07.08.2016

DZIEWCZYNKOWA I HASIOK

Bookmark Baby - stitchingcards.com
Home, sweet home... Urlopowe lenistwo na wsi stało się historią - wczoraj wróciłam do domu i tu spędzę ostatnie dwa tygodnie urlopu.

Kartkę, którą widzicie powyżej zamówiła jakiś czas temu znajoma z pracy. Gdy dawałam jej ją zorientowałam się, że czegoś na niej brakuje. Ciekawa jestem, czy zauważycie czego. Podpowiem tylko tyle, że uzupełnienie braku nie wymagało żadnych robótkowych akcesoriów.

Piąty dzień miesiąca za nami, pora więc na prezentację hasioka.

Robótkowy Hasiok 2016
Prawdę mówiąc, mogłabym wstawić zdjęcie lipcowe, bo niewiele od tamtego czasu hasi przybyło, ale nie - dziś pokażę Wam mój hasiok od góry, oto on:


Wiem, że niektóre z Was w przydasie zaopatrują się w Biedronce, a tam od jutra tektura falista w różnych wzorach i kolorach, arkusze sizalu i fizeliny, taśmy ozdobne i inne takie i choć przydasiowym chomikiem nie jestem, to wybiorę się na zakupy - trzeba sobie jakoś zrekompensować jutrzejszy dzień głodomora spowodowany popołudniowym badaniem, na które muszę stawić się na czczo - trzymajcie kciuki za jego pomyślny wynik.

Dobrego tygodnia :-)

44 komentarze:

  1. Bocian absolutnie "boski" :)... powodzenia... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje oczu u misia 😃 a kartka jak zawsze perfekcyjna. dzieki za namiary na biedronke. Trzymam kciuki za badanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Ania :-) Tak, miś nie ma oczu. Miał mieć narysowane brązowym flamastrem, ale zapomniałam o nich i "dostał" czarne cienkopisowe.

      Usuń
  3. Piękna karteczka! W Biedronce już w powyższe przydasie zaopatrzyłam się w ubiegłym tygodniu;) Mam i sizal, i flizelinę, i kolorowe kartki, i brokatowe wstążeczki;) Było dużo więcej, ale powiedziałam sobie stop, już i tak ich nie ogarniam;)
    Pozdrawiam Anetko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Według gazetki te rzeczy miały być od dzisiaj, ale kupiłam je już wczoraj. Niestety nie mogę znaleźć taśm ozdobnych - gdzieś im się zapodziały.

      Usuń
  4. Super karteczka. Dorobiłaś misiowi oczka i było ok;)
    Z tymi słoiczkami rożnie bywa. Raz przybywa raz nie ;)
    Trzymam kciuki za jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, Tino :-) I co do misia, i co do słoiczków. Do mojego nie przybyło, bo ledwo go pokazałam, to wyjechałam.

      Usuń
  5. U mnie od początku ciąży spostrzegawczość leży i płacze, więc nie wiem czego brakuje :) Co nie zmienia faktu, że karteczka jest bardzo ładna :) Do biedronki też się wybieram (lub siostrę wyślę), bo szkoda przegapić taką okazję! Od lat w takie rzeczy zaopatruję się w Biedronce własnie :)
    A wyniki będą dobre, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno :-)

      Wyniki są dobre :-)

      Usuń
  6. Trzymam kciuki za pomyślny wynik badania... Czego brakuje na karteczce?... Hmmm... nóg bociana mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu :-)

      Wynik badania dobry, a na kartce brakuje misiowych oczek. Bocian ma być taki szczątkowy.

      Usuń
  7. Tak patrzę i patrzę... czyżby chodziło o misiowe oczęta? W każdym razie kartka przesłodka, a najbardziej podoba mi się pan bocian:)
    Dziękuję za wiadomość o Biedronce!
    Pozdrawiam, Anetko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo Małgosiu :-) Zapomniałam o oczkach, ale ten błąd łatwo było naprawić.

      Dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. śliczna karteczka i nie mam pojęcia czego jej brakuje... :)
    a promocje w biedronce widziałam w gazetce, ale nie nastawiam się, bo w naszej zwykle większości tego co w gazetce to nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mirko :-)

      Niestety tak bywa, że nie wszystko co w gazetce, to i na półkach. Nawet wtedy, gdy nie jest zaznaczone, że oferta dotyczy tylko dużych sklepów.

      Usuń
  9. Śliczna karteczka na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, Twój hasiok jest prawie pełniutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będę upychać, a potem kolejna przeprowadzka.

      Usuń
  11. Anetko fajna ta karteczka ,nie mam pojecia czego na niej brakuje,pewnie tylko się z nami droczysz haha:)
    Kochana trzymam kciuki za wyniki badań ,musi być dobrze
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Na kartce brakuje oczu misiowi. Wynik badań dobry.

      Usuń
  12. dla mnie nic nie brakuje- znaczy koleżanka pewnie też nie zauważyła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyła, niestety, ledwo z koperty kartkę wyjęła. Ale raz dwa dorysowałam misiowi oczka i było OK.

      Usuń
  13. Wynik na pewno będzie pomyślny :) Karteczka śliczna i nie wiem czego brakuje chyba dobra w zagadkach nie jestem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :-)

      Wynik dobry, a na kartce brakuje misiowych oczek.

      Usuń
  14. piękna karteczka, delikatna i w temacie, ps czego brakuje to choćbyś mi palcem pokazała to bym nie widziała taka ślepa kicha ze mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Jak się okazuje, to i ja ślepą kichą jestem, bo kartkę zrobiłam, obejrzałam, czy wszystko OK i nie zauważyłam, że misiowi oczu nie narysowałam.

      Usuń
  15. Hmm... nie wiem czego brakuje, może oczek temu misiu ;-)
    Kciuki trzymam zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Kciuki pomogły - wynik dobry. Gratuluję spostrzegawczości - dałam kartkę ze ślepym misiem.

      Usuń
  16. Anetko! Karteczka jest urocza, czego brakuje już wiem więc pisać nie będę, Zakupy w Biedronce już Lidzia Mi zrobiła :-)
    pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. aż tak bardzo ślepy nie jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, miejsce na oczy jest delikatnie zaznaczone cyrklem.

      Usuń
  18. Misio bez oczek... oj biedny :) Ale miałaś dobrze, wypoczęłaś sobie trochę, tylko pozazdrościć. No i trzymam kciuki za dobre wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko :-)

      I wypoczęłam dobrze, i wyniki też dobre.

      Usuń
  19. Piękna kartka i trzymam kciuki.
    Na pewno będzie dobrze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka piękna!
    Cieszę się, że wyniki dobre!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już doczytałam, że wyniki dobre :) To potrzymam kciuki następnym razem, oby za rok :) No i też doczytałam, czego brakuje, bo tak spostrzegawcza niestety nie jestem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Tak to pewnie wyjdzie, że kolejne badania za rok, bo teraz skierowania nie dostałam, a kolejna taka wizyta za pół roku, plus kolejka na badania - rok jak nic.

      Usuń
  22. Piękna kartka <3
    Miś bez oczek, ale wiem, że już je ma.
    Najważniejsze, żę wyniki dobre<3 Biedronkowe bogactwo przegapiłam, ale może to i dobrze :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Dziękuję :-)