05.06.2016

SMOK I ROBÓTKOWY HASIOK 2016

Dragon - stitchingcards.com
Dziś piąty dzień miesiąca, melduję się więc w zorganizowanym przez Renię Robótkowym Hasioku 2016. Najpierw nieobowiązkowy baner, po kliknięciu w który przeniesiecie się do wytycznych zabawy.  

Robótkowy Hasiok 2016
Jak już pisałam w poprzednim miesiącu, zawartość mojego hasioka musiała przenieść się do większego lokum i wiecie, co się okazało? Że do końca roku i ono będzie za małe, co zresztą przewidziała Danusia z Dorianowa. Zobaczcie same - największy bałagan robią w nim skrawki papieru pozostające po robieniu kartek. 


Dopadł mnie kryzys wieku średniego, który zazwyczaj przejawia się u mnie w postaci potrzeby błysku na paznokciach i tym razem zaowocował kupnem dwóch lakierów do paznokci z błyskotkami. Czekam jeszcze na lakier w kolorze golden sacre (złota masa perłowa) - że będzie złoty to wiem, ale mam nadzieję, że zgodnie z nazwą będzie też mienił się jak te paskudne wielkie złoto-zielone muchy. 

Gdy przychodzą upały zaczynam marzyć o sukienkach, które uważam za strój idealny na taką pogodę. Co roku obiecuję sobie mieć ich więcej (teraz mam ich sześć, ale do noszenia nadają się dwie), lecz wbrew pozorom wcale nie jest łatwo dostać sukienkę na moją drobną chłopięcą sylwetkę - gdy jest dobra w pasie, jest za szeroka w biuście i biodrach, gdy jest dobra w biodrach i biuście - zapiąć jej nie mogę, bo jest za wąska w pasie. I weź tu się ubierz, tak jak byś chciała. Dlatego na co dzień noszę t-shirty i rurki, jak w liceum. I czasami, tak jak teraz właśnie, mierzi mnie to.

Dobrego tygodnia :-)

44 komentarze:

  1. Ale świetny ten smok! :)
    A słoiczek faktycznie będzie potrzebny ciut większy, może np. taki pięciolotrowy po ogórkach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Ze słoikiem trafiłaś idealnie - właśnie taki ogórkowy będzie następny i mam nadzieję, że większego potrzebować nie będę.

      Usuń
  2. Anetko, smok piękny, a jak zieje ogniem!
    Podziwiam osoby biorące udział w Robótkowym hasioku i zastanawiam się, czy to tylko ja produkuje tyle odpadów. gdyby chciała brać udział w takiej zabawie, musiałabym wypożyczyć kontener z MZK:)
    Kochana, nie narzekaj na swoją sylwetkę. Ja też kocham sukienki, a przy mojej figurze to raczej muszą mieć parametry worka:) Ale co tam - i tak cieszę się latem!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :-)

      Na sylwetkę (już) nie narzekam, tylko czasem chciałabym ubrać się inaczej niż w t-shirt i dżinsy i wtedy zaczynają się schody.

      Usuń
  3. Witaj ...a po co te słoiki????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marto :-)

      To taka blogowa zabawa, zapoczątkowana chyba przez hafciarki krzyżykowe, żeby pokazać, ile śmieci produkuje się przy robótkowaniu.

      Usuń
  4. Pojemniczek już nieźle zapełniony . Ja w tamtym roku to pod koniec roku to już upychałam tak dużo miałam Oj ja też mam problem z kupnem czegoś do ubrania bo wzrost dziecięcy tusza nadal niestety nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dobrać strój do figury to czasem bardzo trudne zadanie.

