17.07.2016

KARTKOWANIE Z ANIĄ - LIPIEC

Jutro zaczynam urlop, ale wyjechałam już wczoraj i myślałam, że nie zdążę przed wyjazdem. Nawet przez moment chciałam odpuścić, ale jakoś tak głupio by było odpaść w połowie takiej fajnej zabawy, więc spięłam się, kilka razy poszłam spać nieco później niż zwykle (nie lubię tego, ale "uzależnienie" było silniejsze) i oto są - kartki na lipcowy etap zabawy Kartki przez cały rok 2016 organizowanej przez Anię z Ręcznych robótek Anny



Lipcowe wytyczne to bazie na kartce na Wielkanoc, dzwonek na kartce na Boże Narodzenie, biedronka na kartce okolicznościowej. Zamiennikiem dla kartki wielkanocnej tym razem jest kartka ślubna, na której powinny znaleźć się dwa gołąbki.



Kartka na Wielkanoc, czyli bazie. Bazie na bazie dziecięcej kolorowanki  z serwisu www.przedszkola.edu.pl, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Bazie nie sprawiły mi większego problemu i od razu miałam na nie kilka pomysłów - od samodzielnego zaprojektowania wzoru, przez naklejenie na kartkę naturalnych gałązek, do skorzystania z kolorowanki. Ostatecznie zdecydowałam się na kolorowankę, ale nigdy więcej - wiecie, jak ciężko dziurkuje się na czarnych konturach rysunku, na których nie widać już zrobionych dziurek? Te z Was, które miały przyjemność haftować na czarnej kanwie, powinny to wiedzieć. 

Bazie na bazie dziecięcej kolorowanki  z serwisu www.przedszkola.edu.pl

Kartka na Boże Narodzenie, czyli dzwonek. U mnie dwa dzwonki i ostrokrzew, czyli wzór, który pierwotnie miał być pokazany w etapie czerwcowym.

Bells and Holly - stitchingcards.com

Kartka okolicznościowa, czyli biedronka. Na mojej kartce dwie biedronki na dwóch liściach.  I wariacja na temat 396 mapki z Mojo Mondays

Two Ladybirds - stitchingccards.com

Zastanawiałam się, kto mógłby być adresatem tej kartki, bo wzór wydaje mi się typowo dziecięcy i proszę - jak na zawołanie dostałam e-mail z informacją o Natalce, która dochodzi do siebie po walce z obustronnym nowotworem nerek i która bardzo by chciała na swoje czwarte urodziny dostać mnóstwo kartek. Informację o tej akcji znajdziecie również na Facebooku

Na urodzinowe kartki od nas czeka również walczący z białaczką siedmioletni Szymon - wielbiciel Gwiezdnych wojen i dinozaurów - wysłałam do niego tego dinozaura. Informacje o Szymonie znajdziecie tutaj, czyli u Anny z Życia nitką malowanego.

O mały włos, a zapomniałabym o kolażu. Tak to jest, gdy notkę pisze się tuż przed wyjściem do pociągu.



Dobrego tygodnia :-)

66 komentarzy:

  1. Karteczki super. A ja Ci miłego urlopu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki! Haft matematyczny nadaje im takiej zwiewności, delikatności. Dinusia obejrzałam. Przesłodki! Dziękuję Anetko:)
    Pozdrawiam i życzę miłego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne karteczki:)
    udanego urlopu życzę i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne karteczki. Motywy przewodnie pięknie wyszyte. Z tymi kartkami to już nałóg. Też tak mam. Choćby nie wiem co, ale nie zarwę zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z baziami najpiękniejsza! Miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, dziękuję Aniu :-)

      Usuń
  7. Prześliczne są te karteczki z hafcikami - takie delikatne i wdzięczne.
    Biedroneczki skradły moje serducho.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie przypadły mi do gustu :) A to zielone tło! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno:-)

      Tak jakoś same mi się kartki zazieleniły.

      Usuń
  9. Nie sprawdziło się u ciebie przysłowie: co nagle, to po ...
    Karteczki śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie poradziłaś sobie z zadaniem- zdolniacha z Ciebie a Ty+nicie=cudeńko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki, ta z biedronkami wyjątkowo urzekająca :) Życzę miłego urlopowania i mam nadzieję, że uda się porządnie wypocząć :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anetko, przede wszystkim życzę wspaniałego, udanego urlopu.
    Piękne karteczki poczyniłaś kosztem zarwanej nocy:) Szczególnie biedronki mnie urzekły i na pewno bardzo ucieszą Natalkę.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anetko dziękuję z udział w zabawie i kolejne śliczne karteczki. Moją faworytką dziś są dzwoneczki, ale i pozostałe dwie zasługują na najwyższe noty.
    Pozdrawiam i życzę udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  14. No i się nie mogę zdecydować ... dzwonki czy biedronki :) ... wszystko piękne... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne karteczki, a z biedronkami szczególnie- niewątpliwie ucieszą Natalkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze, delikatne karteczki! Życzę Ci Anetko dużo słońca i wspaniałego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki. Bardzo podoba mi się wielkanocna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, miło znowu Cię widzieć :-)

      Usuń
  18. Anetko! Prześliczne Karteczki,takie delikatne,I Każda ma to coś w sobie.Pozdrawiam Cię Cieplutko I miłego Urlopu Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie są śliczne ,udanego urlopu ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne karteczki! udanego wypoczynku! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. super zabawa śliczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki haft zawsze mnie zaciekawiał, jednak do igły i wywijaniem nia wciąz mi daleko. Twoje kartki sa bardzo delikatne i bardzo urocze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu :-)

      Skoro taki haft Cię kusi, to może warto tej pokusie ulec? Zachęcam :-)

      Usuń
  23. Śliczne motywy haftujesz, świetne kartki :) Udanych wakacji, wypocznij porządnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anetko, udanego wypoczynku!
    Kartki rewelacyjne, wzory są świetne, a szczególnie podobają mi się bazie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      I mnie najbardziej podobają się bazie.

      Usuń
  25. Zupełnie nie wiem, zupełnie, jak można wyszyć na kartce coś tak ślicznego i nie porobić załamków.
    Karteczki wszystkie trzy Anetko, piękne. Delikatne takie :)
    Urlopuj się zdrowo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za tak miłe słowa :-)

      Usuń
  26. piękne, te bazie mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne i bardzo delikatne kartki:-)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne są Twoje kartki ... wszystkie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne karteczki - najbardziej podoba mi się to, jak skomponowałaś biedronki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)