27.11.2016

KARTKOWANIE Z ANIĄ - LISTOPAD

Zapraszam Was do obejrzenia kartek, które przygotowałam na listopadowy etap zabawy Kartki przez cały rok 2016 zorganizowanej przez Anię z Ręcznych Robótek Anny


Listopadowe wytyczne to: brokat na kartce okolicznościowej, zimowe ptaszki na kartce bożonarodzeniowej, a kartka wielkanocna ma być zrobiona według mapki. 


Mapka tak mi się spodobała, że postanowiłam zrobić według niej wszystkie trzy kartki. Na każdej też znalazło się miejsce na brokat w postaci biedronkowej taśmy brokatowej. No to podziwiajcie. 

Kartka bożonarodzeniowa to rozćwierkany ptaszek pilnujący świątecznych skarpet, które pewnie należą do jego młodych. 

Bird with Christmas Stockings - stitchingcards.com
Kartka wielkanocna to krzyż i cekinowe kwiaty. 
 
Floral Cross - pricknstitch.com
Kartka okolicznościowa to moja wariacja na temat jednego z zakładkowych wzorów ze Stitching Cards

wzór tylko dla wtajemniczonych, niedostępny w regularnej sprzedaży
Kolaż


Dobrego tygodnia :-)

66 komentarzy:

  1. Anetko! Wszystkie trzy karteczki są Cudowne, Ta pierwsza jest taka słodka, A Krzyżyk mnie zauroczył - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszor przeuroczy po prostu... a i reszta piękna... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie śliczne, a ptaszek pilnujący skarpet rozbrajający!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam w moich skromnych progach :-)

      Usuń
  5. Śliczne kartki, ale jak dla mnie ptaszek pilnujący skarpet swoich młodych jest "the best" Piękne prace. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda kartka ładna i niepowtawrzalna , ale ta z ptaszkiem urocza :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki. Piękne równe hafty 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wszystkie, ale ta z ptaszkiem wyjątkowa i niezwykle urocza :)
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko, jesteś mistrzynią haftu matematycznego. Tym razem przeszłaś samą siebie. Cudny jest szczególnie ten ptaszek ze skarpetkami.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki, jak zawsze, pięknie wykonane!
    Ucieszą obdarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne! Z ptaszorkiem najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mapki i mnie przypadły do gustu.
    A ptaszorek pilnujący skarpet jest świetny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anetko wszystkie kartki są świetne, ale ta z ptaszkiem jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anetko piękne sa te kartki ,ale ta z ptaszkiem mnie rozbroiła jest świetna .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne prace jak zawsze ...zawieszki już są czekają na obfocenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anetko cieszę się że spodobała Ci się mapka, kartki powstały świetne, Jeżeli chodzi o haft matematyczny to mało kto Ci dorówna. Moja faworytka to wesolutki ptaszek.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, cała przyjemność po mojej stronie :-)

      Usuń
  17. Ptaszek skradł mi serce, cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam duży problem, żeby ustalić, która jest najładniejsza. Wszystkie mają w sobie urok. Ale chyba ptaszek... Widać zimę na kartce, nie tylko Święta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Delikatne i piękne kartki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam w moich skromnych progach :-)

      Usuń
  21. Wspaniale karteczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Anetko, wszystkie trzy karteczki śliczne;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne wszystkie trzy karteczki-mi ta wielkanocna skradła serce,krzyż wyszedł cudnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny i delikatny jest haft matematyczny :-))) Wspaniałe kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne! Wszystkie super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne karteczki! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie śliczne! Wszystkie pięknie dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne hafciki, pięknie oprawiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Już 3 raz piszę tego posta xD, dwa poprzednie gdzieś wysłałam w kosmos. Chciałam napisać, że bardzo mi się podoba pomysł z kwiatuszkami do tej kartki z krzyżem, dodają one uroku tej kartce. Ptaszorek wyszedł kapitalnie, bardzo sympatyczna ta karteczka, a ostatnia mi się bardzo podoba, jest piękna w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Możesz mieć wrażenie, że Twoje komentarze giną, bo mam włączone moderowanie komentarzy przez co są one niewidoczne, dopóki ich sama nie opublikuję, ale tym razem rzeczywiście dwa gdzieś poleciały w kosmos, bo dostałam informację tylko o jednym. A może tak jak ja czasem, zamiast "opublikuj" klikasz "anuluj"?

      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  30. Ta z ptaszkiem to moj nr 1☺

    OdpowiedzUsuń
  31. Anetko, cudowne karteczki, dopiero dziś udało mi się do nich dotrzeć, nadrabiam:) pozdrawiam najcieplej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Dziękuję :-)