19.02.2017

FLAMINGI PO LIFTINGU

Flamingos - stitchingcards.com
Pamiętacie flamingi? W sierpniu pokazywałam je w wersji sauté (kliknij tutaj), dziś są w wersji ślubnej. Co prawda żaden ślub się nie szykuje, ale jakoś tak mnie natchnęło, żeby je zrobić w takiej właśnie oprawie kolorystycznej - chłodny róż i srebro - może akurat wpadną komuś w oko?

Cały kończący się tydzień, z poprzednim weekendem włącznie, spędziłam w łóżku w objęciach grypy i takiego mam teraz lenia przed jutrzejszym powrotem do pracy, że szkoda pisać, ale nie ma że boli, trzeba i już. Do tego w piątkowy wieczór zdołowała mnie wiadomość, że jedną z moich koleżanek, mamę dwóch uroczych dziewczynek (lat osiem i trzy), dopadł nowotwór złośliwy pęcherzyka żółciowego - chyba nawet wiadomość o moim złośliwcu, którego wraz z "połową" brzucha wycięto ze mnie trzy lata temu (minęło właśnie w piątek) tak mnie nie dobiła, jak ta o niej - że też to paskudztwo musi się tak wszędzie panoszyć :-/

Dobrego i zdrowego tygodnia :-)

58 komentarzy:

  1. Piękne byłyby na ślubny prezent, robią urocze wrażenie:)
    Dużo zdrowia i sił na ten tydzień:)
    Bang Gang — Stop in the Name of Love

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka! Wciąż podziwiam Twoje hafty matematyczne!
    o do tego złośliwca to wydaje mi się że rozpanoszył sie na dobre i nawet postęp technologiczny nie jest w stanie go zatrzymać:( Mama bliźniaczek z mojej klasy też z nim walczy, no i jak pisałam koleżanka, zresztą z mojej pracy już trzecia:(
    Dziękuję Ci Kochana za pomoc, od razu zniknęłam;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i nie ma za co 😃

      Może właśnie przez ten postęp różnego rodzaju złośliwe tak się panoszą, bo po prostu są częściej wykrywane. Szkoda tylko, że leku na nie nie ma.

      Usuń
  3. Prześliczne flamingi 😍
    Anetko gdyby były potrzebne materiały na licytacje na zbieranie kasiorki odezwij sie na pewno cos przygotuje, przykro mi z powodu twojej koleżanki 😢 dlatego chętnie pomogę 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, będę o Tobie pamiętać, ale mam nadzieję, że wszystko dobrze się skończy i taka pomoc nie będzie potrzebna.

      Usuń
  4. A Ty nie poleguj z grypą , pogoń paskudztwo z łóżka ....
    Karteczka jak zawsze zabawna :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Już nie poleguję, tylko psy z schroniska wyprowadzam na spacer.

      Usuń
  5. Anetko, zakochane flamingi są piękne.
    Dobrze, że grypa już odpuściła, aczkolwiek powrót do pracy po dłuższym czasie nie bywa przyjemny.
    Strasznie mi przykro z powodu Twojej koleżanki... To prawda - paskudztwo panoszy się coraz bardziej i to pomimo rozwoju medycyny.
    Uściski serdeczne na dziś i jutro (na ten powrót do pracy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Po półtorarocznym L4 lenia pogoniłam, to i po tygodniowym dam radę.

      Usuń
  6. Uwielbiam flamingi są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  7. Flamingi to takie dostojne i zgrabne ptaki,pięknie wyglądają w hafcie.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  8. Flamingi sa sliczne a te chorobska to juz strasznie sie rozpanoszyly tylko miec nadzieje ze wszystko dobrze sie skonczy, bo coz innego pozostaje. Pozdrawiam serdecznie i zycze duuuzo zdrowka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo 😃

      Też mam taką nadzieję.

      Usuń
  9. Zakochańce z nich :) u mnie znowu siadły zatoki, ale nie ma że boli :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu i zdrowia życzę 😃

