12.03.2017

SERCA, PROŚBA I WYZWANIE 3650

Bookmark Hearts - stitchingcards.com

Daria-Etoilee prosi o kartkowe wsparcie dla siedmioletniego Adasia, który walczy z rakiem nerki. Adres Adasia: 

Adam Dos Santos Guedes
Osiedle Konstytucji 3 Maja 35/46
63-200 Jarocin
 *
Momentami czuć już wiosnę, a dłuższy dzień powoduje, że mam nieco więcej energii, więc powoli zabieram się za wiosenne porządki. Zaczęłam od uaktualnienia listy książek, którą tworzę w ramach Wyzwania Czytelniczego 3650 stron, zorganizowanego przez Anię z Kreatywnej Jacewiczówki.

Kliknięcie w baner przenosi na stronę ze szczegółami wyzwania
Dopisałam do niej kilka tytułów będących lekturami szkolnymi dzieci mojej Siostry, czyli mojej małej Siostrzenicy, uczennicy drugiej klasy podstawówki i Siostrzeńca, ucznia drugiej klasy gimnazjum. Są to:

Dzieci z Bullerbyn Astrid Lindgren (380 stron)
Nasza mama czarodziejka Joanny Papuzińskiej (46 stron)
 
Krzyżacy Henryka Sienkiewicza
(tom 1+tom 2=851 stron)
co w sumie daje 2328 przeczytanych stron. 

Obecnie czytam:

Historia wewnętrzna.  Jelita - najbardziej fascynujący organ naszego ciała - Giulia Enders (304 strony)
Dobrego, pełnego nadchodzącej wiosny i czasu na czytanie i robótki, tygodnia Wam życzę :-)

37 komentarzy:

  1. Fajne te serducha;),)Dziecko się ucieszy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :-)

      Do Adasia powędruje bardziej męska kartka.

      Usuń
  2. Śliczne serducha, bardzo ładny wzór :)
    Ja też już czuję wiosnę, zieleń powoli się pojawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna serduchowa karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka z serduszkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to sobie poczytałaś... ja jakoś nigdy nie miałam i nadal nie mam serca do lektur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano poczytałam, w dodatku z dużą przyjemnością.

      Usuń
  6. Anetko, piękna kartka z serduszkami.
    "Dzieci z Bullerbyn" do tej pory mnie rozczulają.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Witam w klubie wielbicielek "Dzieci z Bullerbyn" - dla mojej Siostrzenicy czytanie ich było udręką, a to przecież taka miła w czytaniu książka, przynajmniej dla mnie.

      Usuń
  7. Anetko! Przecudne te Serduszka, Prośbę Darii Już widziałam u Niej - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Anetko fajne kartka z serduszkami , widzę że wracasz do młodości z książkami :-)
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Tak, lubię czasem się odmłodzić, choćby przez czytanie szkolnych lektur, których kanon co jakiś czas się zmienia.

      Usuń
  9. Karta z serduchami od serca dla serca :) Pięknie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne serducha... aby każdy chętnie się swoim dzielił... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka świetna ! Fajnie się te dwa rodzaje serduszek uzupełniają.
    Bardzo lubię "Dzieci..." I zawsze mnie niesamowicie śmieszy opowiadanie o zakupach :). Choć "Emila z Lonnebergi" lubie jeszcze bardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Rozdział o zakupach jest moim ulubionym i zawsze kiedy go czytam, bierze mnie ochota na kawałek kiełbasy dobrze obsuszonej.

      "Emila..." znam tylko z serialu i jakoś działał mi na nerwy.

      Usuń
  12. Dzieci z Bullerbyn,moja ulubiona z dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy cztery fanki "Dzieci..." w naszym blogowym kółku wzajemnej adoracji 🙂

      Usuń
  13. Witam wszystkich serdecznie dziś otrzymałam wiadomość o kartki urodzinowe dla chłopca:Kochani ❤
    25 kwietnia Mati ma 8 urodziny ��
    Chcielibyśmy z Waszą pomocą zrobić Mateuszkowi prezent ❤
    Mateusz uwielbia otwierać listy, paczki �� dlatego chcielibyśmy Was prosić o przesłanie dla Mateuszka kartki urodzinowej ��
    co wy na to ? Pomożecie zrobić Mateuszkowi niespodziankę ?
    Mateusz Waśniewski Tomaszów bolesławiecki 179 59-720 raciborowice https://www.facebook.com/1dlaMateuszaWasniewskiego/photos/a.697188923646813.1073741828.696871780345194/1457327624299602/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczka! Podziwiam Twoje czytelnicze maratony, sporo tych stron masz przeczytane! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alino :-)

      W czytaniu nie jestem rekordzistą, nią jest Lidka-Czarna Dama, ta to dopiero książki pochłania jedna za drugą.

      Usuń
  15. śliczna karteczka i imponująca lista czytelnicza

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tu serduszek :)
    Też czytam, ale ilości stron nie jestm w stanie podać na mój "kundelek" stron nie liczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kundelek to chyba procenty liczy :-DDD

      Usuń
  17. czaję się właśnie na tę książkę o jelitach:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kartka i piękny prezent przygotowałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)