24.07.2016

EIGHT IS GREAT

Eight is great, czyli cudownie jest mieć 8 lat, czyli właśnie tyle, ile skończyła wczoraj moja Mała Siostrzenica. Na odwrocie kartki kocia mordka znaleziona w pinterestowych zasobach, gdyż dziewczynka uwielbia koty. Niestety, nie jestem w stanie odczytać z wydruku autora wzoru i właśnie dlatego, mimo że większość wyszytych przeze mnie kartek trafia do przysłowiowej szuflady, wolę kupować oryginalne wzory, bo mogę podać dokładne źródło ich pochodzenia.

Źródło wzoru: Pinterest
Pierwszy tydzień urlopu za mną. Z planowanej na wczoraj przeprowadzki na drugi koniec Polski nic nie wyszło. Z jednej strony dobrze, bo w dalszym ciągu będę mogła spędzać wakacje na wsi, a z drugiej trochę szkoda, bo już się nastawiłam i ciągnie mnie gdzieś w drogę. Największym plusem całej sytuacji jest to, że z szaf zniknęło wszystko to, co wcześniej było szkoda wyrzucić, bo może jeszcze kiedyś się przyda.

Zmotywowana przez Beatę-Ranyę, która napisała notkę na smartfonie, postanowiłam napisać tę notkę na tablecie. Trochę się tego obawiałam, bo wcześniejsze próby wprowadzania drobnych zmian w blogowych wpisach przy pomocy smartfonu kosztowały mnie sporo nerwów, a przecież tablet to taki trochę większy smartfon, jednak udało się, choć nie ukrywam, że momentami miałam ochotę włączyć laptop, nie mówiąc już, że zajęło mi to więcej czasu niż gdybym pisała na laptopie.

Skoro z przeprowadzki nic nie wyszło, Siostrzenica z powodu urodzin odstawiona do domu, a notka napisana, to nie pozostaje mi nic innego, jak delektować się urlopowym lenistwem.

Dobrego tygodnia :-)

42 komentarze:

  1. Świetnie przemyślana karteczka, solenizantka na pewno była zadowolona :) Korzystaj z urlopu póki możesz, on bardzo szybko odchodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jak cudownie byłoby mieć znów 8 lat...
    Kartka śliczna, przesympatyczny kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kotek jest śliczny :) udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczywaj ile możesz :)
    A na przeprowadzkę przyjdzie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno :-)

      To prawda, na przeprowadzkę jeszcze przyjdzie czas, a teraz to nie był ten właściwy moment.

      Usuń
  5. O tak! Eight is great! Nawet twenty-eight. A nawet niechby było thirty-eight. Cóż, czas leci:)
    Ale nic to!
    Karteczka śliczna i na pewno ucieszyła Siostrzenicę, zwłaszcza lubiącą kotki.
    Wakacje na wsi - coś wspaniałego! Życzę, Anetko, rozkosznych chwil lenistwa i przesyłam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Każde "eight" jest piękne, bez względu na poprzedzającą je cyfrę.

      Usuń
  6. Piękny dzieciństwa czas... a ósemka cudnie przyozdobiona ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna karteczka,słodki kociak

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wrócę do haftu matematycznego- koci pyszczek uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu :-)

      Do haftu matematycznego wracaj, zachęcam. Jestem bardzo ciekawa Twoich wyszywanych kartek.

      Usuń
  9. Piękna ta ósemeczka z roślinnym motywem, bardzo mi się podoba... i kot oczywiście też :)
    Życzę miłego lenistwa, niech pogoda dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anetko szkoda że nie przeniosłaś się w moje połudnowe strony :-( Ale przynajmniej masz miejsce w szafie :-)
    Karteczka bardzo fajna , myślę że młoda solenizantka zadowolona.
    Pozdrawiam i udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Siostrzenica z kartki bardzo zadowolona. Przeprowadzać miała się moja Mama, ale okazało się, że jeszcze nie pora.

      Usuń
  11. Fantastyczna karteczka - siostrzenica na pewno zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)

      Siostrzenica zachwycona i kotem i formą kartki, bo jak stwierdziła, takiej jeszcze ode mnie nie dostała.

      Usuń
  12. A co się stało że przeprowadzka się nie udała????gdzie miałaś mieszkać??????????mam pytanko bo Ty nad morzem mogłabyś mi przesłać kilka muszelek znalezionych na plaży???jeśli to nie problem oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tam rodzinne nieporozumienie. O muszelkach będę pamiętać.

      Usuń
  13. Oj racja, mieć 8 lat to jest coś :) super karteczka! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Siostrzenica na pewno będzie zadowolona, życzę miłego urlopu :) p.s. Pani Spencer po tej książce dopiero zaczęła ćwiczyć swój warsztat, bo te lepsze książki, zostały napisane później :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dario - i za pochwałę kartki i za wyjaśnienie dotyczące Pani Spencer - to zupełnie zmienia postać rzeczy.

      Usuń
  15. Śliczny kotek :) Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anetko! Piękna karteczka,więc może się siostrzenicy podobać
    Pozdrawiam Cię gorąco i miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, super hafty i ósemka z różyczkami i kotek na pleckach. Rewelacyjna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super karteczki; kotka kiedyś haftowałam wnuczce i była zachwycona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczna karteczka, kiciu super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pustki w szafie zawsze mile widziane :) Szkoda, że z planów nic nie wyszło.
    Kotek cudny - nie ma to jak spełniać marzenia obdarowywanych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)