21.08.2016

ŻÓŁWIKI

Turtles - stitchingcards.com
Żółwiki to kolejna para z serii zakochanych zwierzaków - na razie w takiej surowej formie czekają na swój kartkowy czas.

Urlop, urlop i po urlopie. Jutro do pracy. Z urlopowych planów do skutku nie doszedł tylko jeden - pomoc w przeprowadzce, której jednak nie było. Pozostałe, czyli kolejne wietrzenie szaf i mycie okien zrealizowane w 100%. Tylko robótkowo jedno wielkie lenistwo, a sierpień powoli się kończy. Weny do pisania blogowych notek też chwilowo brak.

Dobrego tygodnia :-)



56 komentarzy:

  1. Żółwiki słodkie, a od robótek też urlop wskazany :))

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak sporo na urlopie udało Ci się zrobić! ;)
    A żółwiki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze żółwiki :) A wena wróci jak nadejdą długie wieczory- bo co robić?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu :-)

      Co robić w długie wieczory? Czytać, Jadziu, czytać.

      Usuń
  4. Ten po lewej stronie bardzo przypomina naszego domowego "pieszczocha" Franka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ słodkie te żółwiki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko! Cudowne są te żółwiki,Takie słodziaki. To Urlop miałaś bardzo pracowity - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :-)

      Końcówkę urlopu rzeczywiście miałam pracowitą, ale przed nią były trzy tygodnie lenistwa na wsi.

      Usuń
  7. Fajniutka karteczka:) Przyjemności w pracy!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne małe żółwiki,przyjdzie pora i na robótki,czasami odpoczynek jest wskazany :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sympatyczne te żółwiki :)
    Ja coś nie mogę się zabrać za wietrzenie szaf, a przydałoby się zrobić przegląd przed jesienią... :-)
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Po trzytygodniowym lenistwie na wsi poczułam taki przypływ energii, że aż szkoda było jej nie wykorzystać, więc okna i szafy poszły w ruch.

      Usuń
  10. Słodkie żółwiki.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :-)

      Jakoś mało Cię ostatnio widać.

      Usuń
  11. Anetko, te żółwiki są przeurocze.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  12. Słodkie żółwiki.
    Co do robótkowania to też mam przerwę. Mam nadzieję, że chęci i wena wrócą jak najszybciej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Też mam taką nadzieję.

      Usuń
  13. Urlop... jak ja nie wiem co to znaczy :)
    Żółwiki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Urlop należy się każdemu jak psu buda. Szkoda, że nie wszyscy pracodawcy o tym wiedzą i robią łaskę, gdy poprosi się o choćby kilka dni wolnego.

      Usuń
  14. Jakie one są słodkie! Przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żółwiki urocze. Ja tu widzę spory potencjał w wykorzystaniu tych zakochanych zwierzaków na różne okazje.
    A propos urlopu, to właśnie dostałam przypomnienie z kadr, że do września muszę wykorzystać zaległy...
    W sam raz będzie na wietrzenie szaf :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Rzeczywiście, niektóre z zakochanych zwierzaków można wykorzystać przy wielu okazjach, np. zające na Wielkanoc.

      Miłego urlopu :-)

      Usuń
  16. Urocze żółwiki! Ciekawa jestem karteczki jaka powstanie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :-)

      Jak znam siebie i swoje umiejętności w zdobieniu kartek, to nieco żółwiki przytnę, dodam okolicznościowy napis i przykleję na kolorowy kartonik bazowy.

      Usuń
  17. Bardzo fajne żółwie. Jeden taki bardzo duży chodzi po naszym mieszkaniu, a teraz wygrzewa się w słonku na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :-)

      Też kiedyś miałam żółwia, ale wodnego.

      Usuń
  18. Żółwiki są świetne, czasem trzeba odpocząć od wielu rzeczy:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  19. Mój tygodniowy urlop na początku sierpnia skoczył się nie wiadomo kiedy.
    A tak mi go już brakuje!
    Pozdrowienia
    iw vel iw-nowa, pod nowym blogiem i nickiem, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tylko na tydzień urlopu sobie pozwoliłaś? To stanowczo za mało.

      Dziękuję za pamięć i zaproszenie :-)

      Usuń
  20. Ale słodziaki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żółwiki urocze. A dziecko cały czas mnie przekonuje, że to wyjątkowe wredne stworzenia - nie dość, że szybkie, to jeszcze gryzą. Trochę doświadczenia ma - czasami sprząta szkolnym pupilom.
    Szkoda końca urlopu, ale ja się już nie mogę doczekać, kiedy wakacje się skończą i wszystko wróci na stare tory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      To prawda, żółwie wcale nie są takie powolne, jak się wydaje. Czy są wredne? Nie wiem, bo mój był milusi. No i nie gryzł nas, ale za to kiedyś pogryzły mnie ślimaki.

      Miłego weekendu :-)

      Usuń
  22. Oj słodziaki dwa 😃 Jak urlop to koniecznie leniuchowanie. Powroty do rzeczywistości zawsze są trudne 😩

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale słodziaki!!!! Piękne żółwiki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)