05.03.2017

BRATKI NA HASIOKU

Country Flower : Pansy - form-a-lines.net
Bratki na hasioku (analogicznie do Ziela na kraterze Melchiora Wańkowicza), a raczej nad hasiokiem, bo najpierw o bratkach, a potem o hasioku będzie.

Niebiesko-fioletowe bratki zrobiłam w ramach Kartkowej Wymianki Kwiatowej w Misiowym Zakątku


w której tematem na luty były właśnie te śliczne kwiateczki.


Powędrowały one do Agaty/Agulek prowadzącej blog Haftowane pasje. Do mnie zaś przepiękną kartkę przysłała Alina z Aliwero rękodzieło domowe 


i muszę przyznać, że podobnie jak Marzena/Micia styczniową kartką ze słonecznikami, tak i Alina dogodziła mi swoją kartką kolorystycznie. Uroku kartce dodaje wstążeczka, którą jest zawiązana. Wszystkie lutowe kartki możecie zobaczyć tutaj, znajdziecie tam też kwiatowe wytyczne na marzec.

Zbliża się siódmy dzień miesiąca, pora więc zaprezentować urobek w Robótkowym Hasioku 2017 - zabawie zorganizowanej przez Renię prowadzącą blog Kartki u Renii.

Robótkowy Hasiok 2017
W lutym mój słoik zapełnił się nieco skrawkami papierów. Nici również, ale giną one pomiędzy papierami.


Dwa dni blogowej nieobecności sprawiły, że takie mam tyły w odwiedzaniu Was, że Wasze wielkanocne prace będę chyba oglądać na Boże Narodzenie.  

Dobrego tygodnia :-)

40 komentarzy:

  1. Cudowne brateczki;)jak tu ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bratki, tak wiosennie mi się kojarzą :)
    Miłej niedzieli i nadchodzącego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko, piękne bratki, bardzo lubię te kwiaty.
    A słoiczek pęcznieje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu 😃

      Pęczniejący słoiczek to "zasługa" grypy.

      Usuń
  4. Od Alinki też mam karteczkę, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze są te Twoje haftowane bratki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anettko, bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci radość, bo w tych wymiankach o to właśnie chodzi. Obejrzałam Twoje rękodzieło i super mi przypomniałaś o hafcie matematycznym, którym kiedyś się bawiłam. Wspaniałe karteczki robisz w tej technice! W miarę możliwości czasowych będę obserwować Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alino 😃

      Miło mi będzie gościć Cię w moich skromnych blogowych progach.

      Usuń
  7. Anetko! Śliczna ta Twoja karteczka, Ale również i piękną kartkę dostałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Śliczne wiosenne bratki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bratki cudne, ale przebiśniegi uwielbiam... w naturze i u Ciebie również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      W takim razie muszę poszukać wzoru z przebiśniegami i wyhaftować go specjalnie dla Ciebie :-)

      Usuń
  10. Tak się zastanawiam , czy jest coś czego nie potrafisz wyszyć haftem matematycznym. Bratki świetne . Podziwiam Cię za tą bezgraniczna miłość do tej techniki, chyba bym tak długo nie mogła pracować tylko w jednej technice , ciągle mnie nosi i ciagnie do nowego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też czasem ciągnie do czegoś innego i czasem tego innego próbuję, ale wierna jestem haftowi matematycznemu i jak do tej pory nic mi tak nie przypadło do gustu jak on.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Karteczki podziwiałam już u Lidzi - są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne !
    Zapraszam do mnie na Candy :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    I pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam bratki. O dziwo zakwitły już w ogródku

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak sobie patrzę na Twoje bratki i zachwyca mnie ich delikatność. Takie subtelne, bardzo ładnie Ci wyszły.
    Zaległości blogowe... :) Nie nadążam, nie nadążam..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne bratki na fajnej karteczce :-) Super karteczkę dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne karteczki! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Do lata to nam jeszcze trochę brakuje - dziś za moim oknem listopad.

      Usuń

Dziękuję :-)