08.01.2017

DZIĘKUJĘ :-)

Floral Greeting Happy Anniversary - stitchingcards.com

Kartka, którą widzicie powyżej, powędruje do Magdy, która 31 stycznia skończy 26 lat. Magda niejednokrotnie wspierała dzieci z Marzycielskiej Poczty, a teraz sama potrzebuje pomocy -  o tym, dlaczego, możecie przeczytać tutaj, a zainteresowanym wysłaniem kartki, podaję adres Magdy: 

Magda Grzymała
ul. Rzeczypospolitej 1 B/39
80-369 Gdańsk

~ * ~

Serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia, jakie od Was otrzymałam - te na Boże Narodzenie i te na Nowy Rok. Te tutaj i te, które przyszły do mnie pocztą.

Dziękuję Reni z Kartek u Renii, za zorganizowanie kolejnej bożonarodzeniowej wymianki kartkowej


w ramach której dostałam piękną kartkę od Kingi z Moje małe decupage - Kingo, dziękuję.


Za pamięć wyrażoną przepięknymi kartkami pełnymi dobrych życzeń serdecznie dziękuję: 



Darii-Etoile z Rękodzieła Etoile 


Krysi prowadzącej blog w Moim kąciku 


Beacie-Beci prowadzącej blog My kobiety 


Ani z Chwilotrwaj 


Beacie znanej jako Ranya z Handmade by Ranya 


Monice z Kijankowa 


Eli prowadzącej blog Papier i Nitki 


i Weronice ze Świata nicią malowanego 


Jest mi niesamowicie miło, że o mnie pamiętałyście :-) 

Dobrego tygodnia :-)

37 komentarzy:

  1. Piękne kartki dostałaś, Anetko.
    Jeśli chodzi o kartkę dla Madzi - podziwiam i ją, i Twoje wielkie serce.
    Pozdrawiam i życzę dobrej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki :) Jak tak na nie patrzę, to coraz bardziej żałuję, że jestem taka niekartkowa... może się kiedyś nauczę :)
    pozdrawiam bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Haft matematyczny ma to do siebie, że umożliwia robienie kartek osobom niekartkowym, czyli takim, jak Ty i ja.

      Usuń
  3. Świetne kartki , każda inna i każda niepowtarzalna :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną karteczkę przygotowałaś dla Magdy a widzę że i cudne dostałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kochana za dobre serducho:) Kartka prześliczna!
    Piękne karteczki dostałaś!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko! Karteczka dla Magdy Jest Piękna,jak znajdę chwilę czasu to też postaram się wysłać jej Karteczkę, Piękne Też karteczki otrzymałaś - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki dostałaś od Koleżanek!
    I piękną, od serca, przygotowałaś dla Magdy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urodzinowa kartka jest cudna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna akcja i wspaniałe przesłanie... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prace :) Nie wiem jak to zrobiłam ale zgubiłam twój adresik możesz mi na e-mail wyslać martatakietam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko śliczne dostałaś kartki z życzeniami . To bardzo miłe jak koleżanki blogowe o nas pamiętają.
    Do Magdy tez już kartkę wysłałam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      To prawda - pamięć blogowych koleżanek jest bardzo miła.

      Usuń
  12. Jestem pod wielkim wrażeniem tych karteczek. Są naprawdę piękne! Magdusi życzę też dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki otrzymałaś Wszystkiego Dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki! Dla Magdy wyślę kartkę!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak miło, gdy koleżanki o nas pamiętają.
    Pięknie oprawione życzenia do Ciebie dotarły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)