02.10.2016

HASIOK, HELIKOPTER I WYGRANA W CANDY

Helicopter with Cake - stitchingcards.com
Taka mądra mogę być tylko ja - zapisuję się na candy z BloomCraft u Magdy Wo prowadzącej blog decoartM. i zapominam sprawdzić wynik, który okazał się dla mnie bardzo pomyślny. Na szczęście Magda była czujna i była tak miła, że o wygranej poinformowała mnie mailowo.


Wygrana to zestaw dwustronnych papierów do scrapbookingu Szkolne historie z BloomCraft.





i cztery badziki z tej samej kolekcji


Magda dorzuciła jeszcze kilka ślicznych wytłaczanych kartoników i kartonik z tekstami życzeń. 



 Magdo, bardzo Ci dziękuję :-)

Zbliża się piąty dzień miesiąca, pora więc zameldować się w zorganizowanej przez Renię zabawie Robótkowy Hasiok 2016


Mój hasiok zmienił się nieco w ciągu ostatniego miesiąca i wygląda teraz tak: 


Mam nadzieję, że wystarczy mi do końca zabawy, bo większego słoika nie mam.

A kaszel nie odpuszcza - jutro laryngolog. "Znieczulenie" Acodinem, którego w ogóle nie powinnam brać, umożliwiło rezonans. Czekam na wynik.

Dobrego tygodnia :-)

35 komentarzy:

  1. Fajna inna karteczka.....a wygrana rewelacja!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta kartka! Użyłaś pięknych, cieniowanych nici.
    Gratuluję wygranej i życzę duuużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwono :-)

      Te nici to Kreinik Confetti Cord 034C.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy wzór z tym helikopterem :)
    Gratuluję wygranej w candy i mam nadzieję, że laryngolog coś zaradzi (albo że przynajmniej coś wykluczy), byle do przodu. Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Laryngolog stwierdził czyste i zdrowe gardło i zalecił tabletki do ssania Tymianek i podbiał.

      Usuń
  4. Pozytywna karteczka, fajny pomysł na grafikę :) Wygranej gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka bardzo fajna, jak zawsze :)
    Gratuluję wygranej, rzeczywiście miło z Magdy strony. Ja tak miałam na początku blogowania, że nie sprawdziłam wyników, ale niestety nagroda mi wtedy przepadała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      W dniu ogłoszenia wyników zajrzałam na blog, ale ich jeszcze nie było, a potem wyleciało mi to z głowy.

      Usuń
  6. Ciekawa karteczka z tym helikopterem przenoszącym tort 😀
    Gratuluję wygranej, wspaniałe prezenty 😀
    No i dobrego wyniku badań 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko, gratuluję wygranej.
    A helikopter transportujący smakowity torcik - super!
    Buziaczki niedzielne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, mnie się często zdarza nie sprawdzać wyników wyzwań, w których biorę udział- kto wie, ile razy przepadły wyróżnienia :p Gratuluję wygranej- sama wzdycham do tych papierków :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu :-)

      Do Magdy zaglądałam, ale wyników jeszcze nie było, a potem wyleciało mi to z głowy.

      Usuń
  9. Gratuluję, świetna wygrana! Helikopter wspaniały!Twoje matematyczne prace nigdy mi się nie znudzą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anetko! Piękne Prezenciki Dostałaś, Słoiczek na pewno starczy do Końca roku, A karteczka Urocza - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Dobrej nocy juz życzę, zdrówka i oby hasiok wytrzymał do końca zabawy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super helikopter! gratuluję wygranej! a słoiczek niczego sobie:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej. Myślę, że świetnie wykorzystasz te nowe karteczki. Helikopter bardzo sympatyczny. Czy on ma śmigłą z jakiejś tęczowej nitki ? Bo wyglądają jak w ruchu :)
    No to teraz trzymam kciuki za wyniki rezonansu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Nitka to Kreinik Confetti Cord 034C i rzeczywiście jest tęczowa.

      Usuń
  14. Nagrody zawsze cieszą więc i teraz też tak pewnie był , bo tyle śliczności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się cieszę, zwłaszcza że to moje pierwsze wygrane papiery.

      Usuń
  15. Pomysłowa ta kartka ;) helikopter i torcik! Super pomysł. A wygrana w candy Ci się trafiła kapitalna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)