04.09.2016

PEGAZ PO RAZ TRZECI I ROBÓTKOWY HASIOK

Pegasus - stitchingcards.com
Powyżej drugi z pegazów zamówionych przez znajomą z pracy.

Zbliża się piąty dzień miesiąca, pora więc pochwalić się hasiokowym urobkiem. 
 
Robótkowy Hasiok 2016
Znowu kilka skrawków papieru i nici do niego przybyło, a nawet odrobina filcu - moja Mała Siostrzenica wymusiła na mnie uszycie filcowego serca według jej projektu - pokażę, gdy wypchamy.



Tymczasem zmykam wyszywać kartki, bo znowu mi niedziel nie wystarczy tym bardziej, że oprócz kartek na zabawę u Ani, chcę wyszyć też urodzinową kartkę dla małego wielbiciela serialu Doctor Who (kojarzycie ten tytuł? bo ja wcale), czyli dla Michałka, który w wyniku nieszczęśliwego wypadku stał się dzieckiem autystycznym. Więcej o Michałku poczytacie na fejsbukowej stronie akcji, o tutaj. Dla zainteresowanych adres Jubilata, który 20 września obchodzić będzie swe szóste urodziny:

Michałek Nagórny
ul. Kosmiczna 1/11
59-220 Legnica


Dobrego tygodnia :-)

35 komentarzy:

  1. Tytuł kojarzę z reklam w telewizji, ale filmu nigdy nie oglądałam. Pegaz świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pegaz ma w sobie tyle uroku, że nic dziwnego, że ma takie wzięcie :) Słoik widzę już wypchany po brzegi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Co do słoika, to już się zastanawiam nad przeprowadzką do tego wielkiego ogórkowego.

      Usuń
  3. Anetko, pegaz wspaniały i na pewno przyniesie dużo natchnienia - jak na Pegaza przystało.
    Jestem ciekawa tego serduszka.
    Buziaczki niedzielne posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. jak zawsze jest co podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz trzeci i mam nadzieję, że nie ostatni, bo pegazy są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie mają jeszcze jakieś być, ale póki co cisza w eterze.

      Usuń
  6. Karteczka fajna jak zwykle.
    Pozdrawiam i życzę aby Ci niedziel przybyło :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna fajna karteczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedziel jest stanowczo za mało ;-)
    A pegaz piękny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anetko pegaz wspaniały,a tego słoja to starczy do końca roku?.
    Coś w nim chyba ciasno zaczyna się robić ,idziesz jak burza z tymi niteczkami
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Już mam przygotowany większy słoik, taki do kiszenia ogórków, także niedługo przeprowadzka będzie.

      Usuń
  11. Super pegaz wylądował na karteczce! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pegaz jak zwykle prześliczny. Niebieskie tło potęguje wrażenie lotu.
    Serial znam z reklam, trochę dziwny wybór 6-latka, ale autystycy podążają bardzo specyficznymi torami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  13. Anetko! Pegaz Jest Cudowny, Słoiczek już pełny a do końca roku jeszcze jeszcze trochę - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za miłe słowa :-)

      Słoiczek pełny, ale już czeka drugi, o wiele większy.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  14. Pegaz jak malowany, świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już dawno wysłałam kartę dla Michałka, oby dostał jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)