      Usuń
  5. Fajna kartka . Też mam nie typową budowę ciała dlatego często szyję sobie ubrania u znajomej krawcowej ,w tym sukienki w których każda kobieta wygląda kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :-)

      Już nie raz myślałam o szyciu ubrań u krawcowej, ale jak zobaczyłam ceny takich usług, do tego koszt materiału - nie, dziękuję. Chociaż był taki czas, że chodziłam do krawcowej przerabiać (czytaj: zwężać) sklepowe ubrania tak, żeby do mojej figury pasowały.

      Usuń
  6. Anetko! Karteczka ze smokiem jest cudowna,a hasiok nie dziw że już pełen jak ciągle coś robisz,ale słoiki na pewno masz to dorobisz sobie drugi :-)A co do sukienki to pewnie krawcową będziesz musiała sobie poszukać :-) - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :-)

      Pełny hasiok to zasługa całorocznego kartkowania z Anią. Gdybym, jak do tej pory, tylko haftowała, resztek byłoby o wiele mniej.

      Usuń
  7. Śliczna ta karteczka. Też mam podobne z kieckami dlatego kupuje tylko z dzianiny, co by się naciągała tam gdzie potrzeba :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-)

      Do dzianinowych sukienek czy spódnic jestem za chuda.

      Usuń
  8. Smok po prostu REWELACJA... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczarowana i gratuluje zdolnych łapek ! Smok jest cudowny ! Pozdrawiam cieplutkoo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :-)

      Witam w moich skromnych progach i zapraszam częściej.

      Usuń
  10. Smok jest siwtny. Hasiok stanowczo musisz powiekszyc albo dorobic mu blizniaka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :-)

      Większy słoik już czeka na swój czas.

      Usuń
  11. Świetny smok :)
    Faktycznie coś ciasno w Twoim słoiku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :-)

      Największy tłok robią w nim skrawki papieru, gdyby nie one, nitki ledwie przykrywałyby dno.

      Usuń
  12. Piękny smok!! w słoiczku faktycznie coraz mniej miejsca, ale to dobrze, a nawet bardzo dobrze! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesz się, że masz taką figurę, że nie musisz się wstydzić nosić sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienki można nosić bez wstydu przy każdej figurze, trzeba tylko trafić w swój fason, co czasem nie jest łatwe - wiem sama po sobie.

      Usuń
  14. Anetko, smok wyszedł bosko.Słoik rzeczywiście masz przepełniony do granic możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iza :-)

      W słoiku jeszcze co nieco da się upchnąć.

      Usuń
  15. Jaki straszny smok !!!
    Ja bardzo lubię sukienki, tylko trudno mi trafić na ładne w moim olbrzymim wymiarze. Częściej dopasuję spódniczki i bluzki.
    Pozdrawiam słonecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :-)

      Spódnice też lubię, ale co sukienka, to sukienka - jeden ciuch i jesteś ubrana od góry do dołu.

      Usuń
  16. Super smok i jeszcze ogniem zieje. Może kiedyś uda ci się znaleźć idealny krój sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tino :-)

      Idealny krój sukienki już znalazłam, tylko wymiary nie moje.

      Usuń
  17. Smok cudowny, lakier w kolorze muchy xD muszę to zobaczyć! Poproszę o zdjęcie, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :-)

      Lakier na zdjęciach jest złoty, trudno uchwycić zieleń. A Smok to mój znak zodiaku według horoskopu chińskiego.

      Usuń
  18. Smok obłędny :) I kolor ma przecudny, w zasadzie na sukienkę w takim kolorze bym się nie obraziła.
    W pełni się zgadzam - sukienki na lato są najwygodniejsze.
    I inne figury też mają problem z dopasowaniem - na kogo oni je szyją ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-)

      Sukienka w smoczym kolorze pasowałaby do moich oczu. Na kogo szyją? Pojęcia nie mam. Najlepiej by było, gdyby sklepy szyły ubrania na miarę, żeby takie krawieckie sieciówki to były.

      Usuń
  19. Nie chciałabym rozgniewać takiego smoka, wygląda groźnie ;) Lepiej go podziwiać z daleka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)