28.08.2016

KARTKOWANIE Z ANIĄ - SIERPIEŃ


Tak, tak, dobrze widzicie, to kartka na Boże Narodzenie, a to może oznaczać tylko jedno - że dziś ostatnia niedziela miesiąca, czyli mój dzień na prezentację kartek przygotowanych w ramach zabawy Kartki przez cały rok 2016 zorganizowanej przez Anię z Ręcznych Robótek Anny


Wytyczne na sierpień to świeca na kartce bożonarodzeniowej, żonkile na kartce wielkanocnej i liść na kartce okolicznościowej. Zamiennikiem dla kartki wielkanocnej jest kartka ślubna, na której powinny znaleźć się obrączki. 


Kartka na Boże Narodzenie to ta na początku wpisu. Przy jej wykonaniu inspirowałam się 462 mapką z Mojo Monday. Wiem, że dla niektórych z Was robienie bożonarodzeniowych kartek latem jest co najmniej dziwne, ale zobaczcie - cały świat tak robi, na przykład tu klik-klik i tutaj klik-klik i jeszcze tutaj klik-klik i tutaj klik-klik i jeszcze klik-klik i tu klik-klik i jeszcze tu klik-klik i... wystarczy.

Kartka na Wielkanoc, czyli moje ulubione żonkile, czyli żółte narcyzy, czyli kolejny, wymagający powiększenia wzór, którego autor sugeruje narysowanie pomocniczych linii na odwrocie kartki (czego oczywiście nie zrobiłam i przez co trochę pobłądziłam), a nawet dziurkowanie ramki od linijki (czego też nie zrobiłam, ale nie pobłądziłam). 

Daffodils - pricknstitch.com
Kartka okolicznościowa, czyli liść, a nawet trzy. Wraz z urodzinowymi życzeniami powędrowała do mojej koleżanki. 

Heart Flower - stitchingcards.com
I kartka ślubna. Z obrączkami. Zrobiona już w kwietniu, na ślub mojej ciotecznej siostrzenicy. 

Bookmark Bells, Hearts and Rings - stitchingcards.com
Kolaż


A teraz nie pozostaje mi nic innego, jak uzbroić się w cierpliwość i czekać na wytyczne wrześniowe, które pojawią się już w najbliższy czwartek. Ciekawe, co też ta Ania tym razem dla nas wymyśli?

62 komentarze:

  1. Ale piękne karteczki przygotowałaś, Annette!
    Wszystkie wzory są cudowne, wykonanie perfekcyjne, a w żonkilach się zakochałam :)
    Życzę miłej, słonecznej niedzieli ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. No i którą tu uznać za najpiękniejszą jak wszystkie urocze ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Lubię kartki wykonane haftem matematycznym, zawsze są takie delikatne i eleganckie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Nie widać, żebyś gdziekolwiek błądziła, bo wszystkie kartki sa śliczne, a żonkile to juz jak żywe:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne karteczki. Haft matematyczny rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!!!!!!!!mistrzyni stylu clearand simple..proponuje się zgłosić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto za tak miłe słowa :-)

      Usuń
  7. Przepiekne kartki. Latarenka bardzo mi się zawsze podobała :) Dzięki tej zabawie macie już kartki gotowe na każdą okazję, a Święta za chwilkę :)
    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :-)

      To prawda, kartek na święta zimowe i wiosenne mi nie zabraknie, tylko tych okolicznościowych jakoś mało.

      Usuń
  8. Wszystkie są świetne, fajnie CI te Anetko ten haft krzyżykowy wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miało być haft matematyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, choć i krzyżyki czasem mnie kuszą.

      Usuń
  10. Anetko, Twoje haftowane kartki są piękne - takie niepowtarzalne, właśnie Twoje. Ta latarenka ze świecą jest moją faworytką.
    Całuski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. latarnia to jest po prostu obłędna :) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki są cudowne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Anetko dziękuję Ci za udział w zabawie. Twoje matematyczne wyszywanki zachwycają mnie od początku , są genialne. Tym razem zachwyciła mnie najbardziej świeca i te kwiatuszki w owalnej ramce. Nie masz sobie równych w tyn hafcie.
    Pozdrawiam serdecznie i oczywiście z wielka radością zaliczam na celująco wszystkie kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, serdecznie dziękuję za tak miłe słowa :-)

      Niestety nie ja jestem autorką tych genialnych wzorów - ja je tylko odtwarzam i czasem dodaję do nich skromną oprawę.

      Usuń
  14. Jak zawsze ślicznie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe karteczki, od razu urzekła mnie ta okolicznościowa, choć pozostałe są nie mniej piękne :) Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie fajne wyszywane klimaty :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :-)

      Usuń
  17. Cóż, nieodmiennie podziwiam kunszt wykonania.
    Mnie najbardziej podobają się żonkile. Ramka jak spod linijki, prościutka aż miło!
    W okolicznościowej listki są cudne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anetko! Wszystkie karteczki są cudowne a szczególnie Ta latarenka mi się podoba . Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  19. как красиво! вышивка отлично вписалась в этот стиль! спасибо от блога Аrt-piaskownica!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie kartki są piękne, ciężko wybrać tą jedyną, no może latarnia wygrywa bardziej, ale tylko minimalnie bo wszystkie są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo za tak miłe słowa :-)

      Usuń
  21. miałaś pracowity sierpień,super prace

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudne hafty ,wszystkie kartki są piękne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczki jak zwykle super, hafciki są świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kartki,uwielbiam haft matematyczny,niestety ostatnio go zaniedbałam,może we wrześniu uda mi się wyszyć nim karteczki na wyzwanie u Ani :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      No to akurat we wrześniu masz okazję do matematyki wrócić, bo Ania bardzo fajny wzór zaproponowała.

      Usuń
  25. Żonkile. Zdecydowanie żonkile. Potem kartka okolicznościowa, choć i inny nic nie brakuje. Ale żonkile mają w sobie taką doskonałość, dokładność i subtelność. Rewelacyjnie Ci wyszły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczki bardzo ładne:-) życzę powodzenia w wyzwaniach:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsza kartka i od razu wow, wzór na kartce jest cudny .
    Pozostałe też mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)