23.10.2016

KARTKOWANIE Z ANIĄ - PAŹDZIERNIK

Jak zwykle w czwartą, choć tym razem nie ostatnią, niedzielę miesiąca, zapraszam Was do obejrzenia kartek, które przygotowałam na październikowy etap zabawy Kartki przez cały rok 2016 zorganizowanej przez Anię z Ręcznych Robótek Anny.  


Wytyczne na październik to świąteczna skarpeta na kartce bożonarodzeniowej, ozdobna ramka na kartce okolicznościowej, natomiast kartkę wielkanocną należało zrobić według wybranej przez przez Anię mapki.


Skarpetę na kartce bożonarodzeniowej można było zrobić według własnego pomysłu, bądź skorzystać z zaproponowanego przez Anię wzoru haftu krzyżykowego lub matematycznego albo skorzystać z grafiki przygotowanej przez Gosię prowadzącą blog Pasjonaty Małgorzaty. Chyba nie muszę pisać, którą opcję wybrałam, prawda? Zwłaszcza że wzór wyhaftowałam w grudniu 2013 roku i pokazywałam go tutaj.

Fireplace - stitchingcards.com
Kartka wielkanocna według mapki, to w moim przypadku powtórka z rozrywki z poprzedniego miesiąca, czyli zając, jaja i koronki. Początkowo zamiast różowego kwiatka na tiulu miał być kwiatek papierowy, robiony ze ślimaczka wyciętego z koła, ale że za nic nie mogłam go ładnie skręcić, to kwiatek jest jaki jest i też jest dobrze.

Bookmark Rabbit - stitchingcards.com
Na kartce okolicznościowej miała znaleźć się ozdobna ramka. Przyznam się Wam, że chciałabym, żeby tak wyglądały moje wszystkie kartki, jednak większość ramek, na jakie trafiam, jest kwadratowa, a ja nie mam cierpliwości do dostosowywania ich do wzorów na planie prostokąta. Nie miałabym nic przeciwko temu, żeby ramka była robiona Sizzixem lub innym Big Shotem, ale przy mojej doszufladowej produkcji nie opłaca mi się inwestować w taki sprzęt. 


Flower Vase - stitchingcards.com 

No i co? No i wszystko. Czekamy teraz na wytyczne listopadowe. Fajnie by było, gdyby wraz z nimi Ania podała również wytyczne na grudzień, podobnie jak to zrobiła w wakacje, gdy w lipcu podała wytyczne na sierpień. Zyskałybyśmy wtedy troszkę więcej czasu na przygotowanie kartek grudniowych, bo wiadomo, że w grudniu przedświątecznej roboty jest od groma. Aniu, co Ty na to?


Dobrego tygodnia :-)

68 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, Kochana!
    Rameczka rzeczywiście pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne, świetne hafciki i super tła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, Twoje kartki są niepowtarzalne, dzięki matematycznemu haftowi :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam haft matematyczny, bo wygląda świetnie, a sama nic o nim nie wiem;)
    piękne karteczki :)
    co do wytycznych na grudzień to podpisuję sie rękami i nogami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renato:-)

      Co do wcześniejszych wytycznych grudniowych to okazuje się, że Ania obiecała to już we wrześniu. Skleroza nie boli.

      Usuń
  5. Anetko kartki są super, a powiem Ci że ta rameczka którą wyhaftowałaś jest cudna i o wiele ładniej wygląda, niż jakaś z wykrojnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Zastanawiam się, czy ramka nie przytłacza tego, co się w niej znajduje.

      Usuń
  6. Mysle, ze Ania bedzie zadowolona ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawny jest ten Mikołaj w kominie. Ciekawe czy utknął tam na stałe i świąt nie będzie, czy może jednak udało mu się wyjść ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kartki💐 a propozycja na grudzień świetna, może szefowa posłucha,zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anito :-)

      Co do grudniowych wytycznych, to Ania już we wrześniu pisała, że poda je wcześniej - skleroza nie boli.