      Usuń
  10. Flamingi pięknie się prezentują. Można je też przerobić na karteczkę wspierająca koleżankę w trudnych chwilach, tym bardziej, że masz jakieś doświadczenie w walce z tą paskudną chorobą - jednocześnie jesteś przykładem, że można ją pokonać. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko! Życzę Ci zdrówka,Nie dziwię się że taka wiadomość Cię zdołowała to jest najgorsze co tylko może Być. Karteczka jak zawsze Urocza i taka delikatna - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Flamingi piękne!
    Życzę zdrówka i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakieś złe fatum chyba nad Tobą wisi, ostatnio mam ciary jak do Ciebie zaglądam , bo zawsze cos niedobrego się dzieje.
    Więc życzę aby sobie w końcu poszło diabelstwo od Ciebie i Twoich bliskich. Na temat złośliwca się nie wypowiadam bo bardzo dawno zostałam przez niego sierotą :-( Dobiłabym gada gdybym tylko mogła.
    Flamingi w wersji ślubnej są cudne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Z tym złym fatum to bym nie przesadzała, tym bardziej, że nie piszę zbyt często o moim zdrowiu. Fakt, o krztuścu sporo pisałam, bo był wyjątkowo paskudny i po to też, żeby do jak największej liczby osób dotarło, że nie jest to choroba wyłącznie wieku dziecięcego, choć rzeczywiście najczęściej dzieciom się zdarza.

      Usuń
  14. Duzo zdrowia dla Ciebie i kolezanki.. Kartka bardzo ladna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety te choróbsko się panoszy, nie wiadomo skąd się bierze... trzeba być dobrej myśli, że wszystko się dla Niej dobrze skończy. Flamingi super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Taką mam właśnie nadzieję, że wszystko dobrze się skończy.

      Usuń
  16. kartka jest bardzo fajna :) i w sumie pasuje na wiele okazji - zależy jaki napis się doda :D
    co do nowotworów, to myślę, że postęp medycyny sprawił, że jest większa wykrywalność, uratować też można ludzi, którzy jeszcze 20-30 lat temu nie mieli by szans, ale... z drugiej strony to także postęp wpływa na rozwój takich chorób jak raki, cukrzyce i inne... ah..
    życzę więc zdrowia i dla Ciebie i dla koleżanki, oby udało się pokonać chorobę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mirko :-)

      Kartka oryginalnie pochodzi z zestawu "Animal Lovers", czyli zakochane zwierzaki, ale rzeczywiście w zależności od napisu może być i na inne okazje. O nowotworach mam podobne zdanie jak Ty, a skuteczność ich leczenia zależy w dużej mierze od momentu, w którym zostaną wykryte.

      Usuń
  17. Zauroczyły mnie te flamningi tak samo jaki i te sierpniowe... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      To są dokładnie te same flamingi, tyle że wzbogacone o kolorowe tło i napis.

      Usuń
  18. Piękna kartka, bardzo pasuje na ślub. A flamingi to takie dostojne, majestatyczne ptaki :)
    Dużo zdrowia dla koleżanki - mam nadzieję, że wszystko dobrze się skończy. Niestety w dzisiejszych czasach chyba już każdy zna kogoś, kto zmagał się z tym paskudztwem (z różnym skutkiem)...
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! Cudowne :) Piękne różowiutkie ptaszorki :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne te Twoje flamingi. Idealne na Walentynkę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne flamingi. Jak nie na ślub, to i na inną okazję będą pasowały.
    Zdrówka życzę. Koleżance również.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  22. Anetko, jak zwykle pięknie! życzę zdróweczka - ja również zeszły tydzień na L4 z małym i ze sobą - damy radę! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo i również życzę zdrowia :-)

      Usuń
  23. Piękna kartka, pomysłowa :) Życzę zdrówka :) dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie, Aneta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneto :-)

      Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

      Usuń
  24. Jeśli jesteś zainteresowana książką, którą zrecenzowałam u siebie możesz się zapisać na jej wędrówkę :) https://ksiazkowe-wyznania.blogspot.com/p/book-tour.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, dzięki za info, ale raczej wypożyczę ją z biblioteki.

      Usuń
  25. Piękna kartka...flamingi są urocze:-)
    To przykre ze w XXI wieku tak wiele chorób ciągle dopada ludzi mimo rozwoju medycyny.
    Ale trzeba być dobrej myśli i mam nadzieję, że Twoja koleżanka ma wsparcie w tych trudnych chwilach. Trzymam kciuki żeby udało się jej pogonic to paskudztwo.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna kartka. Zdrowia życzę koleżance i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  27. Śliczne flamingi - faktycznie, śliczny symbol zakochania :)
    Dużo siły dla koleżanki, dużo zdrowia dla Ciebie. Pewnie jesteśmy skazani na "wysyp" nowotworów. Życzyć tylko pozostaje, by były wykrywane w jak najwcześniejszym stadium.
    I jak najszybciej rozwijała się medycyna w walce z nimi - ja widzę duzy postęp w metodach leczenia teraz i dziesięć lat temu...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Postęp w leczeniu nowotworów oczywiście jest, tyle że wciąż nie tak skuteczny, jakby się chciało.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  28. Paskudztwo...az nie wiadomo co powiedzieć... jedynie trzymaś kcuki, żeby było dobrze...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)