04.12.2016

ROBÓTKOWY HASIOK - OSTATNIA ODSŁONA

Floral Greeting Happy Birthday - stitchingcards.com
Napis - True Type Font 360 - stitchingcards.com

Tak prawdę powiedziawszy, w ogóle nie miałam pomysłu na dzisiejszy wpis, ale gdy podczas cosobotnich porządków wpadł mi w ręce ten słoik, 


pomysł na wpis znalazł się od razu, bo jutro piąty dzień miesiąca, czyli pora zameldować się w zorganizowanej przez Renię zabawie Robótkowy Hasiok 2016

Robótkowy Hasiok 2016
Gdy porównuję zdjęcie grudniowe ze zdjęciem listopadowym, 


to jakiejś specjalnej różnicy między nimi nie widzę, a przecież co nieco tam wrzuciłam. Za to gdy porównuję dzisiejsze zdjęcie ze zdjęciem styczniowym, 


albo czerwcowym, 


to różnica jest. 

Grudniowa odsłona Robótkowego Hasioka jest odsłoną ostatnią, dlatego też w tym miejscu dziękuję Ci Reniu za zorganizowanie tej zabawy. Czy wezmę udział w przyszłorocznej edycji? Tego jeszcze nie wiem.

Dobrego tygodnia :-)

42 komentarze:

  1. Anetko! Dobrze że słoika starczyło, A w grudniu przybyło na pewno - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, a może to obrazek! Podziwiając Twoje hafty, mam ochotę poćwiczyć haft matematyczny, tylko ten czas... Kurcze, że też nie chce się rozciągać kiedy powinien;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za tak miłe słowa, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Pięknie wyhaftowana karteczka. Równiutko 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka , aż żałuję , że nie dzielisz się wzorami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko :-)

      Wzory są dostępne dla każdego - płacisz funta autorowi i wzór jest Twój.

      Usuń
  5. Różnica jest, zdecydowanie. Zwłaszcza, że po drodze nastąpiła zmiana "lokalu" na większy :)
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Zmiany "lokalu" były dwie.

      Usuń
  6. Karteczka śliczna. Co do Robótkowego Hasioka nie wiem cały czas o co chodzi? To są "zbiory miesięczne. czy z całego roku?... Serdeczności życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu :-)

      Hasiok to inny sposób udokumentowania postępów naszej pracy. Na zdjęciu grudniowym są "zbiory" całoroczne, ale co miesiąc pokazywałyśmy, ile śmieci nam przybyło.

      Usuń
  7. Jaka ładna karteczka. W czerwcu słoiczek chyba miał najwięcej zawartości?:)
    Buziaczki, Anetko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      W czerwcu słoiczek był wypełniony po brzegi, bo jego objętość była dużo mniejsza niż słoika grudniowego, w którym zawartości jest najwięcej, bo to urobek z całego roku.

      Usuń
  8. Ja nigdy takich resztek do słoika nie zbieram, wykorzystuje co się da, a reszta od razu do śmietnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nie zbieram. Gdyby nie całoroczne kartkowanie z Anią, to z powodzeniem na cały rok wystarczyłby mi ten maleńki słoiczek po koncentracie pomidorowym ze zdjęcia styczniowego.

      Usuń
  9. Śliczna karteczka.
    Szukam tego typu kwiatków, ale jak na razie bez powodzenia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Specjalnych poszukiwań tego wzoru nie trzeba urządzać - jest on cały czas dostępny na stitchingcards.com.

      Usuń
  10. Ale śliczną karteczką zrobiłaś Anettko!!! Ręce same składają się do oklasków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za tak miłe słowa :-)

      Usuń
  11. Piękna, kwiatowa kartka... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka,aż mi się tęskno zrobiło za haftem matematycznym,muszę sobie coś wyszyć.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te wzorki!
    Już mnie palce swędzą by przysiąść do kolejnych karteczek :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Tak jak pisałam u Ciebie, wyhaftowałam wszystkie wzory z tego zestawu i teraz, z braku innych, będę Wam je po kolei pokazywać.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  14. Słoiczek w porównaniu do styczniowego poprzednika nabrał treści :)
    Ogólnie podobają mi się Twoje wszystkie kartki, ale ta zachwyca w sposób szczególny. Jest taka śliczna, te małe gwiazdki dodały wzorowi lekkości. Po prostu super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Ta lekkość to zasługa zdolnego projektanta wzorów, ja tylko ją odtworzyłam.

      Usuń
  15. fantastyczny hafcik, jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  16. :) Zacny słoiczek, ja może w końcu się skuszę dołączyć do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dołącz, dołącz, zobaczymy, ile niteczek przez rok uzbierasz :-)

      Usuń
  17. O jej ja bym swoimi odpadkami caly karton a nie sloik mogla zapelnic. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawe te karteczki... :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)