14.08.2016

FLAMINGI I NIESPODZIANKI

Flamingos - stitchingcards.com
Flamingi - ptaki, które zawsze kojarzą mi się z moją ulubioną lekturą szkolną, czyli W pustyni i w puszczy Henryka Sienkiewicza.

Dziękuję wszystkim za trzymane kciuki - wynik badania dobry. Przynajmniej na tyle, na ile dokładne jest badanie USG, ale wierzę, że i badanie rezonansem dałoby taki sam wynik, bo dlaczego nie? Swoją drogą to przykre, że nawet w takich przypadkach jak mój, gdzie szybka i dokładna diagnoza to podstawa skutecznego leczenia, żałuje się kontrolnego rezonansu (takie było zalecenie radiologa), bo limit na ten rok (jedno badanie) już wyczerpałam.

A czego brakowało na dziewczynkowej kartce, którą pokazywałam przed tygodniem? A oczek misiowi. Pierwsza odgadła Ania Iwańska - brawo! Oczka miały być kropkami, chciałam zrobić brązowe, ale zapomniałam i w efekcie są czarne.

Gdy wróciłam z wakacyjnych wojaży, w skrzynce na listy znalazłam zaadresowaną do mnie kopertę z dopiskiem "Dla Julki", a w niej śliczną kartkę urodzinową dla mojej Małej Siostrzenicy, wykonaną przez Krysię prowadzącą blog W moim kąciku.


Krysia zrobiła tę kartkę pod wpływem komentarza, który zostawiłam tutaj, czym bardzo miło Julkę i mnie zaskoczyła. Julce kartka oczywiście bardzo się podoba. Krysiu - serdecznie Ci dziękujemy.

Jakiś czas temu zamarzyła mi się frywolitkowa zakładka do książki. Z prośbą o jej wykonanie zwróciłam się do Eli prowadzącej blog Rękodzieło Eluni, a że Ela jest również mistrzynią w tworzeniu kartek i zakładek pergaminowych, w których, podobnie jak we frywolitce, zakochałam się od pierwszego wejrzenia, zamówiłam też zakładkę pergaminową.


Jakie było moje zdziwienie, gdy w kopercie oprócz dwóch zamówionych zakładek znalazłam jeszcze jedną zakładkę, a jakby tego było mało - prześliczną pergaminową kartkę.


Zdziwiłam się jeszcze bardziej, gdy przeczytałam, że to wszystko dostaję w prezencie za odwiedziny i komentarze na blogu Eli. Elu, jeszcze raz serdecznie Ci za ten piękny prezent, który był dla mnie wielką i miłą niespodzianką, dziękuję.

Dobrego tygodnia :-)

46 komentarzy:

  1. No proszę ile Cię spotkało miłych niespodzianek, oby ich jak najwięcej było :) O służbie zdrowia to szkoda pisać, cieszę się że wyniki masz dobre, to najważniejsze. A karteczka super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      Oczywiście, że cieszę się z dobrych wyników, ale i tak wolałabym, żeby badania były dokładniejsze.

      Usuń
  2. Piękne gesty od przyjaciół to rzadkość więc trzeba je cenić ... flamingi mistrzostwo! ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Piękny gest Eluni muszę głęboko schować, bo nie tylko mi się podoba.

      Usuń
  3. Anetko! Flamingi Są Przecudne. Jak Dobrze że wyniki Masz dobre,Anetko! Dziękować nie ma za co jak tylko karteczka Julce się podoba to bardzo się cieszę - Pozdrawiam Ciebie i również Julkę serdecznie miłego Dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że kartka podoba się Julce, ona lubi takie rzeczy i nawet czasem sama swoich sił w robótkach próbuje.

