26.03.2017

3650 TULIPANÓW

Quilt Block Bead Tulips - stitchingcards.com
Weny do pisania nadal brak, więc będzie krótko i na temat. Na początek raport do Wyzwania Czytelniczego 3650 stron - listę książek, które przeczytałam w ramach wyzwania znajdziecie tutaj i po prawej stronie belki pod nagłówkiem bloga.

Przeczytałam

Historia wewnętrzna.  Jelita - najbardziej fascynujący organ naszego ciała - Giulia Enders (304 strony)
co dało mi w sumie 2632 przeczytane strony. Obecnie czytam

Kocia kołyska - Kurt Vonnegut Jr. (189 stron)
Raport czytelniczy zdany, przechodzę więc do Kartkowej Wymianki Kwiatowej organizowanej przez Lidkę/Czarną Damę z Misiowego Zakątka


W marcowym etapie zabawy królują tulipany. 


Piękną kartkę z krzyżykowym tulipanem w kolorze wiosennego słońca przysłała do mnie Natalia F. prowadząca blog Zaczarowany Papier,

Natalio - dziękuję :-)
natomiast otwierające ten wpis koralikowe tulipany wysłałam do Bogusi Matusiak prowadzącej blog Kącik nie tylko szydełkowy

Dobrego tygodnia :-)

40 komentarzy:

  1. Anetko! Śliczne karteczki wymiankowe , Twoja koralikowa jest wspaniała - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, miłej niedzieli 😃

      Usuń
  2. Śliczne są Twoje tulipanki koralikowe:) Bardzo pomysłowe:) Cieszę się, że i moje tulipanki Ci się spodobały:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio 😃

      Haft krzyżykowy w wersji mini podoba mi się od dawna, więc i Twoja kartka też.

      Pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  3. Piękne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pozdrawiam wiosennie 😃

      Usuń
  4. Uwielbiam tulipany a Twoje szczególnie :)))
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tulipany z koralików są świetne, karteczka z haftem krzyżykowym również :)
    A "Historia wewnętrzna" zapowiada się bardzo ciekawe, przeczytałam opinie i do samej książki chyba też się przymierzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Jest też "Historia wewnętrzna" o sercu i może i po nią sięgnę.

      Usuń
  6. Karteczki obie piękne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko, piękne tulipanki, aż zapachniało wiosną.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne sa te tulipanki z koralików. Takie połączenie haftu matematycznego z koralikami widze po raz pierwszy. Od Natalki tez dostałaś śliczna kartkę.
    Pozdrawiam serdecznie i niech wena wraca !!
    P.S. Zachodzi duże prawdopodobieństwo na weekend majowy w Mielnie :-) Masz ochotę zobaczyć morze w moim towarzystwie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Oczywiście, że chętnie pospaceruję z Tobą brzegiem morza pod warunkiem, że sama nie wyjadę w tym czasie.

      Naprawdę nie widziałaś wcześniej połączenia haftu matematycznego z koralikami? To kliknij w "Koraliki" na liście "Kategorie" na prawym pasku mojego bloga.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Następna cudowna karteczka! Haftem koralikowym władasz równie perfekcyjnie jak i matematycznym!
    Gratuluję ilości przeczytanych stron. Tematyka książek oryginalna, chyba raczej nie dla mnie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Tematyka książek taka, że każdy powinien znaleźć coś dla siebie, bo i trochę klasyki, trochę lektur szkolnych i przystępnie podanej literatury popularno-naukowej, coś lżejszego też się znajdzie.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Te tulipany jakby z koniczyny czterolistnej wyrastały... piękne... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Gratuluję spostrzegawczości - sama tej "koniczyny" bym nie zauważyła.

      Usuń
  11. Przepiękna koralikowa karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle, piękna karteczka powstała i super karteczkę dostałaś! pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Koralikowa karteczka, to jest dopiero coś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pieknie wyglądają te koralikowe tulipany ! Prześliczne. Bardzo subtelne. Cudnie Ci ta kartka wyszła.
    "Kocią kołyskę" czytałam z dwadzieścia lat temu, i wstyd przyznać - nic nie pamiętam. Może powinnam odświeżyć ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo 😃

      Skoro "Kociej kołyski" nie pamiętasz, to pewnie, że ją sobie odśwież.

      Usuń
  15. Obie karteczki sliczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przypomniałaś mi o tym,że mam przeczytać Kocią Kołysankę :)
    Piękne tulipany:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna tulipanów karteczka. Nie mam pojęcia jak udało ci się wyhaftować na papierze te tulipany i na dodatek tak równiutko, ale zrobiłaś to. Jestes juz mistrzynią w wyszywaniu na papierze 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tino :-)

      Koraliki na papier naszywa się dokładnie tak samo, jak na tkaninę.

      Usuń
  18. o właśnie...mam Kołyskę....dobre to? ;)

    koraliki na papierze...ciekawe...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kołyska" wciągnęła mnie jak nie wiem co i żałowałam, że jest tak krótka, polecam.

      Usuń

Dziękuję :-)