22.01.2017

...MINĘŁO...

CAS on Sunday Challenge # 100: Hearts

Anniversaries - pricknstitch.com
W ubiegłym roku zapisałam się na dwie wymianki urodzinowe. Organizatorką jednej z nich jest Renia prowadząca blog Kartki u Renii i jest to wymianka kartkowa - w zamian za kartkę urodzinową Renia wysyła kartkę na dowolnie wybraną okazję (urodziny, imieniny lub święta) - wybrałam urodziny. Do Reni wysłałam tę kartkę:


Flower Vase - stitchingcards.com
a w zamian dostałam kartkę z dodatkiem, którego się nie spodziewałam, a który miło mnie zaskoczył.

Reniu, serdecznie Ci dziękuję za tę miłą niespodziankę :-)
Zmiana kodu u Akrimeks to wymianka zorganizowana przez Mirkę-Akrimeks z Akrimdolls. U Mirki do wyboru była wymianka kartkowa lub upominkowa - wybrałam tę pierwszą wersję i wysłałam kartkę, do której dołożyłam małe co nieco.

Flower Vase - stitchingcards.com 

Mirka, podobnie jak Renia, przysłała mi kartkę z dodatkiem, którego się nie spodziewałam.



Mirko, serdecznie Ci dziękuję za tę miłą niespodziankę :-)
Okazało się, że datę moich urodzin zna również Elunia prowadząca blog Papier i Nitki, od której dostałam piękną haftowaną krzyżykami kartkę w jedynie słusznym kolorze,

Elu, serdecznie Ci dziękuję za tę miłą niespodziankę :-)
a także Beata-Becia prowadząca blog My kobiety, od której dostałam dwie przepiękne karczochowe bombki w moich ulubionych zestawieniach kolorystycznych, do kompletu do tych, które dostałam od Beaty ramach naszej prywatnej wymianki z roku 2015.


Beata przesłała mi też śliczną kartkę z życzeniami - dzieło Agnieszki z Aga-craft.

Beato, serdecznie Ci dziękuję za tę miłą niespodziankę :-)
Podsumowując, bardzo miło mnie zaskoczyłyście i jeszcze raz Wam wszystkim razem i każdej z osobna bardzo, ale to bardzo dziękuję.

Dobrego tygodnia :-)

38 komentarzy:

  1. Pięknie jak zawsze... :) Wszystkiego dobrego... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty :):)
    Cieszę się , że byłaś miło zaskoczona :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato, byłam bardzo miło zaskoczona 😃

      Usuń
  3. Lubię wymianki , to oczekiwanie na paczuszkę:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczekiwanie jest chyba najlepsze i ta ciekawość, co znajdzie się w przesyłce.

      Usuń
  4. Wspaniale wymianki i piekne karteczki zarowno zrobione jak i otrzymane, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  5. Miło mi, że karteczka prawiła Ci przyjemność.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartka sprawiła mi ogromną przyjemność, pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin 😃 Piękne prezenty otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
    Piękne upominki!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anetko przyjmij serdeczne życzenia urodzinowe. Przede wszystkim życzę zdrowia, niech te wszystkie choroby się od Ciebie odczepią. Prezenty bardzo fajne dostałaś , To miłe jak koleżanki o nas pamiętają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  9. Piękne karteczki przygotowałaś!
    I miłe niespodzianki Cię spotkały :-)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anetko! Piękne karteczki zrobiłaś, Ale również Piękne karteczki i prezenty otrzymałaś - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Your stitching is simply amazing! Thanks for sharing at CAS on Sunday!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, to wszystkiego najlepszego Ci życzę, a karteczki i prezenty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Cudne upominki, na pewno sprawiły wiele radości :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Upominki nie dość, że radość sprawiły, to jeszcze bardzo miło zaskoczyły.

      Usuń
  14. Prześliczne prezenty a najfajniejsze jest oczekiwanie na przesyłkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego naj z okazji urodzin! aa przy okazji piękne kartki i prezenty sobie zrobiłyście:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. So much to see here you have been pretty busy and WoW that embroidery looks awesome, love your cards. Thanks for joining us over at CAS on sunday.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki i niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anettko - przyjmij spóźnione lecz szczere życzenia urodzinowe: niech spełnią się wszystkie twoje marzenia i składane Ci urodzinowe życzenia
    A karteczki przecudnej urody wyszyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)