      Usuń
  4. Zdrówka ,zdrówka i jeszcze raz zdrówka oby wszystko było dobrze.
    A prezenty dostałaś prześliczne i ta niespodzianka od Krysi niesamowita. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetko dawno mnie tak mocno nie zachwycił żaden haft matematyczny ,jak ten dzisiaj,choć wszystkie są piękne .Flamingi są rewelacyjne,idealane na ślubną karteczkę czy tak nawet bez okazji,z wielkiej miłości czy sympatii.
    Prezenty pergaminowe dostałaś cudne,karteczki dla młodej również
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Flamingi są jedną z kartek z pakietu "Animal Lovers", czyli w wolnym tłumaczeniu - zakochane zwierzęta.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Kartka urocza. Flemingi jak żywe. Prezenty cudowne! Bardzo podoba mi się pergamano, karteczki tą techniką są delitatne i eleganckie. Cieszę się, że wyniki okey. Reforma służby zdrowia to wielki szajs:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna praca....a o prezentach nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :-)

      Pamiętam o Tobie, ale pogoda jakoś nie dopisuje.

      Usuń
  8. to mi było miło zrobić dla ciebie te zakładki,lubię robić prezenty,twoja karteczka jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana NFZ to inny wymiar, taka alternatywna rzeczywistość :/, cieszę się, że wyniki ok.
    Flamingi piękne :), a prezenciki cudne gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anito :-)

      NFZ rzeczywiście w jakimś innym świecie żyje.

      Usuń
  10. Bardzo urocze te flamingi, aż się robi cieplej na sercu od samego patrzenia na takie "zakochańce" :)
    Piękne prezenty dostałaś, no cudeńka!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Anetko, te flamingi występują już na początku powieści, prawda? Gdy na ich widok Nel krzyczy "czerwonaki". Tak mi się jakoś kojarzy, bo i ja lubiłam tę lekturę, a nie chce mi się wdrapywać po krześle na wysoką półkę, gdzie trzymam książki lat młodzieńczych:) A Twoje czerwonaki są piękne i wyglądają na zakochane:)
    Piękne prezenty dostałaś, cieszę się razem z Tobą.
    A o rzeczywistości naszej służby zdrowia to nawet pisać się nie chce, czasem się tylko zastanawiam, gdzie w tym wszystkim jest pacjent - człowiek.
    Całusy przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Tak, czerwonaki to sam początek powieści. I nie musisz nigdzie się wdrapywać, bo gdy klikniesz w tytuł w moim wpisie, przeniesiesz się do pełnego tekstu. A moje czerwonaki rzeczywiście zakochane, bo z pakietu "Animal lovers". Muszę im tylko jakąś ładną oprawę wymyślić.

      Służba zdrowia może nie byłaby taka zła, gdyby NFZ inaczej działał, ale i tak można trafić na perełki, co mi się czasem zdarza.

      Usuń
  12. Flamingi urocze!
    No i cudowne są te blogowe Koleżanki - super prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych flamingów wspaniała miłosna karteczka wyszła :) równiutko wyhaftowana. Piękne zakładki otrzymałaś od Eli 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tino :-)

      Flamingi są z serii "Animal lovers".

      Usuń
  14. Jeśli nie będzie zbyt dziewczynska to może byś z kwiatkami:-). ten poznański zwyczaj strasznie mnie w domu rodzinnym denerwował a teraz robię to samo na swoim.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wszystkie kwiatki są dziewczyńskie :-/

      Mi ten poznański zwyczaj bardzo pasuje. Nawet pracujące soboty mi w nim nie przeszkadzały.

      Usuń
  15. Anetko, piękne prezenty :)
    Dobrze, że wyniki są w porządku.
    Trzymaj się cieplutko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Piękne prezenty otrzymałaś od koleżanek, a flamingi poprostu WOW :) pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny :)

      Usuń
    3. Dziękuję i zapraszam ponownie :-)

      Usuń
  16. Ależ udne te flamingi! Wspaniale Ci wyszły. Zakładki też boskie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko sliczne . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przede wszystkim - gratuluje wyników. Oby jak najwięcej było dobrych :) Gratuluje też pięknych prezentów - zwłaszcza przecudne są te pergaminki.
    I zupełnie flamingi nie kojarza mi sie z ta szkolną lekturą...Pewnie niezbyt uwaznie czytałam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. AAAA te flamingi sa neisamowite cudo normalnie

    OdpowiedzUsuń
  20. To moja pierwsza lektura na której poległam, a i autora sympatią nie darzę :P Za to flamingi pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :-)

      Nie taki Sienkiewicz straszny, jak go malujesz, da się go czytać i nawet polubić trochę.

      Usuń

Dziękuję :-)