiokiem bardzo mi się spodobał! Natomiast karteczki wielkanocne skradły moje serce! Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki musisz dorobic swoje żeby starczyło bo szkoda dokupować kiedy tworzy się samemu takie śliczności :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzeno :-)

      Nie w smak mi było to kupowanie pocztowych gotowców, ale inaczej już się nie dało.

      Usuń
  21. Wymarzonych Świąt Tobie i Twoim bliskim !!!
    Piękne kartki !!! Ja nie zrobiłam ani jednej z powodów różnych.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego co najlepsze, najwspanialsze i najpiękniejsze, a przede wszystkim zdrówka, spokoju, miłości i radości dla Ciebie i Twoich bliskich.


    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ ta owca ma znudzony wzrok! Wygrała wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Olu, że Ci się podoba :-)

      Usuń

Dziękuję :-)