18.12.2016

KARTKOWANIE Z ANIĄ - GRUDZIEŃ

Choćbym z nie wiem jakim wyprzedzeniem przygotowała kartki świąteczne, to i tak wypisuję i wysyłam je na ostatnią chwilę, czyli najwyżej tydzień przed świętami. I tak jest rok w rok, wiosna w wiosnę i zima w zimę. Wysłałam wczoraj.

No dobra, pomarudziłam, a teraz do rzeczy, czyli do zabawy Kartki przez cały rok 2016 zorganizowanej przez Anię z Ręcznych Robótek Anny.  


Wytyczne na grudniowy etap zabawy są następujące: osoby, które opuściły jakiś miesiąc zabawy, robią kartki według wytycznych z tego właśnie miesiąca, natomiast osoby, które zrobiły kartki z wszystkich dotychczasowych miesięcy, wybierają wytyczne z miesiąca, który im najbardziej pasuje i według nich robią kartki na grudzień.


Tak się fajnie złożyło, że nie ominęłam żadnego miesiąca, a wytycznymi, które najbardziej mi się podobały (mapka!), były wytyczne listopadowe, czyli brokat na kartce okolicznościowej, zimowe ptaszki na kartce bożonarodzeniowej i kartka wielkanocna według zaproponowanej przez Anię mapki. 


I podobnie jak w listopadzie, wszystkie trzy kartki zrobiłam z brokatową taśmą i według mapki.

Kartka bożonarodzeniowa to ptaszek pilnujący świątecznych skarpet.

Christmas Birdhouse - stitchingcards.com
Kartka wielkanocna to krzyż.
I kartka okolicznościowa.


Ania poprosiła także o zamieszczenie zbiorczego zdjęcia wszystkich zabawowych kartek bożonarodzeniowych zrobionych w ciągu tego roku - leniwa jestem, więc zrobiłam kolaż.


Aniu, dziękuję Ci za zorganizowanie tak świetnej zabawy, która dała mi możliwość poznania nowych osób, jest kopalnią kartkowych pomysłów i inspiracji, a także pobudziła nieco moją uśpioną kreatywność, a pozostającym w zabawie życzę jej niewyczerpanych pokładów.

Dobrego tygodnia i spokojnego świętowania w miłej atmosferze :-)

58 komentarzy:

  1. Superowe wyszły😃
    Moje poszły juz w świat 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne bardzo ładne karteczki! Ja też wysyłanie zostawiam na prawie ostatnią chwilę i zawsze powtarzam, że następnym razem.....:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz że ja też mam tak samo;) Moje kartki zostaną wysłane dopiero jutro;) Piękne karteczki stworzyłaś! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. haft matematyczny zachwyca mnie niezmiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności poczyniłaś. :-)

    Magicznych Świąt dla Ciebie i Rodziny .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki , jakiegoś bałwanka dojrzałam - elegancik :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko, kolejne matematyczno - artystyczne cuda. Szczególnie podoba mi się kartka wielkanocna.
    Pozdrawiam Cie serdeczni i życzę radosnych, spokojnych, błogosławionych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki. Bardzo podoba mi się ptaszek pilnujący skarpet. Piękny kolaż. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne , delikatne karteczki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dario, również za kartkę z życzeniami :-)

      Usuń
  10. Piękne karteczki,jak zwykle u Ciebie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki :) z ptaszkiem mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze pięknie :) Tym razem zatrzymałam się dłużej przy kartce okolicznościowej - śliczny wzór, o ile pamiętam, to chyba jeszcze go nie widziałam. Bożonarodzeniowy kolaż też robi wrażenie, a najbardziej wybija się na nim ta zimowa scenka na granatowym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne karteczki jak zwykle. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki Anetko,wyjątkowo mnie zachwyciła ta z krzyżem .
    Rok zabawy za nami,zobacz jak szybko zleciało .
    Pozdrawiam serdecznie i przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja się cieszę, bo przynajmniej w tym roku miałam CO wysłać ;)
    Cudne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Tworzę do tak zwanej szuflady, więc zawsze mam co wysłać.

      Usuń
  16. Anetko! Prześliczne Wszystkie, I takie delikatne - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest te haft matematyczny, a w Twoim wydaniu to mistrzostwo świata. Podziwiam i podziwiać nie przestanę :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anetko dziękuję Ci że zechciałaś wziąć udział w mojej zabawie i że mogłam podziwiać Twój perfekcyjny haft matematyczny. Jak widzę pozostałaś mu wierna przez cały rok zabawy . Twoje dzisiejsze kartki są świetne jak wszystkie pozostałe. Chyba najbardziej spodobała mi sie ta ostatnia.
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję że jednak zobaczę Twoje kartki w II etapie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro tak lubisz mapki, to zajrzyj tutaj. Z każdego roku masz 52 mapki, według których na blogu w każdy poniedziałek były organizowane wyzwania. Nie wszystkie uda się dopasować pod haft, ale co-nieco da się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Mojo Monday znam, śledzę na bieżąco od dłuższego już czasu i jeśli tylko jakaś mapka mi podpasuje, to ją wykorzystuję.

      Usuń
  20. Wszystkie karteczki wspaniałe! Pozdrawiam cieplutko!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie je wyhaftowałaś- urocze wzory haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki za twoje dzisiejsze "badania stolicy" ;-D
    Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze piękne karteczki, ten haft matematyczny jest uroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudny zbiór :) Bardzo podoba mi się wykorzystanie mapki - ładnie uwypuklają Twoje subtelne wzory. W tej trójce - ptaszki rządzą. bardzo radosne i optymistyczne.
    I co bym nie robiła - też kartki wyślę na ostatnią chwilę :)
    Gdybym nie dotarła w najbliższych dniach - Anetto, pięknych, ciepłych i radosnych Świąt. Niech będą niezapomniane. A Nowy Rok niech Ci przyniesie zdrowie. Jak najwięcej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Tobie również życzę spokojnych Świąt upływających w miłej atmosferze i dobrego roku 2017.

      Usuń
  25. Zachwyca mnie haft matematyczny w Twoim wykonaniu :) Przepiękne kartki, nie umiem wybrać faworyta :) Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne są te Twoje haftowane karteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne ,zwłaszcza ten domek dla ptaszków :-))) Cierpliwości i zdrowia w nadchodzącym 2017 roku :-)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne prace. Super zabawa :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)