12.02.2017

PAPUŻKO, PAPUŻKO...

Lovebirds - stitchingcards.com

Papuśko, papuśko, powieć mi coś na uśko
Nić ci nie powiem, boś ty kloptkaś,
powtóziś kaźdemu kogo spotkaś.
/Jan Brzechwa - Papuga/

Tak sobie lata temu słodko szeptaliśmy na uszko z malutkim wtedy Gimnazjalistą, czyli moim Siostrzeńcem. Co prawda ptaszyny na kartce to nie papugi, ale kto by się tym przejmował?

A skoro już o Gimnazjaliście mowa, to przeczytałam dwie z jego trzech szkolnych lektur - pierwszą z nich była Kamizelka Bolesława Prusa, drugą Balladyna Juliusza Słowackiego i obie te pozycje dopisuję do strony Wyzwania Czytelniczego 3650 stron, w ramach którego na chwilę obecną mam przeczytanych 1019 stron.

Kliknięcie w baner przenosi na stronę ze szczegółami wyzwania
Danutka z Moich cudów cudeniek zaprasza na Candy bez okazji, w którym nagrodą jest makramowa bransoletka, własnoręcznie wykonana przez Danutkę.

Kliknięcie w baner przenosi na stronę ze szczegółami candy
Warunkiem uczestnictwa jest odpowiedź na pytanie, cytuję: 
Czy w ostatnim czasie (Styczeń 2017) zrobiłaś /zrobiłeś coś dobrego i bezinteresownie  dla drugiego człowieka ?
Tak, zrobiłam, wysłałam kartkę do urodzinową do Magdy z Marzycielskiej Poczty. Więcej grzechów, to znaczy bezinteresownych dobrych uczynków nie pamiętam, a ten mam udokumentowany tutaj.

Dobrego tygodnia i niezapomnianych walentynek :-)

44 komentarze:

  1. Anetko piękna karteczka i wspaniałe wspomnienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Śliczna karteczka i polemizowałabym czy to nie są papugi, bo ja na początku tak właśnie pomyślałam. Nitki na główka zostawiają puste miejsce, które wygląda ja spory papuzi dziób i te ogonki. Jak dla mnie papugi. Piękna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno :-)

      I ja do tej pory myślałam, że to papugi. Zorientowałam się dopiero na stronie sklepu ze wzorami, gdy nie mogłam ich znaleźć pod hasłem "parrot/parrots".

      Usuń
  3. Cudne te papuśki;) Idealne to kolorystycznego wyzwania u Danutki;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      No właśnie w tym sęk, że kolorystycznie do Danutkowego wyzwania te moje ptaszyny nie pasują.

      Usuń
  4. Świetne te papużki , za czytanie lektur szkolnych podziwiam, ja bym w życiu już do nich nie wróciła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Nawet nie wiesz, jak "smakują" szkolne lektury, gdy je czytasz, bo chcesz, a nie dlatego, że musisz - to zupełnie inna jakość czytania.

      Usuń
  5. Może to i nie papużki, ale ptaszki są wspaniale wykonane! Ogromnie mnie ciekawi ta technika, ale jakoś brak mi zachęty i wiary we własne umiejętności...
    Bransoletka jest śliczna!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :-)

      Haft matematyczny jest prosty, spróbuj.

      Usuń
  6. bardzo fajna karteczka a wiersze Brzechwy z cyklu ZOO to do dziś kilka pamiętam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :-)

      Tych wierszy chyba nie da się zapomnieć.

      Usuń
  7. Anetko piękne papużki wyhaftowałaś .
    Dzięki za udział w candy i jego rozpowszechnienie w postaci tego wpisu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i nie ma za co :-)

      Usuń
  8. Przypomniałaś mi czas kiedy i ja córce przed snem czytałam co wieczór... piękne papuzie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Czytanie dzieciom ma swój niezaprzeczalny urok, prawda?

      Usuń
  9. Urocze ptaszorki!
    Miłego tygodnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ptaszki, aż się zaczęłam zastanawiać co to może być za gatunek :)
    Udanego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Ten gatunek to ptasie zakochańce :-)

      Usuń
  11. Ptaszynki wprawdzie nie są papużkami, ale tulą się jak prawdziwe nierozłączki.
    Uściski, Anetko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  12. Kochani Wiktoria ma 3 latka, walczy z obustronnymi glejakami w oczodołach.
    Wiktoria choruje na chorobe Rackinghausena nf1 glejaki na skrzyzowaniu nerwow wzrokowych to jest choroba genetyczna nieuleczalna nieoperacyjna, chciałaby dostać kartkę Wiktoria lubi bajki Świnka Peppa, Myszka Miki, Masza i Niedzwiedź
    Tutaj oficjalna strona prowadzona przez rodziców https://www.facebook.com/wiktoriakwwalcezglejakami/
    Jeżeli ktoś ma chęć wysłać jej kartkę podaję adres:
    Wiktoria Kępińska
    ul. Słowackiego 93a/48
    87-100 Toruń

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja myślałam, że to papużki, tak mi wyglądały. Ale to nie ważne jakie ptaszki, ważne że karteczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      I mnie się wydawało, że to papużki, może przez kolory.

      Usuń
  14. Anetko! Urocze są te niby papużki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  15. Urocze papużki :) Miałam kiedyś kanarka, ale kot go zjadł jakimś cudem :( Do tej pory żyje moja nimfa, a to już z 20 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ptaszki śliczne. I w dodatku takie zakochane :)
    A najfajniejsze jest to, że już ptaszki słychać - pewnie wiosna idzie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Annette może zainteresuję cię akcja karteczkowa dla chorej Weroniki ma 15 lat i bardzo lubi dostawać swoją korespondencję szczegóły tej akcji masz podane w linku: https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16807132_390924057948079_1516967243416626706_n.jpg?oh=425afbb7cce40c1c87b040a517998b28&oe=59355572

    OdpowiedzUsuń
  18. Annette jeszcze jedno Weronika lubi i kolekcjonuje aniołki bardzo je lubi więc można jej zrobić karteczkę właśnie z aniołkiem :) :) :) Weronika lubi aniołki

    OdpowiedzUsuń
  19. ale urocze:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze fajna kartka :)
    Dobro wraca, więc warto pomagać innym.Staram się :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale romantycznie tu u Ciebie ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)