15.01.2017

💖💖💖 SERDUSZKOWA NIEDZIELA 💖💖💖

Floral Greeting with Love - stitchingcards.com
Napis - True Type Font 360 - stitchingcards.com

Dziś serduszkowa niedziela, srebrnojubileuszowa, bo dwudziesta piąta. Podobnie jak rok i dwa lata temu wstałam skoro świt i poszłam do laboratorium w mojej przychodni, w którym badania są dziś dużo tańsze niż zwykle, a cały dochód z nich będzie przekazany na WOŚP - korzyść jest więc obopólna, bo oprócz satysfakcji, że pomogłam, sprawdzę też, czy wszystko ze mną w porządku. Tłum w laboratorium oczywiście dziki i awanturujący się, ale co tam - gra warta jest świeczki i światełka do nieba, więc postać można, a nawet trzeba. I jeszcze serduszkowego pączusia dostałam.



Dobrego tygodnia :-)

38 komentarzy:

  1. Wspaniały odruch serca! Ja co prawda krwi nie oddaję, ale co roku pomagam w inny sposób. Moja córka ma tyle lat co orkiestra, dlatego oprócz tego co najważniejsze, również i z tego względu to dla mnie ważne rocznice.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja również krwi nie oddaje, nie pozwala mi na to stan zdrowia - to były płatne badania, w bardzo korzystnych cenach.

      Usuń
  2. Masz dobre serduszko :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko! Karteczka jest Przeurocza,A w przychodni za takiego pączusia warto było stać :-)- Pozdrawiam Cię Serdecznie i miłej dalszej Niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :-)

      Pączusia oddałam Tacie.

      Usuń
  4. O żesz, a ja znowu na śmierć zapomniałam sprawdzić, czy i u nas jest organizowane coś takiego... Ale myślę, że dzikie tłumy (w dodatku awanturujące się) skutecznie by mnie odstraszyły :) I tak na WOŚP zawsze daję coś od siebie, plus mam jeszcze kilka aukcji na oku... chociaż badaniami (i pączkiem) bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takiej ilości osób (laboratorium jest na trzecim piętrze, a o 9:30 kolejka sięgała niemal pierwszego) i osobnych kolejkach do rejestracji i punktu pobrań, zawsze jest jakieś zamieszanie pod tytułem "Pan(i) tu nie stał(a)", a że niektórzy ludzie lubią się kłócić, to było jak było, ale dało się wytrzymać.

      Usuń
  5. I pięknie uczciłaś srebrny jubileusz!
    Wzorek jest prześliczny! Bardzo go lubię :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Do pokazania zostały mi jeszcze dwa z tej serii, jeden z nich pokazywałam już tutaj http://tiny.pl/gdl5m

      Usuń
  6. Anetko, serduszkowy pączuś wspaniały jak Twoje dobre serce.
    Podziwiam karteczkę.
    Moce uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Fajna akcja z tymi WOŚPowymi badaniami. Oby wyszły w porządku. Pączuś musiałbyć pyszniutki 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tino :-)

      Pączuś bardzo smakował mojemu Tacie, a badania mam nadzieję, że będą dobre, bo inne być nie mogą.

      Usuń
  8. No proszę, fajna akcja, u nas takiej niestety nie ma i w laboratorium byłam wczoraj a całą kasa jaką zostawiłam pójdzie na przychodnię chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jeśli pójdzie na przychodnię z korzyścią dla pacjentów, to nie jest tak źle. A swoją drogą - po co płacimy ubezpieczenie zdrowotne, skoro i tak coraz częściej leczymy się prywatnie?

      Usuń
  9. Świetna ta kartka . Fajny sposób u Was zebranie pieniążków dla WOSP. Pozdrawiam i oby wyniki były rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka śliczna, pełna miłości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za kartkę z okazji słonecznikowej zabawy u Lidki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie ☺

      Usuń
  12. Piękna akcja ... no i piękna kartka... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śerce dla serca , karteczka jak zawsze śliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kartka :) Bardzo mi się podoba Twój blog, na pewno będę odwiedzać go częściej :) Zapraszam też do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witem Cię w moich skromnych progach. Będzie mi bardzo miło gościć Cię u siebie częściej. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  15. Ach, jaki ładny pączek :) My dostaliśmy tylko papierowe serduszka:) Choć syn zadowolony - sam nie zbierał, ale nosił koleżance ciepłą herbatkę, więc swoj udział miał ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja swoje serduszko zgubiłam przepychając się przez tłumy oczekujące na badanie i pączek też trochę przy tym ucierpiał.

      Usuń
  16. Świetny pomysł, ale wyobrażam sobie te tłumy :(
    Piękna kartka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :-)

      A ja się co roku zastanawiam, czy te tłumy biorą się z chęci pomocy, czy zaoszczędzenia na badaniach?

      Usuń
  17. Przepiękny hafcik - jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)