11.09.2016

CHŁOPCZYKOWA

Źródło wzorów: www.glittermotifs.nl
Butelka - Flesje
Co ja się z tą kartką nagimnastykowałam, to już moje. Zamówiła ją znajoma z pracy, a że nie chciała powielać wzoru z wcześniejszej kartki (Dziewczynkowa), a wzór Baby Love nie przypadł jej do gustu, musiałam wymyślić coś innego. I wymyśliłam, ale nigdy więcej, bo na projektantkę wzorów to ja się nie nadaję. Co się nakombinowałam, żeby wydrukować te obrazki w odpowiedniej wielkości, a potem żeby zrobić odpowiednie odstępy między kropkami, których tam jest całe mnóstwo, niemal jedna na drugiej. Nie, to zdecydowanie nie dla mnie i nie dla moich buntujących się oczu. Wolę gotowe wzory.

Dobrego tygodnia :-)

PS. Przez jedną noc paskudny kaszel, który leczę już trzeci tydzień pewnie mi nie minie i kontrolnego rezonansu nie da się zrobić, ale i tak trzymajcie proszę jutro kciuki - również za wyniki prześwietlenia płuc.

54 komentarze:

  1. śliczna karteczka, fajny wzór 3mam kciuki u mnie dziecię też zakaszlone ;( pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy ;D http://decoartm.blogspot.com/2016/09/candy-candy-candy-z-bloomcraft.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Pędzę zobaczyć candy.

      Usuń
  2. Rewelacja pięknie ci wyszlo☺zobaczysz będzie ok....a na kaszel polecam imbir ugotować wodę garnek średni z cytryną obranym imbirem pokrojonym pogotowie 20 min i pić ciepłe po szklance ma właściwości przeciw bakterii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :-)

      Z porady chętnie skorzystam.

      Usuń
  3. Karteczka jest przepiękna!!! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka! Wiem coś na temat samodzielnego przygotowania wzoru, rozumiem Cię doskonale, też tego nie cierpię.
    Zdróweczka kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka prześliczna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko, natrudziłaś się, ale warto było, bo kartka jest świetna.
    Trzymam kciuki za sprawy zdrowotne - oby wszystko było jak najlepiej, kochana.
    Buziaki niedzielne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale radosna karteczka, nie sposób się nie uśmiechnąć :)
    Kciuki już trzymam, miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anetko ten brzdąc w aucie wygląda extra,a karteczka jest bardzo fajna.
    Kochana oczywiście trzymam kciuki i to nie tylko jutro ,cały czas .
    Pozdrawiam ciepluśko ,a nawet upalnie

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna i bardzo elegancka praca zdrowia ci życzę,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Anetko trzymam kciuki !! Powodzenia.
    A kartka nie wygląda jak by była po przejściach, jest świetna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Po przejściach to jestem ja po wydziurkowaniu tego wzoru.

      Usuń
  11. Anetko! Ale było warto się nagimnastykować , Bo karteczka jest cudowna - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :-)

      Pewnie, że było warto, ale nigdy więcej.

      Usuń
  12. Karteczka jest super :)
    Życzę powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  13. No to trzymam kciuki, za wszystko żeby było dobrze, A karteczka wyszła Ci uroczo. Ja też wolę gotowe wzory, jakoś nie mam serca siedzieć i wymyślać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Wzory gotowe i oryginalne, nie żadne skany - takie są najlepsze.

      Usuń
  14. Mi się ta karteczka bardzo podoba!
    Jednak tak chyba jest, że jesteśmy coraz bardziej wymagające względem siebie, co pozwala tworzyć coraz piękniejsze rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwono :-)

      Tak, to prawda, coraz wyżej stawiamy sobie poprzeczkę.

      Usuń
  15. Trzymam kciuki, niech zdjęcie wyjdzie jak najlepiej, a zdrowie powraca jak najszybciej ( u nas na rezonans min. 3 miesiące czekania, jeśli dobrze pamiętam).
    Karteczka wyszła Ci bardzo ładnie - najbardziej podoba mi się ten psotny uśmiech niemowlaka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Trzy miesiące czekania na rezonans to i tak krótko, bo u nas, w zależności od tego, co mają zbadać, pół roku.

      Usuń
  16. Trzymam kciuki :) Karteczka bardzo ładna :) Pozdrawiam Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczka! Szybkiego powrotu do zdrowia!
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój trud się opłacił, bo efekt karteczki jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna fajna kartka !!!
    Zdrowia Ci życzę i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna karteczka. Dałaś radę pomimo trudności. Dużo zdrówka życzę 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie się nadajesz, tylko za bardzo narzekasz ;) A tak na serio mam nadzieję że wszystko jest ok i dobrze się czujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :-)

      Narzekam, bo narzekanie to nasz sport narodowy, a czuję się minimalnie lepiej.

      Usuń
  22. Zdecydowanie wolę gotowe wzory, bo wiem ile czasu należy poświęcić na wymyślenie własnego :-)
    Buziaki Kochana, trzymam kciuki za Ciebie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)