      Usuń
  9. Pięknie jak zawsze, a już najbardziej podoba mi się ta ostatnia, ramka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki. Piękną rameczkę mają kwiatki w wazonie 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko, Ty wiesz, że ja uwielbiam Twoje matematyczne kartki. Tym razem zauroczył mnie zajączek wielkanocny.
    Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuję Małgosiu za tak miłe słowa :-)

      Usuń
  12. Piękne karteczki! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne karteczki. Świetnie Ci wyszedł zajączek. Ramka wykonana haftem matematycznym piękna.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super i pomysłowo jak zawsze... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też już czekam na wytyczne listopadowe i najlepiej od razu grudniowe :-)
    Skarpety nad kominkiem wiadomo są super, ale ta rameczka jest absolutnie cudowna!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Wytyczne grudniowe będą wcześniej, Ania obiecała to już we wrześniu, a ja gapa zapomniałam.

      Usuń
  16. Twoje kartki jak zwykle są urocze :) i jak tu nie kochać matematyki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Anetko zacznę od końca. Oczywiście w listopadzie będą tematy grudniowe, bo Wam to obiecałam jeszcze w wrześniu :-)
    Twoje pażdziernikowe kartki są jak zawsze perfekcyjne. Ale tym razem mam swoja faworytkę, a jest nią ostatnia kartka. Ta ramka jest obłędna , podoba mi się bardzo.
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      No widzisz, jaką mam sklerozę?

      Usuń
  18. Anetko! Ależ Śliczniutkie są te Twoje karteczki,A tą ramkę Cudownie zrobiłaś , Bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cię gorąco i miłego tygodnia Źyczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  19. Kartki u Ciebie jak zwykle piękne! Ja się podpisuję pod prośbą do Ani:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Ania już we wrześniu pisała, że poda wcześniej grudniowe wytyczne.

      Usuń
  20. Wszystkie są przepiękne, a ramka haftem matematycznym jest po prostu obłędna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie karteczki swietne, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace Anettko - wszystkie. Niestety z powodów technicznych (brak komputera) nie mogę na bieżąco śledzić Twoich "matematycznych" poczynań. Ale cieszę się, że w końcu dało mi się je zobaczyć :-) Dziękuję za systematyczne odwiedzanie mojego bloga i komentarze <3 Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Cieszę się, że mimo braku komputera udało Ci się do mnie zajrzeć.

      Usuń
  23. Świetne karteczki, zajączek przecudny. Wspaniały ten twój haft matematyczny. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartki jak zwykle piekne :) Świetna ramka, al e zając swoim optymizmem bije wszytko. Po prostu rewelacja :) Człowiek patrzy i musi się uśmiechnąć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje kartki też śliczne ... szczególnie ramka mi się spodobała.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Twoje karteczki :) Haft matematyczny to coś, czego nigdy nie próbowałam, ale dzięki Tobie na pewno kiedyś spróbuję. Inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :-)

      Haftu matematycznego spróbuj koniecznie, ale uważaj - on wciąga.

      Usuń
  27. Dzięki tej zabawie, masz gotowe kartki na Święta i okolicznościowe imprezy. Bardzo ładne.
    Mam nadzieję, że czujesz się już znacznie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :-)

      Kaszlę rzadziej, więc siłą rzeczy czuję się trochę lepiej.

      Usuń
  28. Piękne i delikatne kartki jak to przy hafcie matematycznym :-))) Najbardziej zauroczyła mnie cudna ramka z kwiatami :-))) Zdrowia życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne i pomysłowe karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się haft matematyczny, a w Twoim wykonaniu prezentuje się szczególnie pięknie. Rewelacyjne karteczki stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha dwie pierwsze są mega zabawne! :) Ta mina króliczka :3 i te buciory z komina XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko, cieszę się, że kartki Ci się spodobały.

      Usuń

Dziękuję :-)