20.11.2016

PUŚCIŁAM PAWIA

Bookmark WM Peacock - stitchingcards.com
Choć Artystką-Kolorystką byłam tylko przez pół roku, to gdy na początku października Danutka ogłosiła wielkie puszczanie pawia, pomyślałam, co mi tam, puszczę, zwłaszcza że wzór miałam już wydziurkowany. Ostatecznie jednak nie nakarmiłam nim Stefana, tylko puściłam go wolno, bo wymagane trzy odcienie niebieskiego na zdjęciu wyszły niemal identycznie, a ochoty na kolejne przekonywanie świata, takie jakie miało miejsce przy jeżu, że praca spełnia wymogi wyzwania, nie miałam. Biega więc sobie paw wolno i nie ukrywam, że jak rzadko kiedy jestem z tej kartki bardzo zadowolona. 

Dobrego tygodnia :-)

42 komentarze:

  1. A ja myślę, że Szefowa zaliczyłaby bez problemu 💐
    Buziaki, zdrówka Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło...;)mnie też czasem te dokładne wyzwania drażnią;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta :-)

      Takie są właśnie uroki wyzwań.

      Usuń
  3. Anetko! Masz z czego być zadowolona, Bo Paw jest śliczny i dobrze że ptak sobie lata wolno :-) Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś perfekcjonistką, ale niepotrzebnie się bałaś, Danusia rozumie że aparat nie współpracuje przy takich wysublimowanych odcieniach.Z drugiej strony to ptak królewski, może i dobrze że Stefan go nie zjadł;) Piękny haft!
    Pozdrawiam Anetko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Oj tak, perfekcjonistką to ja jestem, w dodatku bardzo samokrytyczną.

      Usuń
  5. No to pięknie go sobie puściłaś, Anetko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko, piękny i majestatyczny ten paw, podoba mi się niesamowicie. Nie wiem czy to kwestia monitora, ale u mnie widać te trzy odcienie doskonale: najciemniejszy na łebku i grzbiecie i wyraźnie rożne dwa odcienie na skrzydle i szyi. A z drugiej strony wiadomo, że niełatwo zrobić dobre zdjęcie w niesprzyjającą pogodę.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Tak, to między innymi kwestia monitora i jego ustawień.

      Usuń
  7. Aż się przyjrzałam dokładnie i faktycznie: widzę te trzy odcienie. Zaledwie kilka sekund mi to zajęło, więc chyba nie jest tak źle :) Tak czy inaczej, kartka jest śliczna, a sam paw imponujący, może nawet wyszło mu na dobre to puszczanie wolno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Trzy odcienie widzisz, bo jak na "sowę" przystało, wzrok masz sokoli.

      Usuń
  8. O matulu paw świetny, ale tytuł... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż musiałam poczytać o jeżyku... tam widzę brązy, a tu widzę trzy odcienie niebieskiego - powiększyłam, zobaczyłam :-)
    Śliczny wzór, piękna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, Annette!
    Też byłabym dumna z takiego pawia.
    A u mnie widać odcienie niebieskiego...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycająca! Kocham pawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hafcik świetny jak zawsze u Ciebie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Paw puszczony fantastycznie... :) ogon wymiata... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paw jest przepiękny! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny Ci ten paw wyszedł. Oprócz niewątpliwej urody bardzo mi się podoba ten jego wyraz zaciekawienia - ciekawe, co tam zobaczył :)
    Ach, też widzę trzy odcienie niebieskiego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, przepiękny ten paw Ci wyszedł Anetko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka z pawiem :) Ja też ostatnio trochę podziubałam, tylko nie mam czasu, żeby hafty oprawić.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i czekam z niecierpliwością na oprawienie Twoich dziubanek :-)

      Usuń
  18. Kartka jest wyjątkowej urody! podziwiam precyzję i dobór kolorów, a wykonanie jest ponad wszystko! Przepiękny paw!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pawik, szkoda, ze go nie puściłaś w zabawie :) ja też nie miałam 3 odcieni niebieskiego a Danusia mi go uznała :). Danusia jest bardzo wyrozumiała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Mój wrodzony perfekcjonizm nie pozwolił mi na puszczenie w zabawie niedoskonałej fotki pawia.

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz, dziękuję :-)

      Usuń

Dziękuję :-)