11.12.2016

UFF...

Floral Greeting Birthday Wishes - stitchingcards.com
Napis - True Type Font 360 - stitchingcards.com
Uff... Okna pomyte, firany i zasłony wyprane i powieszone, a ja padłam wczoraj wieczorem jak kawka, bo te wszystkie moje przejścia zdrowotne bardzo mnie osłabiły, w związku z czym to by było na tyle w kwestii moich świątecznych porządków, poza tym mieszkanie to nie muzeum, a porządek się utrzymuje, a nie robi. No dobra, jak mnie lenistwo nie dopadnie, to w sobotę przetrę jeszcze kafelki w łazience i kuchni. A u Was jak to wygląda? Zmieniacie się przed świętami w perfekcyjne panie domu, czy do przedświątecznego sprzątania podchodzicie rozsądnie i na luzie?

Do miłego :-)

48 komentarzy:

  1. Cudna kartka :)
    No cóż, ja od czasu do czasu muszę zrobić ten porządek, za to bałagan robi się sam (czemu to nie działa w drugą stronę?) :) Ale żadnej wzmożonej mobilizacji przed świętami raczej nie będzie, zwyczajnie z braku czasu.
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, zgadzam się z Tobą całkowicie. Dom to nie muzeum i w końcu nie mieszkam w chlewie:):):), więc sprzątam na bieżąco, a nie tylko od wielkiego dzwonu. Tak więc szał porządków mnie nie dotyczy. Tak samo dzikich zakupów:)Za to szukam wtedy spokoju i wyciszenia, żeby się dobrze przygotować do świąt, w tym wymiarze, który jest dla mnie najistotniejszy. Reszta to tylko zewnętrzna otoczka.
    Kartka jak zwykle urocza i po raz kolejny chylę głowę przed precyzją.
    Buziaczki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      I to jest właściwe podejście do Świąt.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Jasne, ze na luzie- będę zabijała sie dla błysku a później będę w Święta skonana? Nie nie to nie ja.😁
    Zdrówka Ci życzę i wytchnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka elegancka :)
    Cóż u mnie też będą pająki świętować .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      W dużym pokoju pajęczyny zmiotłam, o reszcie pomieszczeń nie pomyślałam :-/ ale da się to naprawić.

      Usuń
  5. Karteczka śliczna!
    Ja podchodzę do świątecznych porządków na luzie, musi być ogarnięte, ale bez przesady...
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko, u mnie według powiedzenia: "Porządek się utrzymuje"... szkoda czasu i energii na gruntowne sprzątanie, lepiej oddać się pasji tworzenia czy zaczytania :) Karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu :-)

      Widzę, że mamy podobne podejście do przedświątecznych porządków.

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Ja jeszcze nawet nie myślę o porządkach, nie mam kiedy:( Standardowo, wszystko będę robiła w ostatnim tygodniu, a w Wigilię padnę:(
    Piękna kartka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu, pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  8. Przepiękne :) jesteś mistrzynią w matematycznych karteczkach. Jeśli chodzi o mieszkanko, to praca + małe dziecko utrudnia mi utrzymywanie porządku w domu, coraz częściej myślę o zatrudnieniu pomocy domowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Gdy miałam lat dwadzieścia i więcej mniej, zawsze powtarzałam, że okna będą mi myć studenci. Teraz ze studentami pracuję i okna myję sama. Na pomoc domową mnie nie stać, no i tak jakoś głupio wyręczać się kimś w tym, co sama mogę zrobić.

      Usuń
  9. Anetko! Karteczka Urocza, A Porządki To ja robię generalne :-) Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :-)

      W takim razie życzę Ci dużo siły i cierpliwości do sprzątania, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. ja poodkurzałam i wytarłam podłogę :) koniec :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz dobrze, najważniejsze rzeczy już zrobione. Ja mam to jeszcze przed sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia :-) Pewnie tak jak Mama będziesz robić generalne porządki.

      Usuń
  12. wow, fantastyczna kartka, mega hafcik

    OdpowiedzUsuń
  13. Anetko karteczka śliczna.Co do sprzatania to zawsze powtarzam ,że dom służy do mieszkania a nie sprzątania i tego się trzymam .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Mamy podobne podejście do sprzątania.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  14. no co ty,już porządki?a ja jeszcze w lesie................

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka świetna! a co do porządków to generalne bo przekazane od pokoleń, ale ja powoli wymiękam więc pewnie kiedyś ta nić pokoleniowa zostanie przerwana ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj te nasze pokoleniowe tradycje - z jednej strony dają poczucie więzi, a z drugiej uwięzi.

      Przypomniało mi się wiórkowanie parkietów i tak sobie pomyślałam, żeby wywiórkować te części parkietu, których dywan nie przykrywa, ale że padłam po myciu okien, to sobie odpuściłam, a poza tym - czy można jeszcze gdzieś dostać wiórki?

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  16. Piękna kartka... :) Czysto ma być, ale bez wariacji świątecznej... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Podoba mi się Twoje podejście.

      Usuń
  17. Śliczna kartka :)
    Z porządkami na święta nie szaleje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      I tak trzymaj, pozdrawiam :-)

      Usuń
  18. Nie obchodzę świąt więc problem mam z głowy, jedyne co mam do zrobienia to wysłanie kilku kartek (z uprzejmości).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej sytuacji mi by się nawet kartek nie chciało wysyłać.

      Usuń
  19. Okna myję, gdy widzę,że są brudne. Dywanów trzepać nie będę, bo nie mam...No to w zasadzie nic niezwykłego do sprzątania nie ma :)
    Kartka przepiekna, ślicznie skomponowana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Też nie trzepię dywanów, tylko piorę raz na jakiś czas, niekoniecznie przed świętami.

      Usuń
  20. Dawniej rzeczywiście lubiłam poszaleć przed Świętami ale teraz podchodzę do tego spokojnie. W końcu nie porządki są najważniejsze. Śliczna karteczka!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :-)

      To prawda - nie porządki są w świętach najważniejsze.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  21. Kartka bardzo ładna, mnie troche drazni to wielkie sprzatanie przed świętami, ale szczerze tylko wtedy mogę się jakoś zmobilizować i dotrzeć do zapomnianych zakątków chałupy ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dario :-)

      Przekorna jestem, więc generalne sprzątanie przed świętami sobie odpuszczam.

      Usuń
  22. W tym roku jestem wybitnie nie perfekcyjna i nawet okna nie będą umyte. Na żaden taboret czy drabinę nikt mnie nie wciągnie. Nie wiem kiedy się pozbieram, ale nie zamierzam się dobić.
    Śliczna kartka! Uwielbiam te wzorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Ja w ogóle perfekcyjna nie jestem i między innymi dlatego nie robię generalnych porządków przed świętami.

      Usuń
  23. hehe....ja tam na święta zapraszam rodzinę, przyjaciół a nie sanepid. Nikt mnie na mycie okien zima nie namówi.
    A goście zajmują sie tym co na stole a nie oknami ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty? Wiesz jak się fajnie zimą okna myje? Zwłaszcza jak robisz to przy lekkim mrozie, a ręcznik papierowy momentalnie przymarza do zwilżonej płynem szyby :-DDD

      Usuń
  24. Prześliczna karteczka. Zachwycająco delikatna :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)